Stalling Amsterdam Oost (centrum) gevonden

lepsmit

Rookie
22 feb 2018
4
0
AMSTERDAM
Beste tweewielvrienden,

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van mijn rijbewijs A en van een wonderschone BMW 1100 GS (1997). Nu ben ik binnen Amsterdam- Oost driftig op zoek gegaan naar een plek om 's nachts mijn motor te stallen. Ik ben in bezit van een goede hoes etc. Maar het geeft mij een fijn gevoel als hij toch lekker binnen kan staan. In de buurt waar ik woon (Weesperstraat) zijn nagenoeg geen plekken te vinden om de motor veilig neer te zetten tegen een normaal tarief. Ook wanneer ik in het buitenland ben of er kutweer op komst is voor twee weken zou ik hem graag droog en veilig wegzetten.

Nu heb ik een stalling gevonden die op google slecht, tot niet vindbaar is en ben direct naar de eigenaar gereden. Het gaat om een stalling aan de Wagenaarstraat (wielmaat) in Amsterdam-Oost. De beste man heeft geen idee hoe hij zijn vindbaarheid kan vergroten en mede daardoor staat er maar 1 motor gestald. Dit zorgt ervoor dat de beste man van plan is de ruimte aan het einde van Maart weer aan Ymere te geven voor verhuur.

Ik heb heb gesproken en hij is bereid het te blijven huren als er meer mensen zijn die met mij, bij hem een plekje willen huren. De kosten.. Luttele 40 euro p.m. (5 motoren is voor hem al genoeg). Het is goed beveiligd met camera's en er is 24/7 toegang.

ZIJN ER MENSEN DIE DIT ZIEN ZITTEN????? *O*
 
Niet om heel vervelend te doen, maar hij mag zijn site nog wel eens controleren. Er staan echt ontzettend veel schrijffouten op, daardoor komt het (bij mij in elk geval) onbetrouwbaar over. Jammer, want het is een mooi prijsje voor bewaakte stalling.

Heeft hij al wat gepost op facebookpagina's voor motorliefhebbers?
 
Laatst bewerkt:
Niet om heel vervelend te doen, maar hij mag zijn site nog wel eens controleren. Er staan echt ontzettend veel schrijffouten op, daardoor komt het (bij mij in elk geval) onbetrouwbaar over. Jammer, want het is een mooi prijsje voor bewaakte stalling.

Heeft hij al wat gepost op facebookpagina's voor motorliefhebbers?
Dat dus, sterker nog, er staan alleen al 2 spelfouten in het adres. Nee dan vind ik het niet gek dat het onvindbaar is. Website lijkt gemaakt door een Pool?
 
Niet om heel vervelend te doen, maar hij mag zijn site nog wel eens controleren. Er staan echt ontzettend veel schrijffouten op, daardoor komt het (bij mij in elk geval) onbetrouwbaar over. Jammer, want het is een mooi prijsje voor bewaakte stalling.

Heeft hij al wat gepost op facebookpagina's voor motorliefhebbers?

Fb-pagina 180cc bijvoorbeeld!? :+
 
'STALLING AMSTERDAM- OOST (centrum) GEVONDEN' > 'Stalling Amsterdam Oost (centrum) gevonden'

Al dat geschreeuw...daar word een mens alleen maar agressief van O-)
 
Niet om heel vervelend te doen, maar hij mag zijn site nog wel eens controleren. Er staan echt ontzettend veel schrijffouten op, daardoor komt het (bij mij in elk geval) onbetrouwbaar over.
Hilarisch gewoon.
 
Zou het sowieso op FB gooien. Misschien dat je een FB groep van de buurt kan vinden? Denk dat verschillende scooter eigenaren en moeders met bakfietsen het misschien ook interesant vinden. Voor mij is het helaas net te ver uit de route.
 
Niet om heel vervelend te doen, maar hij mag zijn site nog wel eens controleren. Er staan echt ontzettend veel schrijffouten op, daardoor komt het (bij mij in elk geval) onbetrouwbaar over. Jammer, want het is een mooi prijsje voor bewaakte stalling.

Heeft hij al wat gepost op facebookpagina's voor motorliefhebbers?

Ga hem even bellen. Goed punt! Hij lijkt me erg betrouwbaar en heeft er een fietsenshop naast. Dacht ik help mijzelf en gelijk de beste man. Maar alsnog... Mocht iemand interesse hebben stuur mij dan een bericht!
 
Zou het sowieso op FB gooien. Misschien dat je een FB groep van de buurt kan vinden? Denk dat verschillende scooter eigenaren en moeders met bakfietsen het misschien ook interesant vinden. Voor mij is het helaas net te ver uit de route.

Top idee!! Vooral op zoek naar moeders in de buurt. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan