Stalen remleidingen + remblokken etc Yamaha FZS 600 Fazer

Status
Niet open voor verdere reacties.

daan944

MF veteraan
30 jun 2015
1.021
178
Bergambacht
Gezien mijn Fazer verkocht is, heb ik hier nog een set HEL remleidingen over (Full layout, staal kleur, RVS fittingen) voor de Yamaha Fazer (1998 - 2003), SNELL semi-sinter remblokken (voor en achter) en een flesje Castrol DOT4 (dicht flesje). Tevens zit er een stukje transparante slang en kopersmeer bij.

Kortom: alles om de remmen van je Fazer eens goed aan te pakken :]

Past wellicht ook op andere modellen met Yamaha Bluespot brakes, maar dat moet je zelf uitvogelen.

Nieuwprijzen:
Leidingen: 109 euro
Remblokken: 31 euro
Vloeistof: 9 euro
Kopersmeer en slang: 4 euro
Totaal: 153 euro

Vraagprijs: 100 piek. Kan opgehaald (Rijswijk ZH of Hoofddorp) of verstuurd (6 euro via DHL) worden.
full
 
Laatst bewerkt:
Mocht je deze set op een andere motor willen monteren, heb je vast iets aan deze gegevens:

Lengte:
Voorste remleidingen zijn beide 80cm lang (want full layout, dus 2 volledige leidingen van remgreep tot klauwen) en achter 56cm.

De banjo's:
Op de voorste leidingen zitten aan beide kanten een banjo op een hoek, ik schat zo rond de 20 of 25 graden. Op de achter leiding zit aan één kant een 90 graden banjo, aan de andere kant een banjo met een kromming naar opzij, maar geen hoek. Die banjo heeft dus het uiteinde van de leiding niet in het hart zitten, maar aan de rand.

Je kan je eigen leidingen inspecteren en meten en zo er achter komen of deze leidingen op jouw motor passen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan