Schuuropruiming - Triumph Daytona en R6

Beerend

MF'er
26 mrt 2009
200
0
TE KOOP

Enkele onderdelen voor en van een Triumph Daytona 675 - 2007. Na het al meerdere keren verplaatsen van de onderstaande onderdelen in de schuur heb ik toch maar besloten de voorraad langzaam op te gaan ruimen. Ik heb nog lang niet alles erop staan dus als je iets nodig hebt voor een Daytona 675 laat het me weten, heb ook nog een net kuipsetje, wielen met nieuwe regenbanden en vele kleine onderdelen als pookjes, hendels, clip ons, rem/schakelsetjes e.d. liggen.


(KIT race) nokkenassen
VERKOCHT

Triumph Daytona (Kayaba) schokdemper met Ohlins veer een sticker. De Ohlins sticker is van Ohlins Rooske Tynaarlo waar ik verwacht dat de demper ooit voorzien is van een andere veer en een servicebeurt maar dat weet ik niet zeker. Komt met een extra echte Ohlins veer.
€75
21n4lfb.jpg


Originele rem+koppelingshendel, ja wat kan ik erover zeggen gewoon nieuw en er zijn meerdere setjes beschikbaar.
€30
2lkbdc8.jpg


Kabelboom Daytona 675 - 2007, gebruikte kabelboom inclusief originele ECU en spanningsregelaar.
€90
2i20ygp.jpg


Originele nieuwe Triumph Daytona 675 clip-ons. (meerdere setjes beschikbaar)
€60
z5wlt.jpg


Ontstekingsdeksel Triumph Daytona 675-2007
VERKOCHT

Originele demper voor een Triumph Daytona
€60
10h4xoj.jpg


Nu het pronkstuk, krukas met een kapot bigend. Zoals vele Daytona's is ook bij die van mij het middelste big end kapot gelopen. Is compleet met zuigers en drijfstangen, bouten e.d. maar hij heeft flinke schade. Dus als je interesse hebt laat het weten, mag tegen ieder aannemelijk bod weg.

dwuejq.jpg


Ohlins stuurdemper R6
VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
die shock is denk ik een originele showa met een ohlins sticker..
 
75180,noline]RoyalClub schreef op 01 april 2018 @ 11:36~[/message]:~[/b]
die shock is denk ik een originele showa met een ohlins sticker..

Wat een sticker al wel niet kan doen met het merk :P . Maar volgens de papieren die in de doos erbij zitten gaat het toch wel om een Ohlins met type: S46HR1C1B en artikelnr.: 7041.

Maar graag zou ik het voor de zekerheid controleren, iemand die weet hoe je kan zien of het om een “echte” Ohlins gaat?

Zie:
Product search » Motorcycle - Öhlins DTC
 
Laatst bewerkt:
Als je die pagina bekijkt zie je zelfs een uitleg, waarom wat jij op de foto laat zien, geen ohlins is.

FoEwhfI.png
 
Als je die pagina bekijkt zie je zelfs een uitleg, waarom wat jij op de foto laat zien, geen ohlins is.

[afbeelding]

Je hebt helemaal gelijk! Ik heb niet goed opgelet en snel een foto genomen en hem hier gepost. Toen ik de demper nader ging bekijken zag ik dat het om een Kayaba demper (dus de origineel gemonteerde bij een 2007 model) gaat met een Ohlins veer. De sticker die erop zit is van Ohlins Rooske Tynaarlo die zullen hem waarschijnlijk een keer geserviced hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan