Willen jullie eigenlijk ook niet liever een Harley

akako

MF veteraan
17 dec 2001
2.233
1.022
West Brabant
Ik ben best tevreden over mijn Dragstar 1100 en heb er ook al drie jaar met plezier op gereden. Toch zou ik liever een Harley rijden, Heritage of Road King, de enige reden dat ik nog niet zo'n ding heb is die afschuwelijk hoge prijs. Intussen ben ik druk aan het sparen en het verlangen wordt maar groter.. Hebben jullie daar ook last van???
 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.Ik heb zelf 14 jaar harley gehad en vroegah waren we het gaaies en nu rijdt iedere randdebiel op zo een namaak japanner :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
En dat vraag je op MF,... :+

Maar nee, heb ik niet, vroeger wel chopper gereden maar als ik weer chopper zou gaan rijden werd het een vtx1800 (voor mij de nr1 qua chopper, maar duur..)of road warrior
 
Op vrijdag 14 november 2003 14:26 schreef akako het volgende:
Ik ben best tevreden over mijn Dragstar 1100 en heb er ook al drie jaar met plezier op gereden. Toch zou ik liever een Harley rijden, Heritage of Road King, de enige reden dat ik nog niet zo'n ding heb is die afschuwelijk hoge prijs. Intussen ben ik druk aan het sparen en het verlangen wordt maar groter.. Hebben jullie daar ook last van???

nee, 'k heb er geen last van dat jij liever een Harley wilt rijden :)

zolang ik dat maar niet hoef :P
 
Geen last van (ook niet van een minderwaardigheidscomplex wat mij zou dwingen om Harley per definitie af te kreken overigens ;) ) Maar wie weet als ik ooit 5 meter er op gereden heb..schijnt nogal een ervaring te zijn om op een Harley te rijden.
 
M'n vader heeft na 3 jaar z'n Dragster 1100 Classic ingeruild voor iets totaal anders, nl. de Yamaha VFR.

Hij heeft veel plezier beleeft met deze fiets, maar wilde toch es wat anders.

Mijn vader heeft op diverse Harley's gereden (Zowat de hele buurt daar rijd Harley) en zelfs een weekend op een Buell, maar hij is niet gegrepen door het "virus" en ziet dus niet echt de meerwaarde van een ander naamplaatje.

Ikzelf heb m'n eerste motor-kilometers op dat ding gereden en vond het toen natuurlijk het einde, nu denk ik er toch anders over.

Antwoord is dus: nee
 
Toch zou ik liever een Harley rijden, Heritage of Road King, de enige reden dat ik nog niet zo'n ding heb is die afschuwelijk hoge prijs. Intussen ben ik druk aan het sparen en het verlangen wordt maar groter.. Hebben jullie daar ook last van???

Als het zover komt mogen ze me opsluiten !!!!! :r
 
Doh! :+


sorry, ben niet zo thuis in de type's (vooral niet van die tourmotoren)

het is dus de FJR 1300

yamahafjr1300.jpg


edit: vergeven jullie Motorgoden mij deze fout? ;)
 
Laatst bewerkt:
Geinig, die reacties van de tupperware en andere snelle boys. Ik weet wel dat jullie Harleys niks vinden maar imho is dat gewoon jaloezie, jullie reageren ook zo op Ducati, de enige echte sportmotor. De doelgroep van mijn vraag is natuurlijk de japanse custom rijder.
 
Geinig, die reacties van de tupperware en andere snelle boys. Ik weet wel dat jullie Harleys niks vinden maar imho is dat gewoon jaloezie, jullie reageren ook zo op Ducati, de enige echte sportmotor.
M'n reaktie met 'nee' was als geintje bedoeld, natuurlijk doel op je rijders van Japanse customs en zit je niet op meningen van SS rijders te wachten.

Ik moet echter wel even reageren op je opmerking m.b.t. jaloezie:
Al krijg ik een Harley gratis, als ik er echt op moet gaan rijden mag je 'm houden. (En geloof me, dit meen ik) Smaken verschillen nou eenmaal.

Wat Ducati betreft, ik heb niks tegen Ducati's. Als je de meeste 'hatelijke' reakties m.b.t. Duc's leest zul je zien dat er een smiley bij staat. ;)
 
Geinig, die reacties van de tupperware en andere snelle boys. Ik weet wel dat jullie Harleys niks vinden maar imho is dat gewoon jaloezie, jullie reageren ook zo op Ducati, de enige echte sportmotor. De doelgroep van mijn vraag is natuurlijk de japanse custom rijder.

Jaloezie? Mmmwwhhaaaa, dacht het niet. Ik heb dus een Harley gehad. En dat ding was alleen maar bruikbaar als anker van een boot! En zo reageer ik niet op Ducati dat is gewoon SUPER gaaf rijden :) Maar je moet ook weer niet doorslaan als die zielige gasten met hun complete DUCATI pak.... Moeten zeker iets aan persoonlijkheid goedmaken. Ieder zijn meug.

Op vrijdag 14 november 2003 15:54 schreef F@zertje het volgende:zijn ze MOD op een forum , denken ze dat ze ook behoren tot de GODEN :P

De een meer als de ander, maar deze is idd wel het toppunt! :P
 
Ik zou me echt niet schamen voor een mooie Harley Nighttrain die nog een beetje mooier verbouwd is. Maar m'n Intruder zou ik er niet voor inruilen. Geef me er dan maar een Triumph Speedmaster bij (de Trude gaat niet weg). Die heb ik liever dan een Harley, ondanks de eigenlijk foute cilinderopstelling.
 
Ik ben best tevreden over mijn Dragstar 1100 en heb er ook al drie jaar met plezier op gereden. Toch zou ik liever een Harley rijden, Heritage of Road King, de enige reden dat ik nog niet zo'n ding heb is die afschuwelijk hoge prijs. Intussen ben ik druk aan het sparen en het verlangen wordt maar groter.. Hebben jullie daar ook last van???

Neeeee!!! Heb wel eens een Harley Sportster 1200 geleend van een kennis. He bah! Geen vermogen, hinderlijke trillingen in z'n vrij, veel te duur en slechte kwaliteit chroom... Bovendien sta je minstens 1 keer per jaar bij de dealer met problemen. Geef mijn Harley maar aan fikkie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan