Grand Prix of Qatar 16 - 18 maart 2018

Wie pakt de eerste overwinning?

  • Marquez

    Stemmen: 13 17,6%
  • Rossi

    Stemmen: 19 25,7%
  • Lorenzo

    Stemmen: 7 9,5%
  • Dovizioso

    Stemmen: 24 32,4%
  • Zarco

    Stemmen: 8 10,8%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 1,4%
  • Petrucci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Miller

    Stemmen: 1 1,4%
  • Vinales

    Stemmen: 1 1,4%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    74

iBr@ToR

Aan het typen...
19 apr 2004
4.865
801
DYUe8ljXUAAid9f.jpg

DYPascEW4AAp8Cf.jpg:large


Zondag start het nieuwe MotoGP-seizoen. Er staan negentien wedstrijden op de kalender.

De eerste wordt 's avonds bij kunstlicht verreden op het circuit van Losail in Qatar.

Grote favoriet voor de eindtitel is natuurlijk Marc Márquez, die hem in de afgelopen vijf jaar al vier keer op zijn naam zette.

Concurrentie kan hij verwachten van Jorge Lorenzo en natuurlijk van oudgediende Valentino Rossi.

inbeeld.png


DYQLgw-WkAAybeG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet wachten!!

Kleine vraag, als je vanaf de zijkanten kijk naar de motoren heeft de Duc een enorm gat tussen voorwiel en kuip, een Yamaha ziet er veel gestroomlijnder uit.
Zou hier een bepaalde reden voor zijn? Vind het verschil zo groot.
 
LET THE GAMES BEGIN!!!


Nu ze de WSBK aardig verpest hebben met de rare regels is het fijn dat deze (nog eerlijke(re)) competitie nu ook van start gaat.

Ik ben benieuwd naar de verassingen dit jaar.
 
Yesss !!! Opnamen zijn al ingepland, teams zijn op gesteld in de TT teammanager..

en heb gewoon weer Rossi gestemd, had mega goeie pace tijdens de testen en gaat dit jaar nr 10 misschien wel halen :P
 
Wa' 'n ellende allemaal weer...

Rossi pakt zijn 10e! Nee, nee Dovi wordt kampioen! Nee joh, Lorenzo gaat hem binnen halen.
En Marquez rolt in Valencia gewoon weer als kampioen over de finish. Op naar 2019 _O-
 
Wa' 'n ellende allemaal weer...

Rossi pakt zijn 10e! Nee, nee Dovi wordt kampioen! Nee joh, Lorenzo gaat hem binnen halen.
En Marquez rolt in Valencia gewoon weer als kampioen over de finish. Op naar 2019 _O-


ooooo, hoef het hele seizoen dus niet te kijken ? Alleen valencia ff :+
 
Tech 3 rijdt alleen met Zarco?

Geen vervanger voor Folger gevonden?

Niet dat ze dat nodig hebben met die Zarco! :]
 
Tech 3 rijdt alleen met Zarco?

Geen vervanger voor Folger gevonden?

Niet dat ze dat nodig hebben met die Zarco! :]
Ik zit het weekend in Londen, dus als ze mij bellen dan ben ik helaas bezet. :Y
 
Laatst bewerkt:
De hond heeft de buurt ondergescheten, kom je terug is er een OP gemaakt voor Qatar. Doet Iwema nog mee?
 
Man man man man,
Wat heeft het weer lang geduurd.....stomme winter :X

Hopelijk Rossi *O* , anders Zarco of Crutchlow.

Verwacht echter Marquez. Ik ben erg bang dat die een ongekend dominant seizoen gaat neerzetten.
Meeste talent, snelle (moeilijke) motor en gewoon "de wind in de zeilen"

Bovendien mentaal ubersterk. :}


Hopelijk wordt het een spannend seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Rossi gestemd. ik weet, wens is vader van de gedachte. maar toch.
 
Laatst bewerkt:
Wel even aan denken dat de tijden in de OP de lokale tijden zijn. Mag je dus 2 uurtjes afhalen. De motogp race is om 17:00 uur NL tijd. :)
 
Tech 3 rijdt alleen met Zarco?

Geen vervanger voor Folger gevonden?

Niet dat ze dat nodig hebben met die Zarco! :]
Het Dagblad van het Noorden-plaatje is verouderd: Hafiz Shyarin rijdt voor Tech3 dit jaar. Zijn Moto2-contract was relatief eenvoudig te 'upgraden', zijn plek overgenomen door een andere coureur uit Maleisië, en Sepang is dolblij met de eerste Maleisiër(?) in de MotoGP. Wordt een gekkenhuis daar in november.
 
Wel even aan denken dat de tijden in de OP de lokale tijden zijn. Mag je dus 2 uurtjes afhalen. De motogp race is om 17:00 uur NL tijd. :)
Vervelende starttijd maar niks aan te doen.


Ben zeer benieuwd naar de races. Ik verwacht Ducati vs Honda met daar direct achter Yamaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan