Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vinden jullie van het 1050 flyscreen op m'n 955i? Hij moet nog wel gewoon zwart worden natuurlijk.

Verder vroeg ik me af waar het ledje op/in de kroonplaat voor dient. Weet iemand dit?
full
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie van het 1050 flyscreen op m'n 955i? Hij moet nog wel gewoon zwart worden natuurlijk.

Verder vroeg ik me af waar het ledje op/in de kroonplaat voor dient. Weet iemand dit?[afbeelding]

Het ledje is voor het af-fabriek alarm van Triumph.

Mooi dit scherm!!! Past het makkelijk op de standaard bevestiging van de 955i teller unit???
 
Wat vinden jullie van het 1050 flyscreen op m'n 955i? Hij moet nog wel gewoon zwart worden natuurlijk.

Verder vroeg ik me af waar het ledje op/in de kroonplaat voor dient. Weet iemand dit?[afbeelding]
Ik vind het best mooi staan. Wat heb je achter de teller unit? Normaal zit daar een plaat achter (waar het flyscreen met schroeven aan vast zit). Ik heb gelukkig vorig jaar een flyscreen voor een 955i kunnen vinden.

Ik wilde vanmorgen weer lekker op de speed naar mijn werk (net zoals gisteren), maar daar was de speed het niet mee eens. Totaal geen jus meer in de accu, dus ben bang dat die overleden is. Vanmiddag nog maar even de accu controleren met de lader, maar ik denk dat ik even op zoek ga naar een nieuwe accu.
 
Van rukken word je doof.
- He?
VAN RUKKEN WORD JE DOOF!!!

:P

Wat, hoor ik dit goed? Rukken mag maar het moet niet uit de hand lopen....


dat is een flinke groep... ik hoop voor je dat jullie het onder verdelen in 2 of 3 groepen.
anders is het niet bij te houden of iedereen er nog bij is :X
Het begon met een man of 6 geloof ik maar is op een leuke manier uit de hand gelopen. Er is in de groep best een groot verschil in niveau, tempo en mindset dus we rijden inderdaad in meerdere groepjes. Volgens mij zo'n 4-5 groepjes zelfs :)

Is de enige mogelijkheid, goede insteek. Anders gebeuren er ongelukken als sommige mensen boven hun kunnen rijden om bij te blijven of door 'peer pressure'.
 
Vandaag lekker aan het sleutelen geweest.
Eerst bij de motorzaak een nieuwe accu (Yuasa) gehaald. Daarna thuis het zuurpakket geladen. Even aan de lader. Accu in motor gezet, even gaan lunchen, daarna sleutel in het contact, op contact zetten en... niks :(
Probleem leek ergens rond het contact te zitten. (na doormeten)
De teller en lampen gedemonteerd om een beetje goed bij het contact te kunnen. Het contact losmaken lukte niet, omdat dit van die speciale anti-diefstal-boutjes zijn, die in mijn geval (in ieder geval 1) redelijk geoxideerd zijn.
Op een gegeven moment heb ik de teller maar eens aangesloten en op contact zetten en... ik hoorde de brandstofpomp aanslaan. Daarna alles weer terug aangesloten en ik ben weer klaar om te rijden :]
 
Vandaag lekker aan het sleutelen geweest.
Eerst bij de motorzaak een nieuwe accu (Yuasa) gehaald. Daarna thuis het zuurpakket geladen. Even aan de lader. Accu in motor gezet, even gaan lunchen, daarna sleutel in het contact, op contact zetten en... niks :(
Probleem leek ergens rond het contact te zitten. (na doormeten)
De teller en lampen gedemonteerd om een beetje goed bij het contact te kunnen. Het contact losmaken lukte niet, omdat dit van die speciale anti-diefstal-boutjes zijn, die in mijn geval (in ieder geval 1) redelijk geoxideerd zijn.
Op een gegeven moment heb ik de teller maar eens aangesloten en op contact zetten en... ik hoorde de brandstofpomp aanslaan. Daarna alles weer terug aangesloten en ik ben weer klaar om te rijden :]
Goh...dus toch nog goe gekomen :t
 
Vandaag lekker aan het sleutelen geweest.
Eerst bij de motorzaak een nieuwe accu (Yuasa) gehaald. Daarna thuis het zuurpakket geladen. Even aan de lader. Accu in motor gezet, even gaan lunchen, daarna sleutel in het contact, op contact zetten en... niks :(
Probleem leek ergens rond het contact te zitten. (na doormeten)
De teller en lampen gedemonteerd om een beetje goed bij het contact te kunnen. Het contact losmaken lukte niet, omdat dit van die speciale anti-diefstal-boutjes zijn, die in mijn geval (in ieder geval 1) redelijk geoxideerd zijn.
Op een gegeven moment heb ik de teller maar eens aangesloten en op contact zetten en... ik hoorde de brandstofpomp aanslaan. Daarna alles weer terug aangesloten en ik ben weer klaar om te rijden :]


Oude accu stiekum toch nog goed, of een combi van storingen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan