MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Begin je een camping in je achtertuin :?

Het was inderdaad al stil vanuit het noorden. Ik deed maar de aanname dat het druk was in de financiële wereld. Ik ga ervan uit dat de plannen voor zomer 2018 op de achtergrond ook al gesmeed worden?

Niet in de achtertuin.... een stuk grond in Witten....

Plannen 2018... ik moet eerst het jaarwerk even erdoor drukken.
Ik heb twee ideeën. Ofwel ik gooi de zooi op een aanhanger en knal in 1 keer een stuk zuidelijker. Echter ik zie mezelf niet echt de GSA's erop duwen. Voordeel is wel dat ik op de terugweg de kofferbak vol wijn kan kieperen. Ik denk niet dat Mutzz daarop tegen is.. :+

Of iets meer Zwitserland meepakken.. daar liggen ook bijzonder mooie stukjes.. Kunkelspass bijvoorbeeld. :P

Kortom... nadenken.
 
zo en ma in luxemburg wezen toeren heel mooi rijden daar wegen zijn perfect heen via de eifel en terug via de ardennen,ardennen zijn heel mooi maar de wegen te slecht dat doe ik niet meer.maar luxemburg zeker vaker.weer was goed dus mag niet mopperen.eerste tripje zit er op.
Slecht wegdek voor een scooter zeker! Met je GS had je er weinig van meegekregen. :)
Plannen 2018... ik moet eerst het jaarwerk even erdoor drukken.
Ik heb twee ideeën. Ofwel ik gooi de zooi op een aanhanger en knal in 1 keer een stuk zuidelijker. Echter ik zie mezelf niet echt de GSA's erop duwen. Voordeel is wel dat ik op de terugweg de kofferbak vol wijn kan kieperen. Ik denk niet dat Mutzz daarop tegen is.. :+

Of iets meer Zwitserland meepakken.. daar liggen ook bijzonder mooie stukjes.. Kunkelspass bijvoorbeeld. :P

Kortom... nadenken.
Ik twijfel nog, maar het zal wel weer uitdraaien op een rondje Alpen met een pitsstop in de Vogezen.
Motoren op de aanhanger doe ik alleen nog maar als het slecht weer is in Noord Europa. De laatste keer dat we een aanhanger mee hadden hebben wij van de 4 auto dagen 3 fantastische motordagen gemist. Met de aanhanger schiet het ook net niet op.
 
Als je met meerderen bent, is een trailer juist prettig omdat je als rijder kunt afwisselen. Dan rijdt je in 1 dag naar je bestemming en kom je ontspannen aan. Daarnaast ligt het er vooral aan wie er meegaan en wat voor een fiets ze hebben. Wij hebben er eentje bij met een chopper die het niet lang volhoudt op de snelweg en ook niet boven de 100 km/uur.

Ik heb nu ervaring met beide manieren van reizen en het heeft allebei wat. Met het Gooitopic naar de Eifel en Schwarzwald was top, met twee/drie vrienden met de trailer naar de Dolomieten of Alpen ook.

Zolang iedereen lol heeft, gaat het altijd goed.
 
full
 
mogguh :W

zo en ma in luxemburg wezen toeren heel mooi rijden daar wegen zijn perfect heen via de eifel en terug via de ardennen,ardennen zijn heel mooi maar de wegen te slecht dat doe ik niet meer.maar luxemburg zeker vaker.weer was goed dus mag niet mopperen.eerste tripje zit er op.
Lekker :]
 
Zo, geslaagde dag :) . KTM zit weer in elkaar en rijdt ge-wel-dig. Alle aanpassingen hebben z'n vruchten afgeworpen. Gasrespons is een stuk minder giftig, het blok loopt veel soepeler, het voorwiel is nóg lichter en ik heb mijn vocabulaire aan scheldwoorden weer kunnen bijwerken tijdens het vervangen van de voorste bougie.

3t9ULwW.jpg


Zo.

Nu vol gas aan het bier.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan