WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Mooi dat die van achteren naar p2 rijdt, met een actie in de laatste bocht om te winnen, en iemand begint over zijn baard.....
 
Ik schakelde te laat in. Sta nu de huldiging te bekijken. Niks ten nadele van zijn prestaties, maar wat ziet die Krummenacher eruit met die vieze verwilderde baard van hem. :N
Die baard huuuhhh hij past zich gewoon aan de rest van de wereld,het is echt een trend hoor ;)

Hij lijk mij een hele aardige gast :Y toprace van hem :}
 
Ik schakelde te laat in. Sta nu de huldiging te bekijken. Niks ten nadele van zijn prestaties, maar wat ziet die Krummenacher eruit met die vieze verwilderde baard van hem. :N

Ik vind het net wel leuk :P
Een beetje kleur in de "zee" van kleurloze koppen :+

Ik vraag me verder wel af hoe lang deze klasse kan blijven bestaan.
Langzaam maar zeker verdwijnen ,mede dankzij de euro 4 normen en de fors toegenomen aaibaarheid van de 1000 cc's(electronica),steeds meer supersports van het toneel.
Wat ik begrijp suzuki in 2014 en honda vanaf 2017,kawasaki :?
Als alleen yamaha,en in mindere mate MV agusta blijven ontwikkelen wordt dit kampioenschap nogal ongeloofwaardig.
Het is tenslotte een kampioenschap dat opgericht is voor de huidige generatie,te verkopen, sport motoren.

Ik las net dat in 2005 in duitsland er nog 5000 R6's werden verkocht,in 2015 nog maar 150 :o .
Nu wist ik dat het in elkaar gekakt was,maar dit is toch wel heel drastisch
 
Laatst bewerkt:
Verslaggever Ed Meijer; het zit helemaal vol! Tja. Jammer, overdrijven is ook een vak. Valt nog mee dat Arjen Bos niet zei dat het uitverkocht is.
 
Ik begrijp dat men speelt met het idee van een naked klasse, ergens tussen de WSS300 en de WSBK. Ik ben benieuwd of dat vorm krijgt. Vooralsnog is de WSS600 een prima klasse met genoeg motoren op de grid en strijd op de baan, dus heel veel haast en noodzaak is er misschien (nog) niet.
 
Verslaggever Ed Meijer; het zit helemaal vol! Tja. Jammer, overdrijven is ook een vak. Valt nog mee dat Arjen Bos niet zei dat het uitverkocht is.
Die Bos, vorig jaar verteld hij tijdens de TT dat het uitverkocht is |( ja joh jammer je kan er niet meer in het is vol en vol is vol :X ja maar ik rijd bijna 3 uur om hier te komen jammer joh volgend jaar weer een TT kom dan maar eerder :+
 
Die Bos, vorig jaar verteld hij tijdens de TT dat het uitverkocht is |( ja joh jammer je kan er niet meer in het is vol en vol is vol :X ja maar ik rijd bijna 3 uur om hier te komen jammer joh volgend jaar weer een TT kom dan maar eerder :+

Dus je koopt geen kaartje, bent te laat en komt aan wanneer het al vol zit en dan is het raar dat er geen plekje voor je gereserveerd is? En dat is dan de schuld van Arjan Bos?
 
Mooi voor Michael en een dikke vinger van Kawasaki naar de FIM\Dorna met hun *** regels.

Mooi weekend
 
Mooi voor Michael en een dikke vinger van Kawasaki naar de FIM\Dorna met hun *** regels.

Mooi weekend

Inderdaad ik lach me suf als Rea dit jaar weer met overmacht wereld kampioen wordt.
Ben benieuwd wat ze dan verzinnen
Ik vind de regels de laatste jaren al ongeloofwaardiger worden en dit jaar wordt het kampioenschap ook nog eens flink gemanipuleerd. :')
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de regels de laatste jaren al ongeloofwaardiger worden en dit jaar wordt het kampioenschap ook nog eens flink gemanipuleerd. :')

Ik vind dat het gemanipuleer in de praktijk wel meevalt. Na drie rondes is geëvalueerd, en is besloten dat geen enkele fabrikant negatieve maatregelen te wachten staat. Yamaha mocht vanaf Assen nieuwe onderdelen inzetten, maar ziet daar momenteel vanaf. Volgens mij is de meest ingrijpende reglementaire wijziging dan nog de RPM-limiet, die gebaseerd is op de motor zelf (fabrieks-af).

Maar ik snap ook niet alles, dus... Zie jij flinke manipulatie die ik heb gemist?
 
Dus je koopt geen kaartje, bent te laat en komt aan wanneer het al vol zit en dan is het raar dat er geen plekje voor je gereserveerd is? En dat is dan de schuld van Arjan Bos?
|( het is nog nooit uitverkocht geweest en ik kom er al vanaf jaartal 1982.

Gewoon slap gelul van die Bos.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan