welke verzekering nemen?

^ gezien het feit dat de economische (niet emotionele) waarde van mijn motor zo ongeveer gelijk is aan de oud-ijzer prijs, wil ik ook alleen een WA verzekering. Mag ik vragen waar je 'm verzekerd hebt? Dat zijn wel hele mooie prijzen :)
Ik weet niet of dat er ook mee te maken heeft.......?
Ik ben 60+ en woon in een schade-arme postcode.

Die €37 pj voor de motor was voorheen verzekeruzelf.nl
Huidige motorverzekering is Voogd en Voogd (ASR)
Nee, hiervoor heb ik GEEN schadevrije jaren van auto gebruikt.
Met de auto zit ik al ca 30 jaar op max no-claim.

Brommerverzekering is bij VCN Nuenen
 
Neem de aller-aller-aller goedkoopste! Op de motor en brommerd heb ik alleen WA.

Maw alleen betalen aan anderen.
Nooit een probleem, (tot nu) geen schade, alleen ieder jaar de rekening.

Maar dan ben je dus ook niet verzekerd voor diefstal? Dit wordt mijn eerste motor, maar dat zou ik dan wel eng vinden..
 
1200 euro :o

Ben voor de auto 400 euro per jaar kwijt en voor beide motoren zo'n 120 euro per jaar.
Ben ook 24, wel vanaf mijn 16de schadevrij jaren aan het opbouwen.

Tja, ik heb dan ook een diesel die anderhalf ton weegt en ik rij 40k per jaar. Heb geloof ik 1 schadevrij jaar staan inmiddels :P

60 euro per jaar is niet veel voor een motorverzekering. Ik kom bij unive op ca. 100 euro per jaar uit voor enkel WA. En dan gaat er nog wat pakketkorting enzo vanaf. Ach, die paar tientjes op jaarbasis... Een hobby mag geld kosten, laten we dat maar zeggen :P
 
Helaas bevind ik mij ook in de hogere regionen. +- 1200 all risk voor een nieuwe motorfiets. 0 schadevrije jaren en 23 jaartjes jong. Laat ik maar snel 30 zijn met schadevrije jaren dan is het een stuk voordeliger. All risk blijft wel rendabel in mijn situatie. 3 jaar aankoopwaarde terug :)
 


Tja, ik heb dan ook een diesel die anderhalf ton weegt en ik rij 40k per jaar. Heb geloof ik 1 schadevrij jaar staan inmiddels
:P

60 euro per jaar is niet veel voor een motorverzekering. Ik kom bij unive op ca. 100 euro per jaar uit voor enkel WA. En dan gaat er nog wat pakketkorting enzo vanaf. Ach, die paar tientjes op jaarbasis... Een hobby mag geld kosten, laten we dat maar zeggen :P
Ahzo, dan tikt het wel aan ja, zeker als de auto wat meer vermogen heeft en nieuw vrij prijzig was. Ik heb een Nissan Sunny die net zo oud is als mijzelf met 87 pony's, auto kostte ook net zoveel in aanschaf als wat ik jaarlijks mag betalen aan premie. :9

Motor betaalde ik ook iets van 100 nog wat euro voor op m'n 18de. Valt behoorlijk mee vergeleken met de auto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan