Grand Prix of Qatar 16 - 18 maart 2018

Wie pakt de eerste overwinning?

  • Marquez

    Stemmen: 13 17,6%
  • Rossi

    Stemmen: 19 25,7%
  • Lorenzo

    Stemmen: 7 9,5%
  • Dovizioso

    Stemmen: 24 32,4%
  • Zarco

    Stemmen: 8 10,8%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 1,4%
  • Petrucci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Miller

    Stemmen: 1 1,4%
  • Vinales

    Stemmen: 1 1,4%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Pff kunnen ze niet gewoon engels commetaar derbij doen beterder denk ik ipv die lui nu
 
't Hele weekend van A tot Z gezien, en zat met kippenvel voor een groot gedeelte van de race! :} Wat was dit genieten ja! :}

Super voor Dovi! En Rossi goede start van het seizoen. Marquez weer verslagen in een rechtstreeks duel met Dovizioso. We hadden hier nog een discussie over of hij het wel of niet zou proberen of voor 20 punten zou gaan, maar hij zat gewoon op de overwinning te azen. Net niet gelukt maar wel 20 goede punten om mee te nemen naar Zuid-Amerika. *D
 
Heb genoten vanmiddag, geweldig mooie inhaalrace van Vinales, Rossi nog lang niet afgeschreven, Dovi die blijkbaar toch beter overweg kan met de Duc dan Lorenzo....
en niet te vergeten een verdienstelijke race van Bo...
Als dit een voorproefje is voor het komend seizoen belooft het iets!
 
Vond eerlijk gezegd alleen de MotoGP een mooie race,knap van VR om zo vooraan mee te strijden,hij had wel een vreemde start leek het?volgens mij kwam hij tegen Jlo aan?geen herhaling daarvan gezien vanuit ander standpunt.
Jammer dat Jlo en Rins eraf gingen,Rins is lekker bezig laatste tijd :t
 
Vond eerlijk gezegd alleen de MotoGP een mooie race,knap van VR om zo vooraan mee te strijden,hij had wel een vreemde start leek het?volgens mij kwam hij tegen Jlo aan?geen herhaling daarvan gezien vanuit ander standpunt.
Jammer dat Jlo en Rins eraf gingen,Rins is lekker bezig laatste tijd :t

Met Rins hebben ze een goede vervanger van Vinâle. Zeker nu hij fit is. Leuk om die Suzuki’s weer goed mee te zien draaien.
Erg teleurstellend dat KTM er niet aan te pas kwam in de Moto2 en MotoGP. Espargaro was wel goed bezig ondanks zijn rug.

Bo solide gereden. De kop is er af. Bagnaia erg goed. Valt bij bij onder de catagorie Zarco.
 
Als lorenzo zo door gaat kan hij eind van het seizoen zijn ducati aan petruci geven een gaan vissen met stoner
Wss verliest ie dat ook nog eens. En ligt het aan het water, de vissen, de hengel etc.
:+
 
Laatst bewerkt:
Als lorenzo zo door gaat kan hij eind van het seizoen zijn ducati aan petruci geven een gaan vissen met stoner
Lorenzo had een probleem met de voorrem heeft hij aangegeven. Oververhitte remmen?

“It wasn’t one of the best weekends for me,” he said.

“I had a lot of problems and my crash was the result of a problem with the front brakes.“Already on Lap 2 I realised that something wasn’t right and I tried to manage the situation, but the problem was getting worse.

“I thought it was an overheating problem, but when I was about to catch Iannone I wasn’t able to stop the bike and I tipped myself off to avoid worse damage.

“Now we have to understand what exactly happened to prevent the same problem from repeating itself in the future.

“It’s a pity because I was lapping with good times and I think I could have got closer to the leading group.”


MotoGP Qatar: Jorge Lorenzo crash triggered by brake problem, video
 
Oef, da's best kwalijk... Zelfs na een crash verwacht je die gewoon nog op de plek te vinden waar je ze gelaten hebt :X
 
Ik ben op Assen (einde veenslang) wel eens voorbijgeschoten door iemand die ook z'n (voor)remblokjes verloren was :X sta je toch te kijken hoor... Scheelde weinig of zo iemand zit in je achter/zijkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan