Lopen met motor

Haha,dan heb je aan mij een verkeerde,ooit eens staan kijken bij een stoere chick die
wel even haar Harley aan zou trappen,nou wat heb ik genoten,het kreng wou niet starten en zij werd steeds roder van het zweet en kwaadheid,ik dacht als je zo nodig de
stoere chick wil uithangen dan moet je zo,n motor ook kunnen MANNEN,uiteindelijk
heeft ze hem toch aan de praat gekregen,maar dat was wel genieten. }) :Y
Stoer man :t
 
Ook jij had mij geholpen :Y

Nou ik zal je vertellen,dat een andere motorrijder die naast mij stond tegen haar zei dat die Harley ook een echte mannenmotor was,dat had hij beter niet kunnen zeggen :N ,ze werd
nog rooier en kwaaier :( en hij kreeg zowat ieder scheldwoord te horen wat er bestaat en
dat hij op moest rotten :W Ik ben toen ook maar een stuk verderop gaan staan lachen. *D
 
Laatst bewerkt:
Over lopen met de motor moet je inderdaad niet teveel nadenken. Redelijk dicht bij de motor blijven, maar liever de motor iets naar je toe hellen dan van je af. Achteruit; linkerhand stuur vast, rechterhand dus ik tegen mijn duoseatcover. Als je die niet hebt kan natuurlijk beugel of zadel ofzo. Ik vind het in ieder geval een makkie. Lastigste is nog dat mijn motorlaarzen nauwelijks profiel hebben, en dat soms best glad kan zijn bij wat modder of iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik zal je vertellen,dat een andere motorrijder die naast mij stond tegen haar zei dat die Harley ook een echte mannenmotor was,dat had hij beter niet kunnen zeggen :N ,ze werd
nog rooier en kwaaier :( en hij kreeg zowat ieder scheldwoord te horen wat er bestaat en
dat hij op moest rotten :W Ik ben toen ook maar een stuk verderop gaan staan lachen. *D
Volgens mijn jeugdheld Bennie Jolink is een Harley voor Homo's. 8-)
 
Nou ik zal je vertellen,dat een andere motorrijder die naast mij stond tegen haar zei dat die Harley ook een echte mannenmotor was,dat had hij beter niet kunnen zeggen :N ,ze werd
nog rooier en kwaaier :( en hij kreeg zowat ieder scheldwoord te horen wat er bestaat en
dat hij op moest rotten :W Ik ben toen ook maar een stuk verderop gaan staan lachen. *D

Het is dan ook je reinste bullshit....
 
Ik heb er beeld bij. :) :t

Vond deze foto nog van mijn met racer (CBR600RR) - helaas verkocht. Zo loop ik meestal achteruit :P . En deze motor had geen eens een stander. Alleen opbokken met het achterbokje lukte ook nog wel. Als je de motor maar goed recht houd :) . Gelukkig waren er meestal mensen in de buurt op het circuit om de motor op te bokken :Y .

full
 
Nog een tip voor als je tank leeggereden is en je de motor moet gaan duwen,zet je choke helemaal open en zie je komt opeens nog ruim een kilometer verder na een druk op de startknop.
 
Op deze manier krijg je het ook aangeleerd als het goed is. Ik bedacht mij net dat ik het ook wel eens anders doe als ik de motor achteruit mijn schuurtje inrijd. Maar dan pak ik aan beide kanten gewoon het stuur vast.

Vond deze foto nog van mijn met racer (CBR600RR) - helaas verkocht. Zo loop ik meestal achteruit :P . En deze motor had geen eens een stander. Alleen opbokken met het achterbokje lukte ook nog wel. Als je de motor maar goed recht houd :) . Gelukkig waren er meestal mensen in de buurt op het circuit om de motor op te bokken :Y .

[afbeelding]
 
Hoe je het leert slaat nergens op, die manier is lang niet voor iedereen of elke motor geschikt, en dan hebben we het nog niet over de legio combinaties van de twee die je kunt hebben. Maar ja lesmotortjes zijn allemaal zo’n beetje van hetzelfde (kleine) kaliber, dus dan werkt een standaard methode aardig. Je mot er gewoon wat hendigheid in krijgen.
 
Vond deze foto nog van mijn met racer (CBR600RR) - helaas verkocht. Zo loop ik meestal achteruit :P . En deze motor had geen eens een stander. Alleen opbokken met het achterbokje lukte ook nog wel. Als je de motor maar goed recht houd :) . Gelukkig waren er meestal mensen in de buurt op het circuit om de motor op te bokken :Y .

[afbeelding]
Ik heb allerlei soorten en maten motoren mogen duwen, en dit is de universele manier. Achteruit.

Vooruit gewoon handen aan het stuur, motor aan de heup.
 
grootste fout die ik vaak zie ik dat mensen de motor teveel naar zicht toe laten leunen. Voelt natuurlijk veiliger, maar kost je veel kracht. geen haast en voel de balans.
 
Ik heb allerlei soorten en maten motoren mogen duwen, en dit is de universele manier. Achteruit.

Vooruit gewoon handen aan het stuur, motor aan de heup.

:^

Toch is het in mijn motorcarrière ook al eens mislukt. Nog niet zo lang geleden trok ik het rubber handvat van de gashendel. Bam, transalp op de grond.
Jaren terug had ik de motor geparkeerd bij kennissen, en die vroegen of ik hem even aan de andere kant van het pleintje wou zetten ivm laden en lossen van dieren.
Dus ik loop in een bocht van mij af op onbekend terrein, en kijk in het schemer donker een verdiepte put over het hoofd. tonk, knie in de tank van de Honda 750f.
Een serieuze deuk, zeg maar :X

Dus ervaring zegt ook niet alles :P
 
Het word tijd dat de zomer weer vaat beginnen, we kunnen zelfs 5 pagina's vol lullen over een topic "lopen met motor " .

Volgens mij begint het motorrijder bij een hoop weer te kriebelen....hahaha
 
Vond deze foto nog van mijn met racer (CBR600RR) - helaas verkocht. Zo loop ik meestal achteruit :P . En deze motor had geen eens een stander. Alleen opbokken met het achterbokje lukte ook nog wel. Als je de motor maar goed recht houd :) . Gelukkig waren er meestal mensen in de buurt op het circuit om de motor op te bokken :Y .

[afbeelding]

Zo doe ik het ook elke dag :Y

Voordeel van een PC40 circuitmotor is dat het de lichtste motor is waar ik ooit mee gelopen heb. Als je dan toch moet lopen dan het liefst met zo 1! *D
 
Het word tijd dat de zomer weer vaat beginnen, we kunnen zelfs 5 pagina's vol lullen over een topic "lopen met motor " .

Volgens mij begint het motorrijder bij een hoop weer te kriebelen....hahaha

Hoezo wachten op de zomer? Ik rijd nu ook lekker hoor. Zonnetje er bij, goed aankleden en heerlijk rijden... *O* :]
 
Hoezo wachten op de zomer? Ik rijd nu ook lekker hoor. Zonnetje er bij, goed aankleden en heerlijk rijden... *O* :]


Ik rij altijd motor, ongeacht het weer, dus daar was die opmerking niet voor, maar er is een hoog percentage motorrijders die wel op de zomer wachten;)
 
Het word tijd dat de zomer weer vaat beginnen, we kunnen zelfs 5 pagina's vol lullen over een topic "lopen met motor " .

Volgens mij begint het motorrijder bij een hoop weer te kriebelen....hahaha

Haha. Klopt helemaal. En er schijnt nog een koudegolf (met zout) aan te komen. Grrrrr.

In de garage een keer mijn K100 verplaatst terwijl ik sokken aan had. Je raadt het al, flikkert-ie op de grond. Nou ja, beter daar dan op de weg. Hij was toch al uit 1984.
 
Ik rij altijd motor, ongeacht het weer, dus daar was die opmerking niet voor, maar er is een hoog percentage motorrijders die wel op de zomer wachten;)

Ja die noemen ze de mooi weer rijders.
Als ik op mooi weer moet wachten om te rijden, is Mn motor weggeroest 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan