X11-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
O ja ik zag een stukkie trug dat je titanium sliders hebt, heb je een adres voor mij waar je die kan halen, had zelf een dun plaatje maar is al op gegleden
mooie foto hoor!
 
Op de 1e foto zie ik nog zo'n mooie glimmende pijp. Als ze wat meer herrie zouden maken dan zouden ze, voor mij, ideaal zijn. Toch maar ff boormachine aanjagen ;)

nice pics by the way, had je die meeting nog ergens aangekondigd?
 
Elke keer dezelfde namen die voorbij schuiven. Een nieuwe X11 idioot meldt zich aan! :] Jullie maken veel werk van je fietsie. De mijne is los van een rear hugger nog helemaal orgineel. Ik overweeg deze winter Akra's (2 dus)en de powercommander eronder te laten hangen. Die knipperbollen van Red spreken me wel aan. Eindelijk van dat smerige oranje af op een mooie manier. Waar komen ze vandaan? Zijn het leds? Moeilijk monteren?

Oh enne X, prima prima dat piccie
 
O ja ik zag een stukkie trug dat je titanium sliders hebt, heb je een adres voor mij waar je die kan halen, had zelf een dun plaatje maar is al op gegleden
mooie foto hoor!

k'heb ook gewoon plaatjes op mijn sliders gemaakt, is volgens mij de goedkoopste oplossing tot nu toe.

wwar blijven de pics nou???
 
ik heb hier een compleet standaard uitlaatsysteem liggen blootbird.
alleen gebruikt met het inrijden,geen regenbui gezien en helelmaal krasvrij.
2 dempers en het complete spruitstuk.......kijk maar wat je er voor geven wilt kerel ik doe er namelijk niks meer mee.
 
mijn fietsie nog een keer
full
 
Laatst bewerkt:
stoer ding......netjes die koplamp by the weg.
post nog eens wat pics ik wil hem wel eens van de zijkantachterkantbovenonderkant zien.


nog belang bij mijn standaard uitlaat systeem?
voor 180 euro mag alles weg.



edit..........uitlaatsysteem is verkocht......Oscarm is de nieuwe eigenaar.
veel plezier ermee oscar.
 
Laatst bewerkt:
ff voorstellen,

ik heb nl ook een x11, 't is een zwarte van '99.
t enige dat ik heb veranderd zijn de knipperlichten die ik iets te groot vond.
voor de rest wil ik volgende voorjaar nieuwe dempers kopen, waarschijnlijk Laser Duo-techs carbon.
de enige schade die ik heb is een flinke deuk in mn uitlaat bocht.
Nu zag ik dat 'beuker' z'n complete systeem te koop aan bood, als 'blootbird' er geen belang bij heeft wil ik t graag overnemen.
En als blootbird t al heeft gekocht dan zou ik graag t uitlaatspruitstuk over willen nemen als ie dat niet nodig heeft.
'k hoor t nog wel, m'n email adres staat in mn profiel
 
nog geen reactie van blootbird gehad beste oscar....heb je interesse dan mag jij hem zo overnemen.....ik stuur je een mailtje.

gr beukie :)
 
je komt op je x11 de gekste mensen tegen........vanmiddag zomaar speedjunky op zijn bloedmooie x4 tegengekomen.........en wat blijkt dan ook nog eens.








hij woont gewoon in dezelfde straat als moi..........whahaha.
wat is de wereld klein..........of onze straat is vreselijk lang.......dat kan ook.
 
je komt op je x11 de gekste mensen tegen........vanmiddag zomaar speedjunky op zijn bloedmooie x4 tegengekomen.........en wat blijkt dan ook nog eens.








hij woont gewoon in dezelfde straat als moi..........whahaha.
wat is de wereld klein..........of onze straat is vreselijk lang.......dat kan ook.

Komt er op de Tussenring ineens een dikke X11 (met erg fraai uitlaatsysteem... ) naast me rijden. Was leuk irl kennis te maken!
 
OSCAR............haal eens heel snel die vreselijk motoport sticker van je spatbord af hahaha.

oscar was vanmiddag bij "ik zei de gek" thuis en heeft zijn nieuwe auspuff systeem opgehaald.
was leuk om je te ontmoeten kerel.......en stamp die nieuwe pijpen er snel onder.


de neuk van beuk :+
 
mooie "x" teigeresje.......snel een paar ander pijpjes erop dan klinkt de bike zoals hij hoort te klinken.

We hebben al twee BOS uitlaatjes gekocht, in de winter eronder schroeven. :} Ook komt er nog een klein achterspatbordje erop, zodat de vering en de brug niet zo vuil worden. Verder zijn we nog op zoek naar een klein, mooi kuipje (evt met ruitje), maar het ruitje moet er zo oppassen.. dus geen verbouwing van het licht en het "dashboard" e.d..

Afgelopen weekend naar Duitsland geweest... eventjes de "schaamrandjes" weggewerkt :P O-)

Van de winter alles eens goed poetsen en dan maggie weer de hele winter bij ons in de keuken staan :+ Kan ik er af en toe op zitten, om het gevoel niet kwijt te raken :X
 
Zeg luitjes, even een popquizz. Wanneer wordt geadviseerd om de olie te vernieuwen en of de kleppen te stellen?

Herfstvakantie komt er weer aan en anders verveel ik me zo.

Gaarne hoor ik van u.
 
voor de beuker een plaatje van de zijkant.
Sorry dat ik zo laat reageer maar ik zie dat je al een gelukkige koper hebt gevonden voor je uitlaat.
Je kent het wel druk druk druk.
Misschien als het een beetje meezit kan ik voor het circuit wel een aparte motor aanschaffen volgend jaar en heb ik de uitlaten niet echt meer nodig maar toch bedankt
full
 
Laatst bewerkt:
sjeees tinod......gefeliciflap met de gezinsuitbreiding....gecondoleerd met de verkoop van de "x"

wij hebben de motoren destijds op dezelfde dag gekocht weet je nog......zet gewoon hier wat hij kosten moet joh....wellicht komt er een nieuw baasje.

succes ermee.
 
Mag ik allereerst jullie allen feliciteren met het bezit van zo'n :9~ waanzinnige :9~ bike :]
De X11 vind ik wellicht de mooiste naked die ik ken.
Zelf zal ik het om te beginnen met iets minder moeten doen; de financiën laten niet toe om meteen op zoiets te gaan rijden :(

Maareh, licht het nou aan mij of rijden er maar (relatief) weinig x11's rond? En is daar een specifieke reden voor? (Wellicht niet in Nederland op de markt gebracht dus alleen via eigen import o.i.d.?) Ik kan me natuurlijk vergissen...

Het feit dat je ze niet op elke hoek van de straat ziet is natuurlijk ook wel cool 8-)
 
de x11 is door honda nederland uit de handel gewipt vanwege de slechte verkoopcijfers.
met de naked bikes zwaar in opkomst ten tijde van de release van de x11 was de honda met een nieuwprijs van een 26000 gulden(in euro's nog gezien voor 12500) een van de duurste naked's op de markt.

voor veel minder centen waren(en zijn er nog steeds)ander kapers op de kust....de yamahaxjr 1300,de kawasaki zrx1200,honda's eigen cbf900 hornet,suzuki gsx 1400 en de bandit's die helemaal mooi aan de prijs zitten.
gevolg was dat veel rijders op zoek naar een dikke naked de honda te duur vonden.........na zelf 2 yamaha xjr's te hebben gehad zeg ik zonder twijfel dat de honda deze extra centen dubbel en dwars waard zijn.
hij stuurt geeeweldig.....het blok komt uit een vliegtuig,is niet alleen bere sterk maar ook rete betrouwbaar,de afwerking,lasnaden en gebruikte materialen zijn subliem.
dubbel gecombineerd remsysteem.......ik vind het persoonlijk geweldig...de ander moet er aan wennen,maar het remt als een dolle.
en dan de looks......je vind de honda spuuglelijk of je loopt er zo mee weg....er zit niks tussen in :)

x11....in mijn ogen nog steeds een van de best sturende sterkste en snelste naked bike's op de markt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan