X11-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg jongens ik wil mijn motard als pakezel gaan gebruiken voor woon werkverkeer. Weten jullie een adresje waar bagagerekjes voor een x11 verkocht worden?

Thanks in advance
 
Zeg jongens ik wil mijn motard als pakezel gaan gebruiken voor woon werkverkeer. Weten jullie een adresje waar bagagerekjes voor een x11 verkocht worden?

Thanks in advance
pakezel????spaar nog ff door en koop dan een fazer ofzo.
misbruik je dat orgel dan als pakezel O-) en hou je de x11 netjes........een x11 met koffers en tassen????
what's next....een trekhaak en zijspan l :+ l
 
d'r mot achter een klein bagagerekje opkomen, voor de picknickmand, ben heus niet van plan hem vol te hangen met koffers want dan kan ik nie meer tussen de files doortuffen.
 
het is weer lekker stil hier.......oke ik heb eindelijk eens een knietje aan de grond gereden met de X11.(en alles heel gehouden) was best wel stoer vind ik zelf...haha
 
d'r mot achter een klein bagagerekje opkomen, voor de picknickmand, ben heus niet van plan hem vol te hangen met koffers want dan kan ik nie meer tussen de files doortuffen.
Awel dat heb ik dan ook op men X11.
Hij wordt alle dagen gebruikt voor het woon-werk verkeer dus zo'n bakkie achterop is echt wel handig!
Een paar fotokes, de bevestigingsbeugels:

beugels.jpg


met de koffer erop:

beugelsmetkoffer.jpg


en dan het geheel:

geheelmetkoffer.jpg


Heb deze beugels gekocht bij RAD, waar jullie in Nederland ook wel een filiaal van zullen hebben zeker.
Prijs was 113 € als ik me goed herrinner.
Hiervoor heb je de beugels en de plaat.

De koffer had ik al.
 
aha een reaktie, moet zeggen inside, dat zo'n koffer wel verrekte handig is maar het is wel een enorm verlengstuk, merk je dat niet bij het rijden? Zat zelf meer te denken aan een bagagerekske zodat ik mijn tas/koffer er met een spinnetje ofzo op kan gespen.

Paar weken geleden eindelijk mijn motorbroek binnengekregen zodat er wat platter door de bochten gesjeesd kan worden. Zitten nog een aantal van die rubberen pinnekes op de banden die er snel afmoeten.

Tip: als je zachtjes een bochtje maakt moet je nooit de voorrem gebruiken, want dan val je om. Gelukkig kon ik die 220 kilo gemakkelijk met 1 hand omhoog houden, geen schade :) alleen mijn ego
 
met een klein beetje geluk gaat as zondag de verbouwing beginnen aan de honda.
in de eerste fase word het akrapovic full race 4-1 systeem samen met het k&n luchtfiter gemonteerd.
km stand is nu zo'n 6400 dus olie gaat er ook maar weer eens uit en wordt ververst door superbike olie voor superbikesmering :)
zal me camera eens meenemen en tijdens de sloop en opbouw het een en ander op de foto gooien.

de neuk van beuk :)
 
akrapovic systeem zit erop samen met k&n filter........speechless wat de sound betreft.
in de 5de versnelling had ik een dipje wat uiteindelijk een beste dip werd en pas weer werdt goed gemaakt bij een 6500 toeren.

nu met het akrapovic systeem is voor het gevoel(nog niet op de bank geweest) in de 5de versnelling de dip eerder een berg geworden die niet lijkt te stoppen....ge..wel..dig!!!
door alle versnellingen trekt de x11 nu als een lyrische baviaan zichzelf richting de toerenbegrenzer met een geluid wat neigt naar het asociale :)



wat is het dan op sommige momenten heerlijk om eens asociaal te zijn.







ps....heb een klein filmpje gemaakt met mijn digitale fotocamera......niet van dvd kwaliteit maar prima te volgen en met leuk geluid.
hij wordt vandaag of morgen op de site van een vriend van mij gekwakt en dus ook hier te zien.
 
Ben errugg benieuwd naar je pics and movies !!

Afgelopen week voor mijn X11 een set BOS carbon oval dempers besteld :9~ , was het stofzuiger geluid van mijn standaard dempers al een tijdje beu (ik denk dat ik de buren hiermee ook heel veel plezier doe }) )
Ik hoop dat mijn dempers aanstaande donderdag binnen zijn zodat ik ze van het weekend kan monteren. Als ze gemonteerd zijn zal ik wel een paar pics posten 8-)

Greetz
 
tja...alles is eraf.
scheelt een enorm pak aan gewicht wat je nu mist....het oude systeem weegt namelijk ruim 17 kilo.....het nieuwe net 7.
bijna 11 kg afvallen in een paar minuten.....bel de weight watchers dit is een record.

ps...middenbok moest ook ruimte maken.....hij hing in mijn ketting en das niet echt de bedoeling dacht ik.
 
Waarom doe je die weg? :?

Ondanks dat mijn originele pijpen beschadigd zijn (aan één kant toch) heb ik ze bijgehouden.
Gelukkig maar want eind juli ga ik met de X11 op het circuit van Folembray rijden.
En ik denk dat mijn MIG's teveel lawaai maken. Dus gaan de originele er terug op voor een paar dagen. :)

Iemand enig idee trouwens waar ik het aantal Db kan laten meten?

Op het net vind ik geen db-specs van mijn MIG's terug.
 
ik doe er niets meer mee en als er iemand met bv ook schade aan zijn eigen uitlaten mee geholpen is dan kan hij ze gewoon overnemen.

wat de decibellen betreft kan er ook op de akra wat gemaakt worden mocht er op het circuit moeilijk gedaan worden wat het geluid betreft....daar heb ik het standaard systeem echt niet voor nodig.
het ligt hier dus alleen maar stof te vangen...en das best zonde van al dat glimmende spul.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan