X11-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag bij mobu een vermogensrun gemaakt op de bank met het akrapovicsysteem en k&n filter.
eindresultaat is werkelijk een enorm verschil wat ik zelfs niet verwacht had.
voelbaar was de motor er al enorm op voorruit gegaan maar op papier is het helemaal een berg.

standaard was de x11 afgewurgd op een dikke 120 pk en 100 nm koppel op de achterband.
nu ploft dezelfde motor er 142 pk en 108 nm koppel op de achterste worst uit.
das verdomme een dikke 157 pk's aan de kruk.....en das niet slecht voor een naked fietsje denk ik dan.

tevens is er een filmpje gemaakt van verschillende runs waar ook de kawasaki zx12r van mijn buurman op staat te pompen.
zodra ik de boel online heb zien jullie het hier ook.

de neuk...van beuk.
 
Goeien avond, ik wilde mij even aan melden......
Ik ben in het bezit van een X11, een mooie rooie..
Mooi rood is niet lelijk......
:9~
Weer een erbij, hoe is het mogelijk, zijn er al 5 X11's in Nederland ;)




Red X11, niet gelijk kwaad worden hoor ( wat soms gebeurt als een nieuwe zich aanmeldt ), wen ff aan de MF"vete" tussen VMax-rijders en X11-duwers :P :9

full
 
Weer een erbij, hoe is het mogelijk, zijn er al 5 X11's in Nederland ;)




Red X11, niet gelijk kwaad worden hoor ( wat soms gebeurt als een nieuwe zich aanmeldt ), wen ff aan de MF"vete" tussen VMax-rijders en X11-duwers :P :9

(Afbeelding)

Zelfs de x11`s zijn nu met meer dan ons,en van ons cluppie zie ik die andere 2 x4 rijders ook al nooit meer hier op het forum. :?
Hebben jullie die weggepest max? ;)

@ red x11,welkom op het mf.

zou het de broer van redmax zijn :X ;)
 
whahaa....wat een gastvrij volk zijn we toch.
de eerste welkom berichtjes komen van een maxer en een x4 pomper en niet van een x11 piloot....ik schaam me.

WELKOM RED X11...hoop dat ik het zo een beetje goed maak :)



enne......vind de maxer's en x4 knakkers hele coole gasten hoor.
 
Hallo, weet jij toevallig waar ik een dynobank en een goede tuner in de achterhoek kan vinden? Ik heb er net BSM dempers onder gezet en wil hem ook laten afstellen, als dat zoveel scheelt is toch leuk meegenomen.... Wat mag zo'n test + afstellen gaan kosten, weet dat er veschil in zal zitten, maar globaal........ alvast bedankt. Jean-Paul :]
 
Welkom Red X11!

En idd, mooi rood is niet lelijk, kijk maar naar mijn X11.
Dit is het werk van één dag! :)

Maar het resultaat mag er best wezen! :9~

velgrood.jpg


motonieuwkleur.jpg


De poes vond het blijkbaar maar niks. :)

metdepoes.jpg
 
WHAAAAAAAAAAAAA

Ik weet nu wat ik wil als ik geld heb en uitgereden ben op mijn CB-1 !!!!!!!

Dit is toch wel DE ultime opvolger voor mijn CB-1.

Het kwijl loop me bijna letterlijk uit de mond :9~





(al bevalt de CB-1 ook goed hoor)
 
Hallo, weet jij toevallig waar ik een dynobank en een goede tuner in de achterhoek kan vinden? Ik heb er net BSM dempers onder gezet en wil hem ook laten afstellen, als dat zoveel scheelt is toch leuk meegenomen.... Wat mag zo'n test + afstellen gaan kosten, weet dat er veschil in zal zitten, maar globaal........ alvast bedankt. Jean-Paul :]

waar precies in de achterhoek een goede bank cq tuner zit zou ik je niet 1,2,3 kunnen vertellen,maar de kosten van een dyno/vermogensruns zijn zo ongeveer 35 euro.

je zal zeker een aantal pk'tjes pakken met de nieuwe slip on's die je er nu op heb en het geluid zal er wel 23 keer beter op worden.
check deze site eens en dan zul je ook oa mijn motor erop terug vinden.
http://www.hondax11.nl/
het geluid wat je hoort is afkomstig van mijn motor toen hij bij mobu motors op de dynobank stond.
als je dan bij publicaties kijkt zie je er ook een dyno uitdraai tussen staan met het bij behorende filmpje wat ik gemaakt heb.
op de uitdraai staan ook de oude meetresultaten toen de honda nog standaard was.....dus het verschil is heel leuk te zien.

succes met je x11.
 
heeeeeeeeeee....wheeeeeeeelyyyyytime.
ben er nog niet echt een ster in.....mijn mooiste wheely ging gepaard met een scheutje dun door de broek.............hij was namelijk niet echt gepland en ging net ff iets te gek.

mooie pic man :)
 
ik ben ook nog geen ster hoor. in zijn 1 en dan gas geven bij 3000 toeren gaat ie vanzelf rustig omhoog, Lange wheelys gaan niet maar ach het mag toch niet!!! Ik ben zelf ook zeer tevreden met de pic....
 
dit waren de sliders, heb ook de slijtbouten vervangen door titanium maar dat is al bijna na een avond op!! Niet echt hard dus.
 
Goeie dag X-eleven's....
Ik wilde van deze kant ook weer iets van mij laten horen!
Valt mij op dat er maar weinig mensen zijn die ook maar wat posten?
En zodoende ik ook ja, bij deze: SORRIE.
:} *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan