X11-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat verhaal was wel te ranzig voor het mf zeker.
Een van de modjes zal het wel verwijderd hebben,kijk maar uit straks heb je een ban O-) :+


klik ;)
 
vreemd????ik post gisteren hier een verhaaltje wat nu blijkbaar er vanaf is gehaald.
x-eleven heeft het ook gelezen dus blijkbaar ben ik niet gestoord?
vreemde gang van zaken?
Ikke ook verhaaltje. Weet hoe het komt. De provider lag er uit.
Die bladzijde blijft gewoon staan maar met het posten ging het fout. :(
full
Ik kreeg direct ongeruste mailtjes
full
van MFfers.
 
het akrapovic 4 in 1 uitlaatsysteem is besteld.
zodra het eraan hangt en het weer eens een daggie mooi stuurweer is gaan we weer eens een potje dragracen samen met de kawa zx12....ben benieuwd.
 
whaha...das zeker niet gek x-eleven.
dik 137 peeeeeeekaaas op de worst achterop is meer dan een standaard blackbird meestal doet.
wat zijn jouw modificaties aan de fiets afgezonderd van je slip on's...of was dat het?
de standaard waarden van mijn x11 waren iets van 127 paarden aan de slof.
zodra mijn akrapovic systeem eronder hangt(binnen 2 weken hoop ik) rijd ik weer eens langs de dyno mannen om het directe verschil te laten meten....ben benieuwd.
zal ook nog even snel bellen om alvast het luchtfilter te gaan vervangen voor een setje longen van k&n.

is er trouwens hier al iemand die iets met een powercommander gedaan heeft op zijn x11 of blackbird??
 
Heb alleen een Laser oval setje erop verder niets aan gedaan. Ben wel heel tevreden hoor. Een powercommander of k&N setje zal weinig hieraan veranderen aangezien de lucht/brandstof verhouding ook al super is. Hier heb ik ook een plaatje van.


 
mayonaise zeg.....ziet er strak uit...mooie lijn in de peut lucht verhouding.

toevallig was ik gisteren nog bij mobu motors in enkhuizen om een vriend zijn v-max daar op de bank te laten draaien.(er stond trouwens ook een x4 buiten...van iemand van hier wellicht???)

de enige modificaties aan de max waren de "doma" slip on uitlaatjes...voor de rest was hij standaard.
eindreslutaat was...120 pk aan de worst bij een koppel van 108 nM.
het blok liep overigens prima rond maar stond wel wat aan de arme kant.

wat mijn x11 betreft......het akrapovic systeem is in de maak en zal met een dikke maand ongeveer in nederland zijn.
er was net een grote order uit en mijn systeem lag niet meer op voorraad.
de bochten en titanuim pijp moeten dus nu gemaakt gaan worden vandaar de wachttijd van een week of 5....jammer maar het is niet anders.

ondertussen struin ik het web wat af,vervang het luchtfilter(wat ook in bestelling staat) en met mooi weer stuur ik nog wat rond met de stealth uitlaten die er nu nog onder zitten.

ps.......wederom een aantal stoplichtsprintjes gedaan...standaard x11 tegen(bijna)standaard max.
uitslag=de max is snel....helaas niet snel genoeg.
in elke versneling rijd de honda weg bij de max wat eerder aan het hoge gewicht zal liggen en de cardan,maar evengoed respect voor dit v4 beest die het gros aan supersport kannonen nog steeds de eerste 100 meter gewoon achter zich zal laten.
 
je mag hem wel eens poetsen man.
ik dacht al enige herkennings punten te zien.....de x4 cover op je grill,de x4 logo'S in de uitlaten.
ros hem ff door de wasstraat hahaha...wel je helmpie dicht doen he!!
 
je mag hem wel eens poetsen man.
ik dacht al enige herkennings punten te zien.....de x4 cover op je grill,de x4 logo'S in de uitlaten.
ros hem ff door de wasstraat hahaha...wel je helmpie dicht doen he!!

Ik weet het,hij moet weer ff gewassen worden,ga ik zaterdag wel ff doen.
Als je de logo`s in de uitlaten heb gezien dan kan je m`n mf sticker ook niet gemist hebben volgens mij. ;)
 
die heb ik eraf gepulkt...........en zit er nu bij mij op hahaha....nog niet opgevallen????

B| Zal eens kijken of die er nog opzit.......


Hij zit er nog of iemand anders heeft er weer een opgeplakt ;)
Als je er nog 1 wil hebben moet je morgen naar mobu gaan,morgenavond gaat hij weer heen nl.
 
staat ie weer bij mobu???
wat laat je er dan allemaal aan doen joh?......of loopt er een poetskabouter in de rondte om je motor schoon te maken hahaha.

ik ben er weer over een week of 5...zodra mijn akrapovic systeem eronder hangt dan gaan we weer meten...zal tevens mijn camera dan mee nemen.
 
Ik heb mijn uitlaten veranderd,einddempers aangepast en nieuwe voorpijpen met grotere diameter zonder tussendemper.
Ik ben hem daarna 3 weken kwijt geweest om af te laten stellen.
Daarna zoop hij als de ziekte(1:6)en sloeg hij elke keer af.
Vorige week weer heen gebracht,maar nog niet verbeterd dus vanavond gaat hij weer heen.
Maar de laatste keer was erg netjes,ik kon hem zo meenemen zonder rekening ik hoop dat het zo blijft tot hij goed is. :}
Het is blijkbaar een lastig geval die fiets van mij ;)
 
whahaha...........eeeehhhh binnenstebuiten.......'t is een x4.
Sh*t, dacht ik ook eens iets te zeggen |( :X

Bon, misschien heeft iemand het al gezien in G & G maar ik ben dus op zoek naar valblokken voor men X11.
En het liefst nog deze dan:

valblok.jpg


Ben verder ook aan het polijsten geslagen, maar omdat ik nog nooit zoiets gedaan heb ben ik maar begonnen met de duohandgreep. 8-)
Daarna zullen de velgen volgen.
Zal vannamiddag wel ies een fotoke nemen.
 
honda heeft in het accesoires pakket van de x11 ook van die doppen zitten.
even vragen bij een honda dealer...weet zeker dat hij ze gewoon bestellen kan.
't zijn dezelfde die je nu ziet maar dan in het wit.
 
Sh*t, dacht ik ook eens iets te zeggen |( :X

Bon, misschien heeft iemand het al gezien in G & G maar ik ben dus op zoek naar valblokken voor men X11.
En het liefst nog deze dan:

(Afbeelding)

Ben verder ook aan het polijsten geslagen, maar omdat ik nog nooit zoiets gedaan heb ben ik maar begonnen met de duohandgreep. 8-)
Daarna zullen de velgen volgen.
Zal vannamiddag wel ies een fotoke nemen.
Ken je niemand met een draaibank ? Die kan ze zo maken en precies zoals je wilt.
 
EINDELIJK de trotse bezitter van een X11, 2001, 800 km op de teller, donkergrijs frame, zwart uiteraard. pics komen asap. Vanmiddag koopcontract ondertekend en donderdag het beestje ophalen.

Hoeveel x11 rijders bevinden zich inmiddels op dit forum? En zijn er ook Brabo's bij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan