File en motorrijders

Beetje stichting open deur dit, maar wel leuk dat er nu veel A'tjes zijn uitgegeven!

meer van oorsprong blikkers op de motor? :N

[offtopic]
Daar ben ik er ook een van hoor ;)

Vanaf kinds af aan altijd al willen motor willen rijden, maar altijd lease bakken gereden. Afgelopen jaar was het echt de druppel om file te rijden en ben daarom alsnog mijn A gaan halen.

Inmiddels ga ik nu in mijn eigen woonplaats werken, maar ik zal de motor zeker niet weg doen. Er staan er nu twee voor de deur, een om lekker mee rond te knallen en een tour machine.

Veel van die blikkers zullen ook de passie delen, daar ben ik van overtuigd. Uiteraard zullen er altijd wel praktische rijders komen, daar speelt de motor scooter goed op in.

[/offtopic]
 
was ook gekkigheid. Stiekem vind ik het wel leuk, hoewel ik wel een lamme arm krijg van het zwaaien -O-
 
Iedereen op de motor in de spits *O* ,en een verbod op het rijden in een koekblik in de file :Y
 
Nee, mijn paard staat nog op stal. :P

Komende week tot -12°C vorst, dan zit deze jongen nog lekker achter de kachel. *O*
Nog wel effe met de trein naar de beurs in Utrecht............... (da's makkelijkste)
 
Zolang de meesten alleen tussen de 20 en 25gr met een getemperd zonnetje op pad gaan zal het niet echt opschieten.
 
Stonden er bij ons toch ook weer een stuk of 6 van die all season bikkels.
Ik woon te dicht bij mijn werk. Dus fiets. Beter voor mijn conditie en oude botten.
 
Tja dat is het nadeel van dat er nog maar weinig echte motorrijders zijn ;) ,vroeger
ging ik altijd met de motor naar mijn werk,ook met gladheid en lichte sneeuw. :Y
Ik moest wel want ik had alleen maar een motorrijbewijs,en ik vertikte het om in een koekblik te gaan rijden.Ik heb ook mijn koekblik rijbewijs pas gehaald toen ik 38 was.
 
Nee, mijn paard staat nog op stal. :P

Komende week tot -12°C vorst, dan zit deze jongen nog lekker achter de kachel. *O*
Nog wel effe met de trein naar de beurs in Utrecht............... (da's makkelijkste)


Ik ging vroeger op de motor naar de natuurijsbaan. Lekker schaatsen en dan al die blikken, als je met min 14 weer op de motor stapte.

Tegenwoordig hoef ik dankzij de voorruitverwarming zelf niet meer te krabben, dat maakt je wel lui en verwend. :X
 
Laatst bewerkt:
was ook gekkigheid. Stiekem vind ik het wel leuk, hoewel ik wel een lamme arm krijg van het zwaaien -O-
Inderdaad!

Vwb jaarbeurs.. vriendinlief en ik hebben samen afgelopen jaar dus A gehaald en gaan voor het eerst naar de motorbeurs. Ik wil dolgraag met de motor, maar ik vrees dat ze met de auto / trein wil.. (zij heeft geen gerbings..)

Maar inderdaad, in spits verplicht op motort! :-D
 
Tja dat is het nadeel van dat er nog maar weinig echte motorrijders zijn ;) ,vroeger
ging ik altijd met de motor naar mijn werk,ook met gladheid en lichte sneeuw. :Y
Ik moest wel want ik had alleen maar een motorrijbewijs,en ik vertikte het om in een koekblik te gaan rijden.Ik heb ook mijn koekblik rijbewijs pas gehaald toen ik 38 was.

Wat is een echte motorrijder?

Ik heb bij de echte motorrijder nog steeds het beeld van die enige in het dorp met een motor. Toen het nog een beetje uniek was. En een echte motorrijder zit zeker niet achter een fucking toetsenbord op een forum :X _O-
 
Wat is een echte motorrijder?

Ik heb bij de echte motorrijder nog steeds het beeld van die enige in het dorp met een motor. Toen het nog een beetje uniek was. En een echte motorrijder zit zeker niet achter een fucking toetsenbord op een forum :X _O-

Soms moet je verplicht thuis zijn en als je dan de keuze hebt om op het Motor-Forum te zitten of naar een zogenoemde BN'er te kijken, lijkt me duidelijk dat de echte motorrijder hier zit :P

Zo, voel ik me even ambassadrice :+
 
Soms moet je verplicht thuis zijn en als je dan de keuze hebt om op het Motor-Forum te zitten of naar een zogenoemde BN'er te kijken, lijkt me duidelijk dat de echte motorrijder hier zit :P

Zo, voel ik me even ambassadrice :+

Ja als je het zo bekijkt..... :')

Maar ik kan het beeld van "de echte motorrijder" gewoonweg niet associëren met iemand achter een toetsenbord. En zie mezelf dus ook niet in dat beeld. De echte motorrijder is nagenoeg uitgestorven.
 
Als de groep motorrijders zo substantieel blijft groeien gaat het ook niet lang duren voordat de groep aan de beurt is om nog eens extra belast te worden. En verplichte periodieke keuringen komen dan ook sneller op ons af.

Wacht maar tot dat ze het geld ruiken :/
 
En ik wil ook een aantal tegemoetkomingen voor mijn maatschappelijke bijdrage. Open die busbaan maar eens en rechts inhalen mag voortaan op de motor })
 
Maar ik kan het beeld van "de echte motorrijder" gewoonweg niet associëren met iemand achter een toetsenbord. En zie mezelf dus ook niet in dat beeld. De echte motorrijder is nagenoeg uitgestorven.

Ik zou niet eens weten hoe 'de echte motorrijder' zou moeten zijn.. de mannen waar ik tegenop keek blijken watjes; onder de tien graden is het te koud en een drupje regen maakt de weg glad en gevaarlijk.. -O-
 
Ik heb enkele maanden een 2e motor "voor erbij" genomen omdat de files op de a4 Den Haag-Rotterdam de spuitgaten uitlopen.
Met de auto heen 15min en terug 40-60min. En met de motor 10min heen (mag stuk van 5km afsnijden omdat t geen auto is) en terug 20/25min afhankelijk van de file.
Tot nu toe elke euro waard geweest. Alleen merkte ik vandaag al dat een sport/racer niet de meest ideale woon-werk motor is als het nat/koud/glad is. 2e highsider van de week overleeft dus als t morgen echt weer onder de 0 duikt zal k toch echt de auto weer moeten pakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan