Moto Mille Miglia 2018

16 apr 2018
1
0
Brugge
Hallo iedereen,

Het is mijn eerste post op dit forum en meteen al met de deur in huis vallen
Ik zoek nog enkele automobiel liefhebbers die graag met ons deze reis willen doen. De reden dat ik nog wat mensen zoek is om aan die 6 motoren korting te geraken . Ondertussen zijn we al met 2 motoren dus nog 4 te gaan!
Ik ben 29jaar uit Brugge (België) rijdende met een BMW GS 1200 Adventure en mijne maat is ook van die kanten met just dezelfde moto

Laten we beginnen met het concept;

Ons Concept Open Roadtrips heeft alleen maar voordelen, zo bent u niet gebonden aan vaste routes en hotels.
Hoewel wij u hiervoor de nodige suggesties geven is de keuze volledig aan u.
Zo kan u afhankelijk van uw wens kiezen voor intensieve rijdagen of eerder voor relax toeren.
Hetzelfde geld voor de hotels, zo kan u vooraf of ter plaatse kiezen voor hotels die aan uw wensen en budget voldoen.
Bij elke etappe heeft u de mogelijkheid om vanaf s’ochtends één van onze begeleiders te volgen, geheel vrijblijvend natuurlijk.

- Dinsdag 15/5: staan de motoren ter uwe beschikking.
Die dag kunt u de scrutineering (keuring) van de wagens mee beleven en/of lekker inrijden rond het prachtige Iseomeer in de buurt van Brescia.

De MM start op woensdag en de etappes zien er als volgt uit;

- Woensdag 16/5: Brescia - Cervia Milano Marittma

- Donderdag 17/5: Cervia Milano Marittma - Roma
Deze dag nemen we met de begeleider de doorsteek vanuit Cortona naar Sienna, ipv tot Rome te rijden.
Zo creëren we een toeristische namiddag en kan men op vrijdagvoormiddag uitgerust inpikken op de MM.

- Vrijdag 18/5: Rome - Parma
Of vanuit Sienna waar de wagens door het klassieke stadscentrum zullen racen.

- Zaterdag 19/5: Parma - Brescia
Einde van de rally met aankomst in het historisch centrum van Brescia.

- Zondag 20/5: kan men als afsluiter toeren rond het Gardameer alvorens de motoren terug aan te leveren aan de vrachtwagen te Brescia. Inschrijvingen vanaf 6 motoren genieten een extra korting!

Contacteer mij gerust indien je interesse hebt om mee te gaan, tga top worden :-)

Groetjes,
Sébastien
 
Terug
Bovenaan Onderaan