Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een leuke rit gemaakt met mijn schoonvader achterop.

We hebben hem in het pak van mijn vrouw gehesen met passende handschoenen en een passende helm. Hij is 79 jaar en heeft de tijd van zijn leven gehad. *O*

Met de Aliexpress comm.setjes konden de gehele weg met elkaar kletsen. Hij vond het echt geweldig en was super relaxed ook bij wat leuke bochtjes. :]
 
Vanmorgen weer eentje die t niet helemaal snapt.

Reed met de cabrio naar werk ivm wat afspraken, rijdt er zo'n BMW kofferset op wielen achter me.
Rij netjes 120 (op een 100 weg...) Maar meneer vond mn auto zo mooi dat ie nog geen 3/4m achter me reed B|
Feit dat er nog zo'n 10 auto's voor me reden vond ie zo interessant dat toen ik de afslag nam hij binnen een seconden de schroefjes van de kentekenhouder van de volgende auto ging inspecteren :N
 
Gisteren een leuke rit gemaakt met mijn schoonvader achterop.

We hebben hem in het pak van mijn vrouw gehesen met passende handschoenen en een passende helm. Hij is 79 jaar en heeft de tijd van zijn leven gehad. *O*

Met de Aliexpress comm.setjes konden de gehele weg met elkaar kletsen. Hij vond het echt geweldig en was super relaxed ook bij wat leuke bochtjes. :]
:}

Te gek dat je zo'n man zo een keertje meeneemt. :t
 
Motorrijder die door rood reed, op een soort herriemakend retro-ding. Ik reed door groen, en kwam naast hem terecht, maar hij was te cool om even te groeten, met z'n hipsterbaard en All Stars :W 8-)
 
Motorrijder die door rood reed, op een soort herriemakend retro-ding. Ik reed door groen, en kwam naast hem terecht, maar hij was te cool om even te groeten, met z'n hipsterbaard en All Stars :W 8-)
Hij hoorde je natuurlijk niet. ;)

Ik zat vanmorgen in de (bloedirritante harmonica-) file op de A9 achter een Ducati met brulpijpen. Hoop lawaai, weinig wol... want 't schoot voor geen meter op terwijl er ruimte zat was.
 
Jeumig :o

Ben echt benieuwd wat daar in rijdt, maar ik beeld me iets in van tijgerprint, roze lakjes en chihuahua.. :r

Ik zag vanmorgen zo eentje (op transport, op een kleine vrachtwagen):
Bucker-Careliner-S-roze-wit-zadelkamer-16-640-x-480.jpg


Wat mij betreft in hetzelfde straatje. :P |(
 
Ik heb vandaag 3 motorrijders gezien die denken dat de regels niet voor hen gelden, en een automobilist die raar deed.

Motorrijder 1:
In onderstaande situatie tussen Auto 2 en Auto 1 doorslalommen met vrij hoge snelheid, en dat terwijl er 10 meter verderop auto's stonden te wachten voor de verkeerslichten (die staan bij de VOP).
1524506966.jpg


Motorrijder 2:
Met 100 km/u (give or take) over de vluchtstrook langs een zeer langzaam rijdende tot stilstaande file scheuren. Je weet wel, zo'n file waarin ongeduldige automobilisten ook weleens met een ruk aan het stuur een klein stukje vluchtstrook mee willen pikken.

Automobilist: Op de verbindingsweg van A5 naar A9 (in noordelijke richting) met 90 km/u op de linkerbaan gaan rijden terwijl er niemand is om in te halen. Ik dacht dat hij alvast ging voorsorteren voor het invoegen op de A9, maar nee, zodra de file begon sloot hij juist weer rechts aan..... :?

Motorrijder 3:
Afrit van een snelweg; een auto stond te wachten om linksaf te gaan, daar schuin achter stond een auto te wachten om rechtsaf te slaan (het is 1 baan, voorsorteren kan niet echt, maar het is redelijk breed, zie plaatje). Motorrijder komt aanrijden vanaf de snelweg, slingert tussen de auto's door en rijdt om de rechstafslaande auto heen rechtsaf de weg op.
1524507715.jpg


Alsof mensen zodra ze op de motor zitten geen fatsoen meer kennen, geen geduld meer hebben én denken dat ze onaantastbaar zijn. Vind je het gek dat men motorrijders asociaal vindt.
 
Ik heb vandaag 3 motorrijders gezien die denken dat de regels niet voor hen gelden, en een automobilist die raar deed.

Motorrijder 1:
In onderstaande situatie tussen Auto 2 en Auto 1 doorslalommen met vrij hoge snelheid, en dat terwijl er 10 meter verderop auto's stonden te wachten voor de verkeerslichten (die staan bij de VOP).
[afbeelding]

[..]

Alsof mensen zodra ze op de motor zitten geen fatsoen meer kennen, geen geduld meer hebben én denken dat ze onaantastbaar zijn. Vind je het gek dat men motorrijders asociaal vindt.

Ah Hoofddorp! Als je van daar richting snelweg wil, kan je beter over de Polarisavenue rijden (andere kant op, dan naar rechts). Die bochtjes zijn leuk :Y plus de Taurusavenue is altijd erg druk en chaotisch én staan ze soms te flitsen ook.

Wat betreft geduld: vandaag zat weer een dude op een V-strom achter me (in blauwe jas) op de A4. Mega drukke file en die kerel had geen geduld. Wagen staat een beetje breed op linkerbaan, ik wacht 1s of ik er rechts omheen kan en hij probeert alweer links te drukken. Paar keer dit soort acties + weinig afstand tov filerijdende S1000RR (ik dus) voor hem. Erg irritant, en uiteindelijk sta je weer naast elkaar bij het stoplicht bij de Binckhorst..

Andere kant kan ook: Op de heenweg, wilde er iemand ook vlotter dan ik door de file. Prima, dus ik pak een ruimte aan de linkerkant zodat hij me rechts kan passeren. Doet ie dat zo langzaam dat we de volgende stremming al bijna inrijden terwijl hij nog altijd in mijn dooie hoek zit.. beetje vlotter mag bij het inhalen graag.
 
Ah Hoofddorp! Als je van daar richting snelweg wil, kan je beter over de Polarisavenue rijden (andere kant op, dan naar rechts). Die bochtjes zijn leuk :Y plus de Taurusavenue is altijd erg druk en chaotisch én staan ze soms te flitsen ook.

Wat betreft geduld: vandaag zat weer een dude op een V-strom achter me (in blauwe jas) op de A4. Mega drukke file en die kerel had geen geduld. Wagen staat een beetje breed op linkerbaan, ik wacht 1s of ik er rechts omheen kan en hij probeert alweer links te drukken. Paar keer dit soort acties + weinig afstand tov filerijdende S1000RR (ik dus) voor hem. Erg irritant, en uiteindelijk sta je weer naast elkaar bij het stoplicht bij de Binckhorst..

Andere kant kan ook: Op de heenweg, wilde er iemand ook vlotter dan ik door de file. Prima, dus ik pak een ruimte aan de linkerkant zodat hij me rechts kan passeren. Doet ie dat zo langzaam dat we de volgende stremming al bijna inrijden terwijl hij nog altijd in mijn dooie hoek zit.. beetje vlotter mag bij het inhalen graag.

Klopt, ik rijd daar regelmatig om naar 1 van mijn opdrachtgevers te gaan, vanaf eigen kantoor.
Leuke bochtjes idd, maar wel vaak wilde overstekende voetgangers :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan