Bmw c 650 gt of Suzuki burgman 650

De kogel is al door de kerk.

Suzuki burgman 650 , model 2018 , mat zwart gekocht. Oerdegelijk met alle mogelijke luxe en zee goeie zithouding.

Hallo Linusje,

Heb je ook nog overwogen om het nieuwe model Tmax te kopen?
 
Ik heb nog twee tmax' en gehad. Zijn zeer goeie motorscooters maar nu ging het mij echt om het gemak en de luxe en daar door is het de burgman geworden en ik ben er zeer tevreden over.
 
Laatst bewerkt:
Burgman gaat toch weer weg wegens te zwaar.

In plaats komt Yamaha tmax sx sport Edition. Is veel lichter en ik ken het model.
Zal mijn derde tmax zijn.
 
ZUCHT.

Werkelijk kerel.
misschien moet je eerst je gewilde scoot s n weekendje huren en dan door die Ardennen banjeren.
Dan weet je iets over gewicht en zithouding.
 
Oh Linus :o
valt me op dat Vlamingen altijd veel makkelijker switchen van nieuwe bike als er iets plots
anders uitpakt dan was gedacht
Ik ken inclusief jou zo al 4 Vlamingen die dat doen.
Ik moet nog een weekje wachten voor ik mijn X-ADV met G switch en Honda's Selectable Traction Control kan ophalen, maar denk dat ik er wel vriendjes mee ga worden.
 
Normaal gezien koop ik ieder jaar een andere motor maar nu is dat al de derde in een jaar.

Ik zal eens bellen naar het guiness book of records.....haha.
 
Als het kan, waarom dan niet, je leeft maar een keer, dus dan moet je er ook extra van genieten. :Y :Y In Juli komt de nieuwe Forza 300 van Honda op de markt, misschien is dat iets voor je. Voor de rest succes met de zoektocht naar een nieuwe scooter. :]
 
Laatst bewerkt:
Normaal gezien koop ik ongeveer elke 10 jaar een nieuwe. Naar mijn ervaring brengen ze dan nog iets op bij inruil en beginnen de onderhoudskosten omhoog te lopen. Maar ja, ik rijd dan ook weinig (ca 5000/jr).
 
@ Ferry
de gevallen waar ik over praat gaat het echt en alleen om verkeerde inschattingen, zoals zadel/been-strekking/hoogte/Pk's.
De financiële gang van zaken in België staat daar helemaal los van
 
Normaal gezien koop ik ieder jaar een andere motor maar nu is dat al de derde in een jaar.

Ik zal eens bellen naar het guiness book of records.....haha.


En...een dik pensioen?? :P
 
Laatst bewerkt:
Hallo.Ik heb een Burgman 650Z gekocht in het buitenland.Is immidels gekeurd,maar de scooter staat op 35kw mijn vraag is omzetten naar 41kw is dit een grote ingreep en wat kost het ongeveer.bvd Har
 
Terug
Bovenaan Onderaan