MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Kuuuut, aanmaning van een Duitse boete die ik dus nooit ontvangen heb.
Vorig jaar wintersport geflitst, dit jaar staande gehouden en deze komt er nog ff overheen.
Kan beter op de motor gaan :)

Maar 's ff bellen morgen of maandag, want dat Duits snap ik de ballen niet van.
Was voor 30km, dus scoort punten en voor wat ik gelezen heb... kans op een maandje niet rijden daar :')
Dan graag in november :Y
 
Kuuuut, aanmaning van een Duitse boete die ik dus nooit ontvangen heb.
Vorig jaar wintersport geflitst, dit jaar staande gehouden en deze komt er nog ff overheen.
Kan beter op de motor gaan :)

Maar 's ff bellen morgen of maandag, want dat Duits snap ik de ballen niet van.
Was voor 30km, dus scoort punten en voor wat ik gelezen heb... kans op een maandje niet rijden daar :')
Dan graag in november :Y
Moet ik er effe naar kijken? ;)
 
Langzaam valt het kwartje :')

Was van de video-auto waar ik door aan de kant ben gezet :+
Kon in beroep gaan als ik wat vaker in de brievenbus keek, maar dat ik ik toch niet :N

En er staat bij dat ie betaald is EN dat ik een punt *O* op m'n rijbewijs heb :')

En het scheelde dus maar 2km of ik had een maand niet mogen rijden :o
 
Rijdt gaaf, DCT komt prima tot z'n recht op dat ding. Remmen vallen wat tegen, maar goed.



Meeste fun heb ik gehad op de CB1100RS, die is écht leuk. En mooi. Alles in Honda perspectief uiteraard. :P

Toch krijg je een hoop leuks te rijden in je functie, stiekem wel jaloers.


En daarom ook wel blij dat je foto van de Goldwing hebt gepost, nu gaat het wel weer. :+
 
Vandaag met de mx5 van mn zwager naar de eifel gereden, prima leuk sturen met zo'n wagentje. Dak los en trappen maar! N navi met gebouwde route had nog iets leuker geweest maar nu was het aan mn vriendin bij elke kruising welke kant we op gingen :P

Helaas door de prachtige on vloei staande korenvelden n fikse aanval van hooikoorts gekregen waardoor ik niet eens meer kon rijden, had ik met de motor wel n uitdaging gehad ineens...

Alsnog n toffe dag gehad. Nu snel in t donker hopen dat mn oog weer normaal gaat doen.

Plezier Zot en wie er morgen gaat rijden ook!

@x, avontuur weer maar t valt dus nee gelukkig.
 
Geen hooikoorts pilletjes bij je? Jammer van de aanval, was het een nieuwe MX5 of de klassieke?

Niks bij me want was voor het eerst dat ik n aanval had ervan. Straks even langs de apotheek voor het een of het ander.
Was n nd, meest recente model. Ik pas helaas niet prettig in n klassieke. Hoe graag ik ook zou willen.
Zelf zal ik vermoed ik op de nc uitkomen, liefst n facelift. Maar goed motorforum, plezier voor wie gaan touren vandaag!
 
Leuk speelgoed, zeker met dit weer lijkt het me geen straf daarmee te toeren. :t

f277e804ac8e167c714a48c28eeb7923.jpg
 
Leuk speelgoed, zeker met dit weer lijkt het me geen straf daarmee te toeren. :t

[afbeelding]

Was zeker geen straf idd. Zo eentje maar dan in t rood, erg prettig voor t oog.
Bij gebrek aan motor is dit n heerlijk alternatief, sterker nog, met 30 graden plus is dit fijner. In je korte broek en tshirt in en uitstappen, airco aan als het echt idioot word. Ja ik zie dit wel zitten :P


Welkom terug Zot
 
Niks bij me want was voor het eerst dat ik n aanval had ervan. Straks even langs de apotheek voor het een of het ander.
Was n nd, meest recente model. Ik pas helaas niet prettig in n klassieke. Hoe graag ik ook zou willen.
Zelf zal ik vermoed ik op de nc uitkomen, liefst n facelift. Maar goed motorforum, plezier voor wie gaan touren vandaag!
Maar toch nog een dagje lekker gereden dus *D

MX-5 is ontworpen voor kleine mensjes :/ Pre-facelift NC heeft geen in hoogte verstelbare stoel en die staat iets lager dan een verstelbare. Ik pas er net in, maar er is nog wel wat aan te passen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan