Welke heftafel voor Street 750?

Wat je je af moet vragen is hoe zwaar is de motor, hoe lopen de uitlaten en het frame, wil je hem alleen voor deze motor aanschaffen of voor langere termijn en evt. een volgende motor.

Mijn ervaring is vooral: geef net iets meer uit voor iets waar je langer plezier van hebt dan nu te besparen en over een half jaar weer een nieuwe aan te moeten schaffen.

Dan is het nu bijv. 150 euro ipv nu 99 en over een half jaar weer 99 euro.
 
Ik ben voor mijn Harley Street 750 of zoek naar een goede heftafel. Ik heb wat gezocht en kom bij deze uit:

https://www.veenstratechniek.nl/a-4...orheftafel-motorhefbrug-motorfietslift-680kg/

Kan deze heftafel het doen? Of zijn er betere opties (wel betaalbaar graag)?


Woon je bij hem (Egbert)in de buurt , ga dan even langs om hem te bekijken ... Anders Powerplus of HBM

ik heb zelf de grote brug van Powerplus ..en die bevalt me goed .. maar uiteraard kun je veel betere/ duurdere krijgen .
 
Wat je je af moet vragen is hoe zwaar is de motor, hoe lopen de uitlaten en het frame, wil je hem alleen voor deze motor aanschaffen of voor langere termijn en evt. een volgende motor.

Mijn ervaring is vooral: geef net iets meer uit voor iets waar je langer plezier van hebt dan nu te besparen en over een half jaar weer een nieuwe aan te moeten schaffen.

Dan is het nu bijv. 150 euro ipv nu 99 en over een half jaar weer 99 euro.
:^

Kijk idd eerst eens naar de onderzijde van de Street. Of dat wel vlak genoeg is voor deze 'bok'.

Op zich is het best een aardig ding hoor, je kunt er voor thuis redelijk wat mee. Ga je meer en vaker sleutelen, koop dan een tafel.
 
Dat lijkt vlak genoeg.. ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan