Te Koop: Diverse Aprilia Shiver onderdelen

Road_Runner

MF veteraan
28 dec 2004
1.114
462
Noord-Holland
Namens een vriend die niet op het Forum zit bied ik diverse Aprilia Shiver onderdelen aan ivm. inruil van zijn Shiver.

Mocht je interesse hebben, stuur dan een PB en dan zal ik Michel zijn 06- nr doorgeven (WhatsApp)

- Wilbers achtershock type 640 Road, hele mooie upgrade van originele fietspomp € 300,00 VERKOCHT
- Handkappen Dorsoduro, passend op de Shiver + stuureinden € 60,00
- Tankhoes, zeer netjes + tanktas (gerepareerd) samen € 50,00 VERKOCHT
- Tuono stuurklem+ RAM-mount bol, past op de Shiver mooie handige upgrade € 30,00 VERKOCHT
- Achteras crashbobbins € 25,00
- Diverse reserve onderdelen handig voor op reis als je omvalt, remhendel netjes, schakelpook functioneel, samen € 35,00
- Grote uitlaatpakking nieuw in verpakking € 10,00
- R&G framesliders, nieuwstaat € 80,00


full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Je mag 1 X je naam veranderen he
Dus KTM_Jack SUC6 me de verkoop van de spullen van Kopel_Kadet_Michel _O- _O- _O-

Hahaha _O- , ja zat ik ook al aan te denken, ik ga wel blij worden met de KTM maar kan beter een Nickname kiezen zonder merk of type.....

Hij heeft nog wat spulletjes te koop, dus bedankt voor gratis schop, kom je Donderdagavond nog ?
 
Laatst bewerkt:
Zouden de frame sliders en handkappen passen op een RST Futura?

Geen idee maar beide frame's zijn totaal verschillend.

Handkappen passen met kleine aanpassing ook op 2e generatie V2 Tuono maar ik ken de Futura niet goed genoeg om dat te bevestigen.
 
Laatst bewerkt:
Dan gaat het helaas over als ik de stuureinden zie en de aansluiting op de kappen.

Frame is inderdaad geheel anders, sorry had een andere voor ogen. Bedankt voor de reactie en succes met de handel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan