Geen MFMM, wel Wie rijdt-MM

MeanBlueMan

Moderator a la Pastafari
8 jan 2003
112.103
27.588
Naast Meangreengirl
Wat vinden we ervan ?

Na dit topic, dat heel anders liep dan ik had verwacht is het vrij zeker dat er geen MFMM 2018 zal plaats vinden.

Is het dan nog wel een MegaMeet zoals wij die kennen ?

Hoe denken de M-Fers over de 'overname' van de MegaMeet, gaan de M-Fers net zo massaal naar de WierijdtMM, voelen M-Fers zich thuis bij Wierijdt, roep er eens iets over :)

En wie organiseert volgend jaar weer de ECHTE Megameet ? :+
 
Ik was niet van plan naar de gewone MM te gaan en ga ook niet naar de nieuwe. ik kwam alleen maar stoken :+ :$
 
Oefening voor mijn doel: antarctica tot tropisch oord maken
 
Als iemand nou zegt waar hij vermoedelijk op een bepaalde dag om ongeveer een tijdstip zegt te zijn en hij blijkt heel toevallig niet de enige te zijn dan is het toch een spontane meeting ontstaan door louter toevalligheden?
 
Gaan jullie nu écht zo flauw doen???

Het is nu WR omdat ik daar mod ben. Ik heb eerst heel netjes hier gevraagd of iemand iets organiseerde. Werd niet gedaan en gezegd dat ik het dan maar moest doen.

Doe ik het een is het weer niet goed.

Maar goed, ik ga hierboven staan. Ik heb het 80% voor elkaar. En ja hier zitten kosten aan verbonden ivm vergunning. Dit was voor de MFMM nooit van toepassing dus hoefde er geen bijdrage gevraagd te worden. Maar alles is nu anders dus ook de VRIJWILLIGE bijdrage
 
Ik wil even voorop stellen dat ik nog nooit op een MFMM ben geweest. Maar als ik op mijn gevoel af ga dan is het soort motorrijder die ik associeer met Wie Rijdt ook niet het soort waar ik graag een stukkie mee ga rijden. Ik blijf mooi uit de buurt.
 
Laatst bewerkt:
Waarom dan uit naam van een andere club? :?

Omdat niemand van hier de ballen had om t op te pakken.

Daarnaast ben ik het er volledig mee oneens dat het originele topic is gesloten. Het staat gvd in de waar is wat te doen. Nou dan en daar is dat te doen. Alsof alle andere dingen daar door puur mf zijn. Dat t niet mfmmm heet hebben wij aan onszelf te danken. Dus heropen dat topic. Ga de boel niet censureren omdat je op pik getrapt bent omdat iemand iets wel organiseert en er zijn eigen naam aan geeft.
 
Laatst bewerkt:
Het is een meeting. Ontzettend gezellig en niets engs aan.

Uit naam van een andere club omdat MF niets regelt en ik wel???
 
Gaan jullie nu écht zo flauw doen???

Het is nu WR omdat ik daar mod ben. Ik heb eerst heel netjes hier gevraagd of iemand iets organiseerde. Werd niet gedaan en gezegd dat ik het dan maar moest doen.

Doe ik het een is het weer niet goed.

Maar goed, ik ga hierboven staan. Ik heb het 80% voor elkaar. En ja hier zitten kosten aan verbonden ivm vergunning. Dit was voor de MFMM nooit van toepassing dus hoefde er geen bijdrage gevraagd te worden. Maar alles is nu anders dus ook de VRIJWILLIGE bijdrage

:?

Beleid op M-F is dat topics over evenementen waar bijdrages gevraagd worden op slot gaan. Dat is dus niet flauw maar standaard.

Wat is er verder flauw ?

Ik vind het jammer dat je als MFster een topic op M-F opent over de MegaMeet en als blijkt dat er niemand verder mee gaat jij er wel verder mee gaat....maar ondanks dat je MFster bent het geheel over zet naar Wierijdt.
Waarom heb je het niet als MFMM georganiseerd, je start er zelf nb een topic over op M-F ?

Dat vind ik erg jammer, dat is vast te begrijpen ? Verder, zoals ook al in een PM aan je uitgelegd, is dat helemaal jouw beslissing, jij doet het werk dus aan jou die beslissing.

M-F en Wierijdt zijn totaal verschillend, ruimte zat op de wereld voor beiden. Geen idee waar jij boven zou moeten gaan staan.







Omdat niemand van hier de ballen had om t op te pakken.

Daarnaast ben ik het er volledig mee oneens dat het originele topic is gesloten. Het staat gvd in de waar is wat te doen. Nou dan en daar is dat te doen. Alsof alle andere dingen daar door puur mf zijn. Dat t niet mfmmm heet hebben wij aan onszelf te danken. Dus heropen dat topic. Ga de boel niet censureren omdat je op pik getrapt bent omdat iemand iets wel organiseert en er zijn eigen naam aan geeft.

:^ klopt, mee eens.

Doe even een stapje terug.
Er word hier niets gecensureerd, er word namens de Crew opgetreden zoals altijd opgetreden word tegen topics om evenementen buiten M-F. Simpelweg omdat anders binnen 2 weken de actieve topic's voor 50% uit 'reclame' bestaat.
Het is een maatregel om M-F ook M-F te laten blijven.

Je taalgebruik had ook anders gekund om je mening duidelijk te maken.
 
Laatst bewerkt:
:?

Beleid op M-F is dat topics over evenementen waar bijdrages gevraagd worden op slot gaan. Dat is dus niet flauw maar standaard.

Wat is er verder flauw ?

Ik vind het jammer dat je als MFster een topic op M-F opent over de MegaMeet en als blijkt dat er niemand verder mee gaat jij er wel verder mee gaat....maar ondanks dat je MFster bent het geheel over zet naar Wierijdt.
Waarom heb je het niet als MFMM georganiseerd, je start er zelf nb een topic over op M-F ?

Dat vind ik erg jammer, dat is vast te begrijpen ? Verder, zoals ook al in een PM aan je uitgelegd, is dat helemaal jouw beslissing, jij doet het werk dus aan jou die beslissing.

M-F en Wierijdt zijn totaal verschillend, ruimte zat op de wereld voor beiden. Geen idee waar jij boven zou moeten gaan staan.

In t originele topic wordt overigens nergens over een eigen bijdrage gesproken. Dus van spam is dus geen sprake
 
:?

Beleid op M-F is dat topics over evenementen waar bijdrages gevraagd worden op slot gaan. Dat is dus niet flauw maar standaard.

Wat is er verder flauw ?

Ik vind het jammer dat je als MFster een topic op M-F opent over de MegaMeet en als blijkt dat er niemand verder mee gaat jij er wel verder mee gaat....maar ondanks dat je MFster bent het geheel over zet naar Wierijdt.
Waarom heb je het niet als MFMM georganiseerd, je start er zelf nb een topic over op M-F ?

Dat vind ik erg jammer, dat is vast te begrijpen ? Verder, zoals ook al in een PM aan je uitgelegd, is dat helemaal jouw beslissing, jij doet het werk dus aan jou die beslissing.

M-F en Wierijdt zijn totaal verschillend, ruimte zat op de wereld voor beiden. Geen idee waar jij boven zou moeten gaan staan.

Duidelijke en heldere uitleg volgens mij
 
Jammer dat het nu wie rijdt is geworden
.... teveel wazige rare figuren daar dus geen MM meer voor mij.
 
Hoezo overname? Vanuit mf wordt er niets geregeld, omdat te veel werk. Toevallig met een paar honderd motorrijders tegelijkertijd een patatje eten is kennelijk geen optie meer.

Geen idee wie wierijdt zijn maar zij regelen het wel om massaal een patatje te halen mgv vergunningen en contact met de autoriteiten. Is dan toch ook niet vreemd dat zij dit niet onder de naam van mf willen doen?

Ik wens ze veel plezier.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij was de aardigheid er al af toen er 2 MFMM’s in het jaar kwamen.

Verder prima dat boOtje (oid) wat organiseert maar nee het is geen MFMM want het word buiten MF geregeld.
En ik zou er geen stuiver voor over hebben, ik betaal wegenbelasting. Vind ik genoeg.
 
Gaan jullie nu écht zo flauw doen???
. En ja hier zitten kosten aan verbonden ivm vergunning. Dit was voor de MFMM nooit van toepassing dus hoefde er geen bijdrage gevraagd te worden.

Nee, dat was ook niet nodig geweest als die FB clubjes zich er lekker buiten hadden gelaten.
Na dat brag n boost enzo ook kwamen, en het meer een B&B/Wheelytime/wierijdt meeting was geworden, was het ook snel klaar met de mfmm en de oude gezelligheid.
 
Het is een meeting. Ontzettend gezellig en niets engs aan.

Uit naam van een andere club omdat MF niets regelt en ik wel???


:^ prima dat er wat georganiseerd word.
Ik denk dat sommigen het topic lazen wat je zelf gestart bent op M-F.
Mensen die het jammer vonden dat de MFMM wellicht niet door ging. Die kregen hoop toen bleek dat jij het wel serieus ging oppakken. Dan blijkt dat je idd wel wat organiseerd maar dat het niet de verwachte MFMM is maar een WierijdtMM.
Er is ruimte genoeg voor M-F en Wierijdt maar er is behoorlijk verschil tussen M-F en Wierijdt.
Ik kan me voorstellen dat sommigen daarom teleurgesteld zijn en het jammer vinden dat je geen MFMM organiseerd.

Lees even je PM, misschien dat we dan wat makkelijker kunnen communiceren, dit gaat nergens over zo.



In t originele topic wordt overigens nergens over een eigen bijdrage gesproken. Dus van spam is dus geen sprake

Maar die word wel gevraagd.







Duidelijke en heldere uitleg volgens mij
:)





Nee, dat was ook niet nodig geweest als die FB clubjes zich er lekker buiten hadden gelaten.
Na dat brag n boost enzo ook kwamen, en het meer een B&B/Wheelytime/wierijdt meeting was geworden, was het ook snel klaar met de mfmm en de oude gezelligheid.

Ik heb geen idee hoe het verlopen was als B&B/Wheelytime/wierijdt niet hadden bestaan maar niet iedere motorrijder is hetzelfde.
De een rijdt chopper, de ander off road of Harley of of of....
Zo is ook niet iedere motor-geïnteresseerde M-Fer, Wierijdtér of B&B'er.
Niet iedere Wierijdt'er zou op de MFMM zijn gekomen, zo zal ook niet iedere M-Fér die naar de MFMM naar de WierijdtMM gaan.

De insteek is in ieder geval al heel anders als de MFMM. De sfeer zal ook heel anders zijn, regeltjes staan zelfs al in paragrafen op site klaar. En dat is nodig als je alles officieel regelt !!

Maar dat maakt het wel een heel ander gebeurtenis waar heel wat M-F'ers zich niet bij thuis zullen voelen, terwijl ze dachten dat er een MFMM georganiseerd ging worden.

En degene die denkt dat ik hier zit te mokken omdat bo0tjeee het een andere naam geeft.... pfpfpptt.... dan lees je echt niet wat ik typ.
 
Laatst bewerkt:
:^ prima dat er wat georganiseerd word.
Ik denk dat sommigen het topic lazen wat je zelf gestart bent op M-F.
Mensen die het jammer vonden dat de MFMM wellicht niet door ging. Die kregen hoop toen bleek dat jij het wel serieus ging oppakken. Dan blijkt dat je idd wel wat organiseerd maar dat het niet de verwachte MFMM is maar een WierijdtMM.
Er is ruimte genoeg voor M-F en Wierijdt maar er is behoorlijk verschil tussen M-F en Wierijdt.
Ik kan me voorstellen dat sommigen daarom teleurgesteld zijn en het jammer vinden dat je geen MFMM organiseerd.Maar die word wel gevraagd.:)

Als je net een maand op MF zit begrijp je dat nog niet denk ik :+
 
Nee, dat was ook niet nodig geweest als die FB clubjes zich er lekker buiten hadden gelaten.
Na dat brag n boost enzo ook kwamen, en het meer een B&B/Wheelytime/wierijdt meeting was geworden, was het ook snel klaar met de mfmm en de oude gezelligheid.
Dan had het misschien handig geweest als het juist een officieel evenement met eventuele bijdrage was. Dan hadden die clubjes met patches etc gwn bij de ingang geweerd kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Het is een meeting. Ontzettend gezellig en niets engs aan.

Uit naam van een andere club omdat MF niets regelt en ik wel???
1. Je meldt je hier aan om 1 vraag te stellen.
2. Je vraagt hier of er een MFMM georganiseerd wordt.
3. Je krijgt te horen van niet.
4. Jij geeft aan het dan zelf te organiseren (ontzettend gaaf van je!)
5. Veel mensen denken: leuk! Weer een ouderwetse MFMM zonder al die mongolen die zichzelf en anderen dood proberen te rijden.
6. Jij organiseert een meet (gaaf van je!)
7. Je geeft even toe dat het helemaal geen MFMM wordt maar een brag&boost achtige bedoening. (Ontzettend jammer van je! Zeker als dat er al de hele tijd achter zat en de enige reden was om je op MF aan te melden.)

Je kan nu wel verontwaardigd gaan doen met veel vraagtekens in je reacties maar het is gewoon een vreemd verhaal en niet netjes naar MF toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan