Wil je een badkuip rijden ?

Er bij horen ?

  • Ja

    Stemmen: 15 19,7%
  • Nee

    Stemmen: 12 15,8%
  • Weet niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Geen mening

    Stemmen: 4 5,3%
  • Anders

    Stemmen: 3 3,9%
  • Absoluut niet

    Stemmen: 36 47,4%
  • Ja,maar kan niet kneedownen

    Stemmen: 6 7,9%

  • Totaal aantal stemmers
    76

Vk1heA==

MF veteraan
Donateur
21 mei 2001
19.813
14
Wil je een badkuip rijden en kunnen kneedownen om er bij te moeten horen ?
 
ik ga nog liever met de trein als op zo'n japanse duikboot te moeten rijden....

en ergens bij gerekend worden is helemaal mijn allergrootste nachtmerrie.......

ben alleen lid van de MAG..........
 
Ja! })

Hmm... Ik kan niet kneedownen, dus dan hoor ik er niet bij. '( Stiekum toch maar 'nee' gestemd. :P
 
Nope, weet niet of ik ooit tupperware ga rijden maar zeker niet om de genoemde reden.
 
badkuip rijden :?


full



liever niet :r



:+
 
[me]Mulder71 kijkt even goed of dit wel de chopper sectie is :+ [/me]
 
badkuipen is voor scheiterds die bang zijn dat ze er buiten vallen (waarbuiten is mij overigens nooit echt duidelijk), dezelfde jongens die ook een Passat leasen omdat alle collegae er ook één hebben.......of een 156 JTd kopen.....affijn..........
 
badkuipen is voor scheiterds die bang zijn dat ze er buiten vallen (waarbuiten is mij overigens nooit echt duidelijk), dezelfde jongens die ook een Passat leasen omdat alle collegae er ook één hebben.......of een 156 JTd kopen.....affijn..........

Wat is dat nou weer voor bullshit's!!! :Z
 
Ik snap nog steeds eigenlijk niets van het "erbij horen", weet niet wat mensen daarmee willen bereiken, maar ik weet wel dat ik met mijn "badkuip" meer bereik dan met mijn Valkyrie :P (asfalt en snelheid bedoel ik dan ;) )
 
Plastic kuipen zijn mooooiiii, ik vind het momenteel meer bij mij passen dan een chopper. Dusja badkuipen roeleren!
En kneedowne kan ik nog nie, wil het wel graag leren, maja eerst maar es fatsoenlijk een bocht leren nemen.Ik vind dat je goed kan leren motorrijden op een badkuip, lekker bochten pakken e.d.
 
Waar zou ik dan bij willen horen?

Ik snap niks van het jargon "badkuip" De kneuzen rijden toch op een streetfighter, in het kader van de badkuip is stuk gegaan...
Of De die-hard kneus koopt gelijk een v-max ofzo, zonder kuip, hoeven ze hem er ook niet af te slopen na een complete knee/moter elleboog- down :+




jammer dat deze niet in algemeen staat })
 
Plastic kuipen zijn mooooiiii, ik vind het momenteel meer bij mij passen dan een chopper. Dusja badkuipen roeleren!
En kneedowne kan ik nog nie, wil het wel graag leren, maja eerst maar es fatsoenlijk een bocht leren nemen.Ik vind dat je goed kan leren motorrijden op een badkuip, lekker bochten pakken e.d.

:} Hulde, de eerste zinnige reactie van een badkuipenrijert, er is nog hoop op intelligentie in de kuip :+
 
:} :} :} :} :} :} :}
Perfect Niels, LOL. Het heeft lang geduurd voor iemand op dit idee kwam *D



Hulde, de eerste zinnige reactie van een badkuipenrijert, er is nog hoop op intelligentie in de kuip

HE!!!, DA'S MIJN TEKST Govrdegvr, zelfs op m'n werk moet ik al op gaan letten of er niet iemand anders op "mijn" computtert heeft ingelogd. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan