X11-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
hatseeeee...jij kan zo als je van de motor afspringt zo het zwembad in man :)

of je lazerd de honda er ook in.......lekker snel klaar met wassen lol.
 
Mooie Fietzzzzzzzzzz Red X11 !!!!

Wel kicke dat witte achterlicht :9~
Zit er zelf ook aan te denken om zo'n LED achterlicht erop te schroeven, maar zal eerst ff mijn vriendin moeten overtuigen. Heb net voor een klein kapitaal nieuwe carbon BOS dempers eronder gelegd, dus het budget is nu wel een beetje op. ;(
Ik zal binnen kort wat pics posten van m'n bike.
 
wat nieuwe pics van de "x" die ik verleden week geschoten heb.

met de relax "beuk" hangmat l :+ l
106_0644.JPG


finetuned by biggelaar performance!!!

106_0645.JPG
 
Buenos dias luitjes
nog ff over dat resizen, hoe doedde de? Explain it to me like I'm a five year old. Heb al fotookes van me brommert klaar liggen maar die zijn zo (weer iets geleerd vandaag) verdommes kut groot. Heb dus de ballen verstand nie van computers en ben ook noggus lui. Voor dat laatste probleem heb ik m'n x11 gekocht, met de minst mogelijke inspanning zo hard mogelijk weggeschoten worden ;)
 
rezisen zit volgens mij standaard in windows XP, gewoon op plaatje klikken met rechter muisknop en kiezen voor rezise. that's all
 
WHAHAHAHHAHA......beuk gebruikt nog windows millenium........op een pc die net sterk genoeg is om de desbetreffende foto op het scherm te toveren lol.
 
ach ja rijde op een mooie motor is leuker dan een pc.... :] maar volgens mij zijn er ook kleine proggies voor om foto's te rezisen gewoon even googlen.
 
ben ik eindelijk weer eens 2 dagen vrij na 7 dagen me weer uit me naad gewerkt te hebben.................zeikt het van de regen bij een windkracht 23 hier in de polder.....dank u wel.


mooie "x" teigeresje.......snel een paar ander pijpjes erop dan klinkt de bike zoals hij hoort te klinken.
 
Daar ben ik het niet helemaal mee eens :?
Ik vindt zelf dat als je een 4-1 uitlaat monteert dat dat zonde is, niet als je de orginele door 2 andere exemplaren vervangt..
Zelf hoefde ik in het begin ook niet zonodig andere uitlaten, maar toen ik ze alsnog vervangen had door BSM dempers en dan vooral om het geluid had ik wel het gevoel van,had ik dat maar eerder gedaan. Dat geluid wat er nu inzit, daar kan geen orginele demper tegen op? :9~ :9 :o
En als je wilde horen welke uitlaten voor jou in aanmerking zoude moeten komen, had je afgelopen zondag naar Hoenderloo moeten komen.. X11 meeting.
Van de 30 X11'en was er prakties niet één hetzelfde..
full
 
Yoh Red heb jij enig idee waar onze duitse collega die mooie doorzichtige koppelings cover van had? Heb hem eigenlijk niet gesproken erover. Wel mooi he.
 
Ik zou zo niet weten, maar probeer het eens bij één van de duitse collega's.
En van één heb ik het e-mail adres( alexundloreen@onlinehome.de ) kun je hem wel vragen, mischien weet hij het.. groeten J-P
 
hoi ik ben ook een tevreden X-11 rijder
wel flink sjorren om het knietje aan de grond te krijgen maar wheeleys als de beste
tevens goede fiets om je meissie mee te nemen,half bankstel aanwezig
ik kom uit oud beyerland vlakbij rotterdam en heb mn fietsie gifgroen gespoten onderkuip erbij achterkant zo,n 10cm opgehoogd en mn sportpijpen ingekort
best wel bruut geworden, o ja 2 kleine koplampjes (mag niet ontbreken op een naked bike) helaas op mn plaat gegaan en lelijke schade opgelopen
 
waar zijn de plaatjes van je fiets? ben wel benieuwd. Klote voor je dat je op je plaat bent gegaan, gelukkig vertel je het zelf hier. Veel letsel en of schade? Succes met het opknappen van je fietsje
 
zit nu op mn werk keihard te zwoegen ha ha
dus ik kan nu geen plaatje erop gooien maar ze komen asap oke?
ben trouwens op zoek naar een standaard pijpie voor op het circuit.
ga morgen naar zolder hopelijk een beetje normaal droog weer
goeie aktie trouwens dit forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan