Hotel Zwarte Woud

RempageR1

Die hard MF'er
22 sep 2003
819
87
Zuid-Holland
Hallo,

Er zijn al heel wat topics over het Zwarte Woud voorbij gekomen, echter heb ik nog geen hotel weten te vinden wat me echt aansprak. Huidige shortlist:

www.pflug-schwarzwald.de
www.hirschen-blumberg.de
www.bikerhaus.info/neue_seite_2.htm
Salenhof, Schwarzwaldgasthaus, Gästehaus

De afgelopen jaren ben ik hier vaak heen geweest:
www.moselhotel-sonnenblick.de

Hotel met goede kamers, elke zaterdag een BBQ en een leuke bar.

Op al die sites hierboven is het lastig bepalen of net naast een goed hotel, ook een beetje gezellig is.

Wie wil zijn ervaringen delen?

Alvast bedankt.
 
Het is al weer ff geleden dat ik specifiek in Zwarte Woud heb overnacht maar ik dacht dat Todtnau wel wat te bieden heeft.
Destijds in Andy's Pfefermuhle een leuke avond gehad.

Verder weinig ervaringen met vertier in het Zwarte Woud, net iets te rustig denk ik.

Prima hotel was Hotel Hirsch in Bad Peterstal
 
Ja wirklich Black Forest ist das tolle Hotel, in dem ich schon lange gewohnt habe, aber ich habe dort eine Nacht verbracht und das war die tolle Erfahrung
 
Wij hebben een poosje (9 jaar...) geleden in Salenhof gelogeerd. Was toen een prima tent. Eigenaar rijdt zelf ook motor. Heeft een van ons nog naar het ziekenhuis gebracht (met de auto...) na een schuivertje. En mij haalde hij op bij een bandenboer na een lekke band.
Weet niet hoe het er nu is.
 
anker-simmersfeld.de

Hotel anker in Simmersfeld, een paar jaar geleden drie nachten geweest, aardige mensen, bier, eten, prima!
 
8-) 8-) 8-)


Ik zie dat je het Salenhof in je lijstje hebt staan, goed hotel, ben er zelf nog geweest.
Vriendelijke mensen, en rijden zelf ook motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan