WSBK videopass delen

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Iemand die zijn sbk videopass voor 2018 tegen betaling wil delen?

Laat maar weten of via PB.

Paar jaren geleden gedaan via een collega met een motogp videopass.

sbk_2018calendar_topweb2_ok_full.jpg
 
Ik heb geen eurosport2 meer waar toch een groot deel van WSBK getoond wordt.
Op eurosport1 tonen ze ook races maar niet altijd of niet live en niet ideaal dus als je live races wilt volgen.
 
Waarom neem je dan niet voor 29,99 een jaar abonnement op de Eurosport player. Kun je zelfs EWC en BSB kijken en terug kijken.
 
Klinkt inderdaad een betere optie dan videopass. Zeker mede omdat ik de moeilijk te volgen BSB ook kijk.

Waarom neem je dan niet voor 29,99 een jaar abonnement op de Eurosport player. Kun je zelfs EWC en BSB kijken en terug kijken.
 
Alleen is de Eurosport player kwalitatief er niet op vooruitgegaan vorig jaar...

Nieuwe (fancy maar slechte) interface, slechte titels van video's dus moeilijk terug te zoeken, en over het aanbod maar te zwijgen..
 
Op de Eurosport Player zie je de reguliere tv zenders: Eurosport 1 HD en Eurosport 2 HD. Daarnaast ook extra feeds (soort livestreams) waarbij je zonder reclame (en met Nederlands, Engels of geen commentaar) kunt zien:
- LIVE: MotoGP, Moto2, Moto3: het gehele weekend;
- LIVE: Red Bull Rookies Cup: races;
- LIVE: Asia Talent Cup: races;
- LIVE: World Superbike, Supersport, Supersport 300: alle races. + kwalificaties + vrije trainingen Superbike en Supersport (Supersport 300 alleen kwalificatie).
- LIVE: British Superbike: races + kwalificatie BSB en races van supportklasses op beide dagen.
- LIVE: CEV Motorcycle: European Talent Cup, Moto3, Moto2 races.
- LIVE: MotoAmerica: Superbike, Supersport, Superstock races.
- LIVE: Endurance World Championship: races
- LIVE: MXGP, MX2: manche 1 en manche 2.
- LIVE: Speedway.
Daarnaast ook nog autosport: o.a. Formule E, WEC, WTCR, Blancpain.
En andere sporten zoals wielrennen, voetbal, tennis, snooker, etc.

Er is ook een On Demand-sectie waar heel veel is terug te kijken.
De Eurosport Player is onder andere via Chromecast op tv te bekijken en op Smart TV's vanaf 2015.
De programmering van de Eurosport Player is te zien op de website/app van de Eurosport Player, maar is ook te zien op Programmering Eurosport Player.
 
Laatst bewerkt:
Kun je via de Eurosport Player ook on-demand kijken? Ik kijk vaak niet live, maar later op de avond, en dan zijn de Videopasses verrekte handig. En races die, zoals Phillip Island, niet uitgezonden worden?
 
Laatst bewerkt:
pluspunt die ik gevonden heb van de eurosport layer, heeft een app voor op mijn samsung smart tv.
De app voor android telefoon is wel enorm onduidelijk.
Ik krijg ook enkel een prijs te zien van 6,99euro per maand.
 
Alleen is de Eurosport player kwalitatief er niet op vooruitgegaan vorig jaar...

Nieuwe (fancy maar slechte) interface, slechte titels van video's dus moeilijk terug te zoeken, en over het aanbod maar te zwijgen..

Ja helemaal met je eens. De vernieuwing was/is absoluut geen verbetering. Maar voor 30,- p/j mag je niet te hard klagen is mijn mening.
Maar als ze weer terug zouden gaan naar de setup van twee jaar geleden zou ik daar best nog iets meer voor over hebben.
(nu maar hopen dat ze dit ook bij Eurosport lezen _O- )
 
Kun je via de Eurosport Player ook on-demand kijken? Ik kijk vaak niet live, maar later op de avond, en dan zijn de Videopasses verrekte handig. En races die, zoals Phillip Island, niet uitgezonden worden?

Ja zeker alleen niet altijd alles. Motogp, moto2 en moto3 is alles van terug te kijken, ook trainingen end.
Wsbk alleen terug te kijken SuperPole en wedstrijden. Ook worden de trainingen en ws300 live uitgezonden zonder commentaar.
Ws600 en 300 helaas niet terug te kijken.
Bsb wedstrijden terug te kijken, maar niet altijd dezelfde dag. En als je live kijkt is het hele programma te zien incl Motostar en brits ss600.
En dit geldt ook voor het Cev, hele dag wordt live uitgezonden.
Endurance wedstrijden ook de pre-trainingen voor Suzuka live en terug te kijken, volledige 24hrs wedstrijden.
:)
 
Zojuist jaarabo op de player gekocht maar waar vind ik nou die extra feeds voor de superbike?
Ziet er verder strakke kwaliteit uit van de live feed.
 
ahja op vrijdag zijn er nooit uitzendingen zeker van sbk?

Vorig jaar wel maar niet elke race, en die moet je live kijken of je kan de tijdlijn 2 uur terug zetten. Zelfde geld voor de cev en bsb trainingen.

Maar de 1e wedstrijd op PI en de Superpole supersport 600 heb ik vanmiddag terug zitten kijken O-)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan