MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Zal het tegen Joost zeggen ja!


Water nog wat aan de koude kant voor mij, maar de eerste keer wakeboarden vandaag :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Echt super :Y
Zo nog maar ff varen. Verveelt nooit :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
:')


Ik neem in Hilversum veel voor buren aan, maar wel een briefje daar in de bus. Anders loop ik zelf de hele dag met pakkies.

De PostNL-pakjespiet heeft hier ook ontdekt dat ik vanuit huis werk en dus wel alle pakjes van de buren kan aannemen |(

En die piemels van DHL lopen de kantjes er vanaf :(
- 'Uw pakje wordt tussen 11 en 15 uur bezorgd'
- De hele dag niemand
- En om 19.30 uur staat er 'uw pakje is om 18.30 uur aangeboden maar er was niemand thuis'

Wij zaten hier om die tijd gewoon te eten en geloof me, als de deurbel hier gaat zijn er hier inmiddels twee die dan volledig uit hun dak gaan want ze houden niet van postbodes en glazenwassers.

Uiteindelijk werd het pakje na het weekend bezorgd en die kerel zegt doodleuk 'O, dat was vast een collega van me, ja ik mag het niet zeggen, maar sommigen lopen nogal de kantjes ervanaf'

Right....
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
De PostNL-pakjespiet heeft hier ook ontdekt dat ik vanuit huis werk en dus wel alle pakjes van de buren kan aannemen |(

En die piemels van DHL lopen de kantjes er vanaf :(
- 'Uw pakje wordt tussen 11 en 15 uur bezorgd'
- De hele dag niemand
- En om 19.30 uur staat er 'uw pakje is om 18.30 uur aangeboden maar er was niemand thuis'

Wij zaten hier om die tijd gewoon te eten en geloof me, als de deurbel hier gaat zijn er hier inmiddels twee die dan volledig uit hun dak gaan want ze houden niet van postbodes en glazenwassers.

Uiteindelijk werd het pakje na het weekend bezorgd en die kerel zegt doodleuk 'O, dat was vast een collega van me, ja ik mag het niet zeggen, maar sommigen lopen nogal de kantjes ervanaf'

Right....
ja ook wel vaker last van, of op deurmat leggen in de regen .... terwijl ik er niet ben :/
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
BIIEERRRRR


ohnee, nog ff 300km bezorgen :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Ook als ik werk heb ik liever mooi weer dan slecht weer. Als het mooi weer is werk ik alleen liever niet. ;)
 
iemand een tip voor goede buitensex locatie motorrij bestemming de komende 4 dagen?
 
gvd 16,6 mm regen voor zondag. Als dat uitkomt ga ik echt janken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Ik heb n poging gedaan wat griekse zon mee te nemen maar vrees ervoor dat die niet netjes in de koffers is gegaan.

Rodos is wel n prachtig eiland en kan je mooi motorrijden ook, daar naartoe zot! Motor huren, geen helm plicht al zou ik m wel dragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Ik ga kamperen in Lichtenvoorde met nog een zooi van MF. Het lijkt erop dat het goed blijft tot zondag middag. Voor de bui de tent weer opruimen en naar huis. Misschien hebben we mazzel.

KTM is verkocht en opgehaald. Nu uitkijken naar een Dominator, KLR of DR650. Ik moet wel wat te prudzen overhouden. Voor oktober moet ik in ieder geval iets rijdbaar hebben voor de 500 toer.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga kamperen in Lichtenvoorde met nog een zooi van MF. Het lijkt erop dat het goed blijft tot zondag middag. Voor de bui de tent weer opruimen en naar huis. Misschien hebben we mazzel.

KTM is verkocht en opgehaald. Nu uitkijken naar een Dominator, KLR of DR650. Ik moet wel wat te prudzen overhouden. Voor oktober moet ik in ieder geval iets rijdbaar hebben voor de 500 toer.


KTM al weg?


-O-
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Yep. Als ik in een half jaar 4 ritjes heb gemaakt hebben we het wel gehad. Er komt wel weer een offroad brommert, maar dan één waarmee ik naar de toer toe kan rijden ipv het geknoei met aanhangers. Daarnaast uiteraard de rit in oktober, daar was de KTM ook niet geschikt voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan