ACTIE ACTIE!!!! voor het forum!

Ik heb nog geen idee wat mijn vakantie heeft gekost maar die 10 euro kan er ook nog wel bij. Ik maak het meteen over.
 
Op zondag 24 maart 2002 16:10 schreef The Sniper het volgende:Hee grapjas, ik en recumbent hebben onze donatie direkt aan Raul gegeven, alleen van Pooh kunnen we het niet met zekerheid zeggen, ik dacht van wel, maar niet zeker dus... ;)

Was géén grapje hoor! Ik ben altijd bloedserieus!?
 
ik heb hier maar een woord voor:

gouwe kerel..die nitromax... :)

Nope, zeker niet, had Ruud al voorgesteld gisteren, maar ik wil noch een banner voor m'n eigen site, noch een banner voor de tattooshop op MF.
Ik kan alleen me alleen wat meer veroorloven dan de meesten hier op het forum en heb het er wel voor over.
Er waren toch ook geen banners op de MF stand op de Jaarbeurs ? ;)
 
Kheb Duderuud gisterenavond net €10,-- in het handje gegeven... Ik d8, dit gaat sneller dan de bank en zo weet ik zeker dat het aankomt.
 
Op zondag 24 maart 2002 23:13 schreef nitromax het volgende::j

*D Je kan het op z'n minst krijgen toch ? :)
Of onderaan elke pagina 'Deze website is mede mogelijk gemaakt dankzij Nitromax' Piercing, Tattoo and Money Services' :)
 
Op zondag 24 maart 2002 23:58 schreef duderuud het volgende:

Nee, nitromax is de bescheidenheid zelve, wil er niks voor terug!

De zg. stille vennoot. wel dokken, maar verder mag je je nergens mee bemoeien en als d'r winst wordt gemaakt, dan krijg je daar je deel van. Dat winst maken lijkt me overigens vrij onwaarschijnlijk :)
 
Kom ik deze namiddag bij de bank binnen, vraag ik direkt een storting te doen op een buitenlandse rekening, zegt die dame aan de kassa mij doodleuk : "Ja, maar daar zijn kosten aan verbonden." ;(
Zeg ik daarop : "Ik wil 10 euro storten, wat kost mij dat dan?" :?
Zegt die dame : "dat kost u 9 euro" :( :( |(
Dus ik wil 10 euro storten en dan moet ik daar nog es 9 euro kosten bovenop betalen !!!
Me reet jah !!! :j
Same here :j banken, dus gewoon geld per post verstuurd.
Ruud, K hoor het nog wel als het is aangekomen.
 
wat is op dit moment de status van de motor-forum rekening?
 
Terug
Bovenaan Onderaan