Zuidelijke klusdag Kawasaki ZZRclub zaterdag 5 mei

sanya

MF'er
18 sep 2006
235
1
Gemert
De lente probeert door te breken en menig motorrijder begint nerveus te worden en wil rijden, maar er moet eigenlijk nog dit dit en dat aan gebeuren en dat gaat vast veel geld kosten. Zelf doen durf ik niet of ik weet niet hoe....
Kom dan op zaterdag 5 mei naar de Zuidelijke klusdag van de Kawasaki ZZR club
( www.zzrclub.com) bij Motorcare Brabant (www.motorcare-brabant.nl).
Dit is reeds het achtste jaar dat deze klusdag wordt georganiseerd.
Je hoeft geen lid te zijn van de ZZRclub om te komen kijken naar mensen die zelf aan hun motor sleutelen onder deskundige begeleiding van eigenaar Bertus Van de Laar.
Ben je nieuwsgierig of wil je lekker komen kletsen met andere motorliefhebbers onder het genot van een gratis kopje koffie.
Het gebruik van het aanwezige gereedschap is ook gratis net als de deskundige hulp van Bertus :-)
Aanvang is om 09.00uur tot 17.00uur, tevens bestaat de mogelijkheid om een lunch te bestellen die door het Hofke uit Handel rond 13 uur wordt geleverd, bestelling graag voor 11uur persoonlijk bij mij (Roger) opgeven.
 
Laatst bewerkt:
Volgende week zaterdag is het zover, wil je komen klussen en geen gesjouw met onderdelen hebben bestel ze dan tijdig tegen scherpe prijzen bij Bertus van der Laar van Motorcare Brabant in Gemert (www.motorcare-brabant.nl).
Tot zaterdag 5 mei :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan