Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet per se meegemaakt, maar vandaag de leasebak ingeleverd.
Geen koekblik meer, en alles lekker op de motort :) (of OV als 't beroerd weer is).

Heerlijk gevoel de 4 wieler ingeleverd te hebben. Lang leve 't motorrijden.

*O* nais!

En ja, het is nu inderdaad heerlijk weer om te rijden! Enige wat het beter zou kunnen maken is betere/verwarmde handschoenen.
 
:Y

Maar om nou voor die vier of vijf dagen dat 't nog koud is verwarmde handschoenen te gaan kopen ... :?

Ik vind het toch nog wel wat meer daagjes in het jaar koud hoor. En je kunt ze maar beter hebben dan dat je vier of vijf dagen je motor stil moet laten staan omdat je handen er anders afvriezen.
 
Wanneer het <7 graden is trek ik ze aan. Niet omdat mijn handen bij die temperatuur bevriezen, maar omdat het aangenamer rijdt.
 
Ik vind het toch nog wel wat meer daagjes in het jaar koud hoor. En je kunt ze maar beter hebben dan dat je vier of vijf dagen je motor stil moet laten staan omdat je handen er anders afvriezen.
Maar volgend jaar is er wellicht meer keuze en betere ontwikkeling in de verwarmde handschoenen.. En wellicht ook lagere prijzen.

Ik twijfel toch ook wel, al was het vanmorgen prima te doen op de laatste 5 km na.
 
Maar volgend jaar is er wellicht meer keuze en betere ontwikkeling in de verwarmde handschoenen.. En wellicht ook lagere prijzen.

Ja, zo kun je dus nooit iets kopen he :P

Vond het vandaag ook meevallen, het is zo goed als windstil, geen koude handen gehad (nu hoefde ik ook niet zo ver)..
 
Ik zet de Gerbers lekker op standje tosti, heerlijk... Had die dingen 10 winters geleden al moeten kopen... En gewoon lekker vanaf buiten een graadje of 5 al aan, standje 2-3 ofzo.
 
Heb ook nog geen seconde spijt gehad van mijn gerbings, rij ook het hele jaar door, enkel niet met sneeuw of ijs op de baan, dan neem ik de honda mt, val ik van minder hoog :)
vanaf 0 graden heb ik ze echt wel nodig, ook als ik lang in de regen moet rijden vind ik het wel aangenaam dat ik mijn handen dan iets kan verwarmen, bij bepaalde temperaturen en vocht vernauwen de bloedvaten in mijn vingers, dan is het niet meer praktisch om te rijden, nadat ik de handschoenen had zo goed als geen last niet meer van gehad op de moto
 
Vanochtend gewoon weer met de zomerhandschoentjes naar het werk gereden. Erg fijn als je maar een kwartiertje door de stad hoeft naar je werk. Gisteravond wel met de auto naar het werk in Rijswijk gereden, want ik moest mijn nieuwe fiets ophalen:

ld1YKvW.jpg
 
Haha, ja, we moeten alleen nog even kijken hoe het met de bijtelling en de afschrijving zit met een leasetrapfiets :)

Nee hoor, was gewoon ons kerstpakket. Because why not *O*
 
Maar volgend jaar is er wellicht meer keuze en betere ontwikkeling in de verwarmde handschoenen.. En wellicht ook lagere prijzen.

Ik twijfel toch ook wel, al was het vanmorgen prima te doen op de laatste 5 km na.
Neem van mij aan.. als je ze gekocht heb sla je jezelf voor je kop dat je zolang gewacht hebt met kopen.
Ja, ze zijn prijzig. Maar elke cent waard als je je vingers nog kan bewegen als je aankomt op je werk.

Ik zou niet meer zonder willen. Die Gerbings zijn fantastisch. *O* *O*
 
Neem van mij aan.. als je ze gekocht heb sla je jezelf voor je kop dat je zolang gewacht hebt met kopen.
Ja, ze zijn prijzig. Maar elke cent waard als je je vingers nog kan bewegen als je aankomt op je werk.

Ik zou niet meer zonder willen. Die Gerbings zijn fantastisch. *O* *O*

De gerbings zijn idd fantastisch. Zelfs zonder ze aan te sluiten zijn ze warm.
En de prijs is hoog, maar met korting van bijv. klantenavond ten kate en goed zoeken niet veel duurder dan een normaal set goede handschoenen. En ontwikkeling? Ik vind ze nu al goed en heb er niks op aan te merken. Op 100% zet ik hem zelf nooit, veel te warm, en ik ben een enorme koukleum.
 
k ben ook een enorme koukleum... En ook heel erg tevreden met de Gerbing's!
Deze week voor het eerst op 75% gezet, met -3 op de snelweg, en het was meer voor het comfort dan uit pure noodzaak (anders is 50% altijd zat geweest).
Ook voor het eerste zonder stroom gebruikt, voor een korte trip. Dan zijn het gewoon goede winterhandschoenen. Maar zelfs met goede winterhandschoenen kan ik na 10 minuten met deze temperaturen niet meer mijn vingers bewegen.

Waar je ook op moet letten is of die standaard met of zonder de controller komen! Soms lijken ze ergens goedkoper, en moet vervolgens nog €100 neerzetten om de kabels erbij te krijgen.
 
Ja, zo kun je dus nooit iets kopen he :P

Vond het vandaag ook meevallen, het is zo goed als windstil, geen koude handen gehad (nu hoefde ik ook niet zo ver)..

Hmmm, true...

Misschien hooguit net voor de winter zodat je er de hele winter profijt van hebt ipv alleen die laatste 4 koude dagen :P
 
Nog nooit prettige verwarmde handschoenen gehad....
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar stuurmoffen. Veel goedkoper, en je kan zelfs in de winter met zomerhandschoenen rijden.
 
Vandaag ingeblikt door een taxibusje van de weg gereden, 2 baans weg, was hem aan het passeren, drukt hem gewoon naar links (zat met de linker wielen in de gras middenberm)

Ja, ja, auto van de vrouw, is ze erg zuinig mee, was het me eigen, of een ouder blik, had ik hem gewoon door geramd, dan de hele zijkant maak open, wat een eikel.

Vrouwlief wil dat ik zo de taxi centrale even bel.
 
Nog nooit prettige verwarmde handschoenen gehad....
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar stuurmoffen. Veel goedkoper, en je kan zelfs in de winter met zomerhandschoenen rijden.
Ik heb motorwanten, scheelt ook een end..misschien beetje onhandig met de hendels maar gelukkig heeft de jawa een halfautomaat.
Dat stuurmofideeding moet ik toch eens op gaan zoeken..
 
Vanmorgen moest ik even tanken. Langs de snelweg op het eerste tankstation op de A1 vanuit Amsterdam. Best koud dus ik vond het voor de verandering niet zo erg om even naar binnen te moeten.

Ik bij de kassa: pomp 9!
De mevrouw achter de kassa: dat dacht ik al.
Ik: Vanwege de hoeveelheid zeker (ik had nog geen 11L getankt).
Zij: Nee hoor, iedereen tankt vandaag kleine beetjes want ze hebben het allemaal koud.

:')
 
Ja, zo kun je dus nooit iets kopen he :P

Vond het vandaag ook meevallen, het is zo goed als windstil, geen koude handen gehad (nu hoefde ik ook niet zo ver)..

"Zo goed als windstil"..........

Gvd een portie koude wind hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan