Motorgroet

Als ik dit zo lees moet iedereen maar in een klein gehucht gaan wonen, daar groet iedereen elkaar altijd ,hoef je niet eens op een motor te zitten.....:-D



21 pagina's over "hallo" zeggen naar andere motor rijders.......hahahha
 
Ik zag vandaag toch echt een GS'er en een Harley rijder elkaar groeten. Ik was even van m'n ápropos.
 
Als ik dit zo lees moet iedereen maar in een klein gehucht gaan wonen, daar groet iedereen elkaar altijd ,hoef je niet eens op een motor te zitten.....:-D



21 pagina's over "hallo" zeggen naar andere motor rijders.......hahahha
Tot nu toe zijn we op pag. 6. Ga eerst je telraam maar 's repareren voordat je aan je weer aan je motor gaat sleutelen :P
 
Tot nu toe zijn we op pag. 6. Ga eerst je telraam maar 's repareren voordat je aan je weer aan je motor gaat sleutelen :P
Dan heb jij vast 't aantal reacties per pagina aangepast. ;)
full
 
Tot nu toe zijn we op pag. 6. Ga eerst je telraam maar 's repareren voordat je aan je weer aan je motor gaat sleutelen :P


Ehhhhh, ik denk dat juist jij idd je .otor beter weg kan brengen voordat er wat aan moet gebeuren, zelfs banden spanning controleren zou ik nog niet doen zonder toezicht, we zitten toch echt op 22 al ;) :]
 
Ehhhhh, ik denk dat juist jij idd je .otor beter weg kan brengen voordat er wat aan moet gebeuren, zelfs banden spanning controleren zou ik nog niet doen zonder toezicht, we zitten toch echt op 22 al ;) :]

Dat ligt er maar net aan hoe je dat ingesteld hebt :t
 
Niet op je werk browsen naar het motor-forum :+ . Wat een verouderde Lync client, jezus! :P

Sowieso heet 't geen Lync meer tegenwoordig, maar Skype for Business (https://www.skype.com/nl/business/).

De gebruikte Windows versie is trouwens ook oud en Internet Explorer is de slechtste browser die er bestaat. Verder kun je heel makkelijk een print screen van alleen het actieve venster nemen door middel van de toetscombinatie Alt + Print Scrn. Scheelt een berg loze ruimte in je screenshot :+

En nu weer ontopic :P
 
Laatst bewerkt:
Sowieso heet 't geen Lync meer tegenwoordig, maar Skype for Business (https://www.skype.com/nl/business/).

De gebruikte Windows versie is trouwens ook oud en Internet Explorer is de slechtste browser die er bestaat. Verder kun je heel makkelijk een print screen van alleen het actieve venster nemen door middel van de toetscombinatie Alt + Print Scrn. Scheelt een berg loze ruimte in je screenshot :+

En nu weer ontopic :P

Hij draait nog Lync. Skype for business is een andere client voor nodig (de update dus) en ook moet je backend niet uit 2007 stammen :+
 
Sowieso heet 't geen Lync meer tegenwoordig, maar Skype for Business (https://www.skype.com/nl/business/).

De gebruikte Windows versie is trouwens ook oud en Internet Explorer is de slechtste browser die er bestaat. Verder kun je heel makkelijk een print screen van alleen het actieve venster nemen door middel van de toetscombinatie Alt + Print Scrn. Scheelt een berg loze ruimte in je screenshot :+

En nu weer ontopic :P

Hij draait nog Lync. Skype for business is een andere client voor nodig (de update dus) en ook moet je backend niet uit 2007 stammen :+




Heeft echt geen fok meer met :W te maken :N



Maar goed t was toch a ontspoord voordat t begonnen was :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het toch knap dat (sommigen van) jullie aan een tegemoetkomende motor kunnen zien welk merk (en type?) motor het is. Ik kan dat echt niet - maar misschien omdat het mij minder interesseert. Hier gaat het toch alleen over het al dan niet groeten van de tegemoetkomende motorrijder.
 
Gisteren tijdens rijles gegroet door een harley rijder. Hij groette eerst. Dat is extra bijzonder, want mijn instructeur rijdt een gs1200 kerstboom met triple-koffer combinatie, ik had begrepen dat het niet toegestaan was om daar naar te zwaaien, al helemaal niet voor een harley rijder. Ik mijn stomme verbazing heb ik maar gewoon terug gegroet :)
 
Ik vind het toch knap dat (sommigen van) jullie aan een tegemoetkomende motor kunnen zien welk merk (en type?) motor het is. Ik kan dat echt niet - maar misschien omdat het mij minder interesseert. Hier gaat het toch alleen over het al dan niet groeten van de tegemoetkomende motorrijder.
Kan de meeste motoren wel herkennen is ook niet zo lastig, op chopper gevallen na dan, die boeien mij niet. Auto's kan ik ook makkelijk van veraf al herkennen door de vorm, als kind wou ik ook altijd precies weten wat voor auto's het waren die ik voorbij zag komen. :9

Jammer dat ik deze skill niet op m'n CV kan zetten. :+
 
Ik kwam laatst in de stad op mijn witpaarse gekofferde FJR1300 toerbeest in mijn kekke RevIt goretex jasje en mijn wipneus-systeemhelm open een hele zwiert Maluku-rijders op knallende choppers tegemoet. Ik groette vrolijk, en toch ongeveer de helft groette gewoon terug. Moet bekennen dat ik dat niet verwachtte, maar was wel leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan