(Nieuw) Lid DieterL

DieterL

Rookie
22 apr 2017
17
0
Hallo mede MF-ers,

Bij deze even een paar woorden van mijn kant om iets meer info te delen :)

Lees al enige tijd mee op MF, maar nu ook iets actiever, omdat ik graag met de €500 challenge 2019 wil mee doen.

Ben 36, woon in het midden van het land (Vianen) en in bezit van een motorrijbewijs sinds 2007. Besmet met het motorvirus via mn vader, maar de centennial TT op IoM 2007 was de stok achter de deur om mn rijbewijs te gaan halen. Boot al geboekt, campings al georganiseerd, alleen nog dat papiertje O-) 2 Weken voor vertrek was dat ook geregeld en eerste motorrit langer dan een half uur was naar de boot in Ijmuiden. Super vakantie gehad :t

Daarna iets minder gereden en laatste paar jaar bijna niet vanwege tijdgebrek (werk, verbouwen etc)

Nu weer meer zin en gelegendheid om de hobby weer op te pakken.

Ben in bezit van een BMW R100 van 1984, aan het rondkijken om er iets moderners naast te zetten (VFR oid) en nu ook aan het orienteren op een project bike voor de challange *O*

Hartelijke groet,
Dieter
 
Welkom op MF Dieter!

Zo dan, net 2 weekjes je rijbewijs en dan gelijk naar de TT op Man, dan heb je wel lef :}
Veel plezier hier en succes met het vinden van een Challenge bike, er is genoeg te vinden op dat gebied. Is de BMW nog origineel?

Groeten, Coert :t
 
Thanks!

Was mn wilde haren al wel n beetje kwijt, heb mn rijbewijs niet op mn 18e gehaald, gelukkig maar 😁
BMW is nog origineel, wit met stuurkuipje van R90S, snowflake wielen, originele kickstarter!, Brembo’s, elektronische ontsteking en Nicasil cilinders. Heb lang gezocht, maar heeft nu wel alles dat ik graag wil.
Blijft ook origineel

Ben de BMW van mn vader om aan het bouwen van R80RT naar kale R80, ook origineel.

Zet de zaag wel in een andere fiets 😜
 
:W Dieter
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan