Vrouwen in leer motorpak sexy ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

monica

MF veteraan
15 nov 2003
1.014
0
den-haag/the suburbs
Voor de mannen,...........vinden jullie een vrouw in een (leer) motorpak
nu wel of niet sexy?

Sommigen van ons zijn nieuwsgierig naar het antwoord hierop, had natuurlijk ook
een polletje kunnen plaatsen,.........maar helaas,.zover rijkte mijn intelligentie weer (net) niet |(

Mocht er een intelligent type tussen zitten dan kan deze mischien een polletje regelen :)

greetzzz
 
Ja. Maar dat ligt dan aan de vrouw, niet aan het pak. Al kan die wel accentueren. O-)

Poll kun je alleen zelf maken, in je eigen openingstopic. Staat beneden ergens.
 
in 1 woord: absoluut
drempel lijkt een stuk lager komen te liggen bij een vrouw in een leren motorpak
 
ja, als ze een mooi figuurtje heeft tenminste.

en helemaal als lang blond haar onder dr helm vandaan komt :9
 
Vrouwen in een mooi motorpak zijn meestal lekker :9~ Ligt er ook aan wie er in zit hé O-) ;)

[me]ik kan me een aantal exemplaren voor de geest halen waarbij ik het niet erg vind om er achter te blijven rijden[/me] 8-)
 
'T zou een wereld van verschil zijn.............
full
 
Zolang ze er niet uitzien in hun leren pak als een basisproduct dat dient voor het fabriceren van leren pakken en biefstuk, is het :}


(trouwens, van die compleet ingesnoerde beerbelly gozers in het leer is ook maar een vreemd zicht ;) )
 
Vrouwen in een mooi motorpak zijn meestal lekker :9~ Ligt er ook aan wie er in zit hé O-) ;)

[me]ik kan me een aantal exemplaren voor de geest halen waarbij ik het niet erg vind om er achter te blijven rijden[/me]
8-)
oh vandaar ga jij altijd achter mijn broer rijden als ik bij hem achterop zit ;)
 
nee, niet speciaal, als ze rijden zie je meestal niet veel verschil tussen man en vrouw, als je niet rijdt hebben de messte mensen van die hangbillen in een leren motorpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan