Suzuki GSX-R 750 L0 2010

UltraSonic

Rookie
8 okt 2015
5
0
Bergen op Zoom
Te koop:

Mooie en goede Suzuki GSX-R 750 circuitmotor uit 2010. Alles werkt zoals het hoort, goed onderhouden en verkeerd in uitstekende conditie. De motor staat warm en droog gestald.

Inruil niet mogelijk.
Voorzien van splinternieuwe kappenset, professioneel gespoten in metallic blauw.

Banden Pirelli Supercorsa SP en remmen in bijna nieuwstaat, is 1 cursusdag mee gereden.

Voorzien van mooie opties:
Nieuwe Healtech Quickshifter
Nieuwe Tandwielen AFAM 16 en 42 tanden
Nieuwe Ketting AFAM/DC Ketting 520MZX2-G 116L
Nieuwe wave Remschijven BRAKING
Nieuwe Brembo sinter race remblokken
Nieuwe Goodridge Race-remleiding set
Nieuwe gespoten 4V racekuip set
Nieuwe Kuipruit
Nieuwe Accu
Standaard uitlaat, ivm decibel limiet op sommige circuits
Met originele Suzuki sleutel incl. S.A.I.S. (Suzuki Advanced Immobilizer System)

Uit Engeland geïmporteerd, dus mijlenteller. Staat nu op 10.292 miles (16.563 km)

Prijs € 5000

Met vriendelijke groet,
Sander
 
2hs6ux5.jpg

6zyg7q.jpg

2vjpjxu.jpg

2bzlaf.jpg

2egfvns.jpg

j0wq4x.jpg
 
Niet om te zeuren, maar waarom gaat de toerenteller tot 16000? De 750 maakt 15000 en een 600 16000 rpm.

Verder een mooie fiets. Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Niet om te zeuren, maar waarom gaat de toerenteller tot 16000? De 750 maakt 15000 en een 600 16000 rpm.

Verder een mooie fiets. Succes met de verkoop!

Misschien was de originele teller beschadigd en werd er tweedehands teller van een 600 opgeplaatst. Dan heb je nu 1000 tr extra in reserve op de teller. ;-)
 
Misschien was de originele teller beschadigd en werd er tweedehands teller van een 600 opgeplaatst. Dan heb je nu 1000 tr extra in reserve op de teller. ;-)

Dat zou zo maar kunnen inderdaad.

Kan wel bevestigen dat deze toch een heel stuk sneller is dan mijn Hoegee getunede GSX-R 600 K7 *D

Waar kan ik het plaatje vinden met daarop de inhoud van het motorblok ?

Gr Sander
 
Laatst bewerkt:
Dat zou zo maar kunnen inderdaad.

Kan wel bevestigen dat deze toch een heel stuk sneller is dan mijn Hoegee getunede GSX-R 600 K7 *D

Waar kan ik het plaatje vinden met daarop de inhoud van het motorblok ?

Gr Sander


Met het bloknr en google moet je al wat verder geraken. De nummers op de ecu verschillen ook tussen een 600 en 750. Ooit een gsxr 750 gekocht met een ecu van een 600. Zat dipje in volgens de eigenaar. Gelukkig snel oorzaak gevonden.
 
Niet om te zeuren, maar waarom gaat de toerenteller tot 16000? De 750 maakt 15000 en een 600 16000 rpm.

Verder een mooie fiets. Succes met de verkoop!


even janken, en vervolgens niet meer reageren :+

Dikke brommer, heb hem live zien rijden op Zolder :t
 
Wat betreft de mijlenteller. Zelf recent een engelse gsxr 600 aangeschaft en je kan eenvoudig wisselen tussen mph en kmh door de twee knoppen links op de dash gelijktijdig in te duwen terwijl het contact opstaat en het dashboard odo weergeeft.
 
Dit is inderdaad mogelijk om aan te passen!

even janken, en vervolgens niet meer reageren :+

Dikke brommer, heb hem live zien rijden op Zolder :t

Ik vond het een opvallend detail waarover niets vermeld werd. Vandaar de vraag.

Ik wil er niets mee suggereren of wat negatiefs dan ook. Het lijkt mij dan ook onzinnig om er meer over te zeggen en een discussie te beginnen in dit verkooptopic. Daar heeft niemand iets aan.

Ik vind het een mooie motor en Suzuki kennende zal het wel goed zitten. Als ik op dit moment een circuitfiets zou zoeken dan had die zeker op het lijstje gestaan :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan