Motorsport camper en meer!

Twan Arnts

Die hard MF'er
24 nov 2005
709
0
Druten
Deze multi purpose camper is in goede staat en is altijd keurig onderhouden. Hij is gebruikt voor de motorsport, festival bezoek en verhuizingen. Maar er zijn nog veel meer doeleinden te bedenken zeker met de aanwezige laadklep.

De camper staat geregistreerd met een camper kenteken en mag bestuurd worden met een B-rijbewijs. Hij is van vele gemakken voorzien zoals o.a. verwarming, magnetron, 25 lt schoonwatertank, ruime koelkast, veel opbergruimte, trekhaak enz. enz.

De cabine heeft twee zitplaatsen. Het woongedeelte heeft twee vaste bedden en een vast zitgedeelte met voldoende ruimte. De camper is voorzien van een omvormer met huishoudaccu en een reserve accu. Er zijn diverse stopcontacten en lichtpunten zowel op 12V als 220V.

In juli 2017 heeft de camper groot onderhoud gehad en in de afgelopen jaren is er veel vernieuwd en/ of vervangen o.a. de distributieriem en waterpomp, voorbanden, accu enz. enz. De camper is natuurlijk niet nieuw meer en heeft enkele aandachtpunten. De cabine heeft wat roestvorming en de kilometer/ dagteller doet het niet meer.

Momenteel is de camper geschorst en is voor het laatst gekeurd in april 2017. Bezichtigen en eventueel een proefrit kan alleen op afspraak omdat de camper op stalling staat. Wij hebben altijd heel veel plezier van deze camper gehad en ons nooit in de steek gelaten.

Info:
Merk Iveco
Model Daily 49.12/35
Bouwjaar 1994
Brandstof diesel
Km stand 445.000

Marktplaats link: https://link.marktplaats.nl/m1256941669

Vraagprijs 3900,-

Contact: 06 - 41313183 en / of twanarnts @ gmail . com
full
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je hem niet een half jaar eerder te koop aan bood, dan had ik nl wel interesse gehad.
Ik heb hem natuurlijk de afgelopen 2 jaar een paar keer x oa van binnen bekeken. En hij ziet er keurig en netjes uit. En ik weet natuurlijk dat jij altijd netjes met je spullen omgaat.
Maar ik ben nu al voorzien.

Gratis schopie dan maar.

Gr Jeroen :W
 
Jammer dat je hem niet een half jaar eerder te koop aan bood, dan had ik nl wel interesse gehad.
Ik heb hem natuurlijk de afgelopen 2 jaar een paar keer x oa van binnen bekeken. En hij ziet er keurig en netjes uit. En ik weet natuurlijk dat jij altijd netjes met je spullen omgaat.
Maar ik ben nu al voorzien.

Gratis schopie dan maar.

Gr Jeroen :W

Da's inderdaad jammer Jeroen! Maar we gaan er vast iemand anders blij mee maken. Bedankt voor je berichtje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan