X11-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
mayonaise.....nog ff en we nemen het op tegen al die v-max knakkers hier :)
whahaha..5 man......tis eigenlijk diep triest lol.
 
gefeliciflap frost.
model 2001 en 800 km op de klok............das niks.
had de vorige eigenaar hem als boekensteun ofzo...........wellicht was hij wel te sterk voor hem hahaha.

veel plezier ermee man.
 
Ja hoor .... zitten julie hier :Z :Z
Was ff m'n topic kwijt, maar heb hem weer gevonden 8-)
Zijn we maar echt met z'n zessen??? Volgens mij moeten er veel meer X-11'ers zijn in dit land.
 
waarschijnlijk wel.....maar die hebben dan weer geen internet of hebben zulke dikke armen en vingers gekregen van het stuur vasthouden dat ze niet meer normaal kunnen typen.
 
zit een kern van waarheid in Beuker. Mijn armen zijn de afgelopen dagen ook al een stukje langer geworden.

Aan de ene kant moeten er niet al te veel mensen zo'n ding aanschaffen want dan blijft het toch speelgoed voor een heel select groepje mensen, The Lucky Few. Maar aan de andere kant gun ik andere mensen dit stukje genot ook wel, genereus als ik ben O-)
 
ik geef het toe.......ben best blij dat de x11 maar in mondjesmaat op straat rond rijd.
dat maakt het voor ons op meerdere manieren leuk.......vaak genoeg komt er bij het verkeerslicht een collega motorijder naast me staan die de motor klaarblijkelijk niet kent.....en ziet vervolgens de achterkant heel snel kleiner worden als de kerstboom op groen springt.

x11=fun fiets eerste klas.
 
ik geef het toe.......ben best blij dat de x11 maar in mondjesmaat op straat rond rijd.
dat maakt het voor ons op meerdere manieren leuk.......vaak genoeg komt er bij het verkeerslicht een collega motorijder naast me staan die de motor klaarblijkelijk niet kent.....en ziet vervolgens de achterkant heel snel kleiner worden als de kerstboom op groen springt.

x11=fun fiets eerste klas.
Kwam er vandaag nog eentje langs bij voor, maar geen sticker

[me]NitroMax woont aan een hele mooie motor/auto-route en zit de hele dag z'n nek te verdraaien om alle kentekenplaten te checken voor MF-stickers ;) [/me]
 
aaaaaaaaaaaaahhhhhhh....de zon schijnt en beukie is vrij.....spring zometeen maar eens in me motorjurk om een mooi daggie lekker te knallen.
voor de rest van de mensen hier die hun zuurverdiende brood aan het verdienen zijn op het werk.......een fijne dag allemaal :)
 
gestemd........en poll is weer wat gestegen.


pfffff nog een week of 3 en mijn uitlaat systeem is binnen....wat kan wachten vervelend zijn.
 
what's new? ;)

eindresultaat.JPG
 
je beugel achterop is gepolijst.....whahaha v-maxer's jullie herkennen de achterkant van een x11 toch wel...tis vaak het enige wat jullie zien(knipoog)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan