reclame terug, donatie verlopen of zo?

SadBunny

Quadratschädel
22 jan 2012
11.057
5.769
Amsterdam
Sinds vandaag heb ik opeens weer reclame op MF. Er staat nog wel een donateurs-MF-icoontje naast mijn naam. Wagwan?
 
Ik heb dat niet, wel gehad een keer, maar was toen niet ingelogd.
Dat heb ik destijds gehad na een aantal foutmeldingen op het forum, weer opnieuw ingelogd, en het wachtwoord laten onthouden, toen was het weg.
Misschien is dat het wel. :)
 
Dat effect is het wel ja.

Dat heb ik ook vaker gehad, maar dat is inderdaad gewoon als je om wat voor reden dan ook uitgelogd bent geraakt. Maar dat is het niet; ik ben gewoon ingelogd.
 
Vreemd... Ik had wel een tijdje geleden, dat ik niet naar Motoren te koop kon kijken, dat was een foutje in de software hier. Het hoe en waarom weet ik niet, ik ben niet zo goed met dat soort zaken.
Wel weet ik dat Pierre en anderen bezig zijn om de site nieuwer en beter te maken.
Andere software omdat deze eigenlijk al veroudert is.

Laten we maar wachten wat Pierre er over te zeggen hebt, fijne Paasdag nog! :t
 
Je kan dat ergens in je instelling aan en uitvinken toch? Misschien dat het door een update aangegaan is ofzo? Hoewel het dan logisch zou zijn als iedereen het heeft maar ik heb er geen last van.
 
Wat, uitvinken dat je reclame krijgt? Zijn er mensen die dat willen dan? Ik dacht dat dat het hele ding met donaties was, dat je dan geen reclame meer in je gezicht krijgt. Heb nog even de "voorkeuren" doorgekeken, maar kan het niet vinden.

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die én donateur zijn, én reclame op het forum willen?
 
Voor nu staat in ieder geval gewoon de adblocker weer aan op de pagina. Werkt aardig, behalve dat je wel de gereserveerde ruimte nog hebt als groot blauw vak.
 
De motor van M/F begint uit elkaar te vallen. Gelukkig... is de nieuwe motor zover dat er nog gefinetuned word en de invoer van de nieuwe software echt, echt, heel erg echt dichterbij begint te komen :Y

Geen idee waar het nu bij jouw account verkeerd gaat Bunny, zo diep laten ze mij niet in de software. Erg verstandig van ze trouwens.

Ik heb wel je profiel even nagelopen en je donateur status 'bevestigd'. Heeft dat geholpen ?
 
Aha, de spookachtige Nieuwe Forumsoftware! Nou, eerst zien, dan geloven :)

Maar, nee, nog steeds reclame. Adblocker gaat maar weer aan.
 
Ook de "-vv" in mijn onderschrift-dinges is stukgegaan:

uL7eGe8.png


Nu weer gefixt in mijn profielinstellingen... Maar het feit dat dat misgegaan is wijst toch ergens op een database glitch of een update script dat ergens vergeten is hoe HTML werkt of zo.

Nieuwe software! :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat, uitvinken dat je reclame krijgt? Zijn er mensen die dat willen dan? Ik dacht dat dat het hele ding met donaties was, dat je dan geen reclame meer in je gezicht krijgt. Heb nog even de "voorkeuren" doorgekeken, maar kan het niet vinden.

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die én donateur zijn, én reclame op het forum willen?

Zou niet weten waarom je dat zou willen inderdaad, maar ik kan het aan of uitvinken. Boven in de balk bij de optie "voorkeuren" en dan de onderste optie bij het kopje "algemene instellingen". Er staat wel bij dat het alleen voor donateurs is, dus als jij die optie niet hebt ben je waarschijnlijk donateur-af.
 
Laatst bewerkt:
Je bent geen donateur (meer).

Wel weer opnieuw aangemeld? Kan het thuis ook wel even nakijken...
Thanks.

:? Volgens MBM ben ik dus nog wel nog donateur.

Ik heb desalniettemin ook opnieuw een donateur mailtje aangevraagd eerder deze week, maar toen kreeg ik alleen maar een mail dat ik binnenkort een mail zou krijgen waarmee ik weer kon doneren. Die follow-up mail heb ik (nog) niet gekregen.

Het zou fijn zijn als ik weer zonder reclame gebruik kan maken van het forum. Ik wil er met alle liefde voor betalen, maar dat proces wordt door MF helaas niet heel soepel en aanlokkelijk gemaakt zo :X Het zou ook aardig zijn als je donateurs even twee weken van tevoren zou inseinen (via een PB'tje of mailtje of zo) dat hun donateurschap binnenkort verloopt en dat ze zo-en-zo weer kunnen doneren om die status te behouden. Dat zou goedwillende donateurs faciliteren en daarmee ook een extra incentive geven om gewoon donateur te blijven.

Want nu moet ik dus moeite doen om weer donateur te worden, terwijl het veel makkelijker is om te denken van ach laat ook maar, ik zet mijn adblocker wel weer aan. Dat is toch niet handig?
 
Normaal gesproken zou je die ook moeten krijgen. Ik heb toevallig een paar weken terug verlengt en ik kreeg zoals ieder jaar een paar weken vooraf netjes een mailtje.
 
Thanks.

Bij nader zoeken blijk ik die herinneringsmail ook gehad te hebben. For some strange reason stuurt MF die met een from header "From: Orpheus <orpheus@motor-forum.nl>". Een mij volledig onbekende naam, en daarom niet door mijn filters gekomen. Waarom nou weer Orpheus, wie verzint dat nou? Waarom niet gewoon "info" of "donateurs" of "administratie" of "leden" of zo?

Anyway, dat mailtje linkt ook alleen maar naar het topic waarin weer een linkje staat naar het formulier dat je moet invullen om vervolgens een mailtje te krijgen waarin staat dat je binnenkort een mailtje met meer informatie krijgt... Dat je vervolgens dagen later nog steeds niet hebt. (And I triple-checked :) )

I mean... :?
 
Laatst bewerkt:
Thanks.

Bij nader zoeken blijk ik die herinneringsmail ook gehad te hebben. For some strange reason stuurt MF die met een from header "From: Orpheus <orpheus@motor-forum.nl>". Een mij volledig onbekende naam, en daarom niet door mijn filters gekomen. Waarom nou weer Orpheus, wie verzint dat nou? Waarom niet gewoon "info" of "donateurs" of "administratie" of "leden" of zo?

Anyway, dat mailtje linkt ook alleen maar naar het topic waarin weer een linkje staat naar het formulier dat je moet invullen om vervolgens een mailtje te krijgen waarin staat dat je binnenkort een mailtje met meer informatie krijgt... Dat je vervolgens dagen later nog steeds niet hebt. (And I triple-checked :) )

I mean... :?

Orpheus Orpheus was Mod en beheerde de stickerbende. Schijnbaar heeft Ruud dat mailadres nog niet aangepast.

Voor de rest weet ik er net zoveel van als jij :+
 
Maar de vraag is dus: wie kan mij helpen om geld aan MF te geven? En waarom werkt het via van die vreemde omwegen?
 
Seriously... Ik wil echt graag doneren en weer van mijn reclame af. Ik heb nou anderhalve week geleden een mailtje gehad waarin stond dat ik een mailtje zou krijgen met donatie-instructies of zo, maar dat heb ik nog steeds niet gehad.
 
Mailtje binnengekregen. Donatie is overgemaakt. Elke maandag is trouwens evident niet waar, want dan was het vorige week maandag al gebeurd.

Maar goed, ik hoop dat de donatie snel verwerkt wordt zodat ik weer reclamevrij en adblockervrij kan MF'en! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan