Motorgroet

Kan de meeste motoren wel herkennen is ook niet zo lastig, op chopper gevallen na dan, die boeien mij niet. Auto's kan ik ook makkelijk van veraf al herkennen door de vorm, als kind wou ik ook altijd precies weten wat voor auto's het waren die ik voorbij zag komen. :9
Dat kon ik vroeger ook, tegenwoordig is het allemaal meer van hetzelfde '(
 
Kwam gisteren naast zo'n BMW elektrische scooter te staan. Ik verwachtte eigenlijk een hartelijke groet, een boks, misschien zelfs een omhelzing, een dans... twee elektrische motorfietsen, wat is de kans daarop???? Meneer bleef strak voor zich uitkijken en gaf een miniem knikje B|

OK ik zou ook niet vrolijk worden van zo'n lelijke, veel te zware, trage snertscooter, helemaal als er zo'n kwispelende dartelende Zero naast je kwam staan, maar toch!!
 
Kwam gisteren naast zo'n BMW elektrische scooter te staan. Ik verwachtte eigenlijk een hartelijke groet, een boks, misschien zelfs een omhelzing, een dans... twee elektrische motorfietsen, wat is de kans daarop???? Meneer bleef strak voor zich uitkijken en gaf een miniem knikje B|

OK ik zou ook niet vrolijk worden van zo'n lelijke, veel te zware, trage snertscooter, helemaal als er zo'n kwispelende dartelende Zero naast je kwam staan, maar toch!!

_O-
 
Ik vind het toch knap dat (sommigen van) jullie aan een tegemoetkomende motor kunnen zien welk merk (en type?) motor het is. Ik kan dat echt niet - maar misschien omdat het mij minder interesseert. Hier gaat het toch alleen over het al dan niet groeten van de tegemoetkomende motorrijder.
Ik zie het nog niet als ik er pal naast sta. :$ Of ik moet toevallig het merkje zien zitten. :+
 
Kwam gisteren naast zo'n BMW elektrische scooter te staan. Ik verwachtte eigenlijk een hartelijke groet, een boks, misschien zelfs een omhelzing, een dans... twee elektrische motorfietsen, wat is de kans daarop???? Meneer bleef strak voor zich uitkijken en gaf een miniem knikje B|

OK ik zou ook niet vrolijk worden van zo'n lelijke, veel te zware, trage snertscooter, helemaal als er zo'n kwispelende dartelende Zero naast je kwam staan, maar toch!!

ik hoop heel klein....ook de komende 20 jaar :+ :]
 
Laatst bewerkt:
Kwam gisteren naast zo'n BMW elektrische scooter te staan. Ik verwachtte eigenlijk een hartelijke groet, een boks, misschien zelfs een omhelzing, een dans... twee elektrische motorfietsen, wat is de kans daarop???? Meneer bleef strak voor zich uitkijken en gaf een miniem knikje B|

OK ik zou ook niet vrolijk worden van zo'n lelijke, veel te zware, trage snertscooter, helemaal als er zo'n kwispelende dartelende Zero naast je kwam staan, maar toch!!

_O- _O- _O-

Waar komt dat vooroordeel tegen bmw rijders toch vandaan...

(ze groeten inderdaad minder in het ww verkeer)
 
Nouja, stereotype Harley rijders groeten tenminste nog... naar elkaar dan :P

Groeten de stereotype BMW rijders wel naar elkaar?

nououou... bmw-rijders op een echte motor (als ze rijden) groeten alleen elkaar, en geen brommers of scooters, zelfs niet als er een bmw-logo op een "chinees blokje, toch?" geplakt is.
(ik heb ze op het werk, je kan ze voor de gek houden zolang je niet precies verteld wat voor bmw je hebt.. en gelukkig lezen ze geen MF)

Edit:
en de HD rijders: alleen de geoefenden groeten soms, die durven snel even met 1 hand het stuur los te laten.
 
Laatst bewerkt:
Precies, zoals deze tjap, op een boxer in een boxer gisteravond.

sJ9X1YO.jpg


Was een kerel van ik schat achterin de 40 die bij groen licht vol optrekkend op een ploeg door rood overstekende voetgangers afreed, om dan te remmen en te toeteren, terwijl hij drie meter verderop toch weer in de remmen moest voor een paar door rood het kruispunt blokkerende auto's (what else is new).

Een fijne rustige veilige rijder.
 
Precies, zoals deze tjap, op een boxer in een boxer gisteravond.

[afbeelding]

Was een kerel van ik schat achterin de 40 die bij groen licht vol optrekkend op een ploeg door rood overstekende voetgangers afreed, om dan te remmen en te toeteren, terwijl hij drie meter verderop toch weer in de remmen moest voor een paar door rood het kruispunt blokkerende auto's (what else is new).

Een fijne rustige veilige rijder.

Had ik ook gedaan, maar dan alleen gas geven en de koppeling vast houden. Schrikken die voetgangers zich dood :Y

Tenminste, als je een beetje luidruchtige uitlaat er onder hebt zitten wel :P
 
Had ik ook gedaan, maar dan alleen gas geven en de koppeling vast houden. Schrikken die voetgangers zich dood :Y
Nog steeds asociaal (maar goed, dat zijn die voetgangers die denken "ze remmen toch wel" ook), maar in ieder geval een stuk minder gevaarlijk :Y
 
voetgangers, ingeblikte aso's en aso's met een motor onder hun gat... één pot nat!
die voetganger die domweg oversteekt bij rood met de gedachte ´ die remmen toch wel´, pakt een dag later zń koekblik of motor en zit dan te klagen over al die aso voetgangers/fietsers....

de pijpen laten brullen is in zo'n geval idd veiliger dan doorrijden (en klinkt mooier! :Y ) maar t beste is dan denk ik dat bij groen de desbetreffende bestuurders gewoon langzaam maar met hoorbaar motorgeluid optrekken.
ervaring is (maar kan aan mn motor liggen O-) ) dat veel mensen dan denken ´ oh, die stopt dus niet´ waarna het ego gedeelte snel oplost en ze toch maar blijven staan i.p.v. door te lopen

en als auto's het kruispunt blokkeren, rij je daar met je motor toch gewoon langs? :] *O*
why worry? :?


Gr.
Lonewulf
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een motorscooter rijder gegroet... De bestuurder leek aangenaam verrast om ook eens een groet gegund te worden. :p

Ik zwaai naar iedereen die op iets van een motor lijkt te rijden, mits in de gelegenheid.
 
gisteren gereden en de choppers en idd toch de bmw toerfietsen negeren je ook al steek je je hand op. gelukkig waren er vooral ss en nakeds en heb ik lekker kennen zwaaien gister. dat ze die hand maar bij hun vrouw erin steken🖕
 
Kwam gisteren naast zo'n BMW elektrische scooter te staan. Ik verwachtte eigenlijk een hartelijke groet, een boks, misschien zelfs een omhelzing, een dans... twee elektrische motorfietsen, wat is de kans daarop???? Meneer bleef strak voor zich uitkijken en gaf een miniem knikje B|

OK ik zou ook niet vrolijk worden van zo'n lelijke, veel te zware, trage snertscooter, helemaal als er zo'n kwispelende dartelende Zero naast je kwam staan, maar toch!!

Naaaaahhh.......
Je zou er toch achter aan rijden en 'em bitchslappen in t gezicht!?!
Ik zou ook wel elektrisch willen rijden, maar das voor mij niet te betalen.
Goed bezig!
 
Zal vast ook aan de plaats in het land liggen. Ik rij in westelijk Noord-Brabant en Zeeland, omdat ik op de grens daarvan woon. Ik rij op een racer in leren pak, of bij kort binnendoor ritje gewone broek met textiele jas. Ik wordt eigenlijk altijd terug gegroet. Ook gewoon door harleys/andere choppers en bmw’s. Alleen motorscooters wat minder vaak idd.
 
Ik heb geen idee wat jullie doen maar ik wordt eigelijk altijd wel teruggegroet door cruiser/chopper rijders :9

Ik denk dat het komt omdat er daar heel veel mooiweer rijders tussen zitten. Dat schept een band 8-) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan