Wie weet wat voor spul dat is?

Én het geeft altijd wel een mooi effect als iemand zo'n ding dan start, als wrap vochtig is.
Hoe ging dat liedje van Ed & Willem ook alweer? "Ik hou van stoom, stoom stoom."

Maar hoe zit dat Slow, mag je dat echt niet van je vrouw? In een weiland met gelijkgestemden slapen?
 
wat is dat met jullie?
PeterS wil met meerdere op Slow rijden en nu wil jij met mij het weiland in?
Zijn jullie vergeten dat ik afgelopen december voor de 2e keer vader geworden ben? Ik ben getrouwd ja! Met een vrouw! Dus geen ik heb geen intresse! Is dat nu eens duidelijk!


;)
 
hahahahaha lol
maar even zereneus he:ik zou mijn bochten eerst met vht lak behandelen,
kleur niet belangrijk maar zwart is het meest voor de handliggend.
daarna zou ik pas met tape aan de gang gaan.
zo heeft de vochtige tape niet direct contact met het metaal van je bochten,omdat daar een laklaag overheen zit snappie.
 
ik heb die glasvezelband van een mede mf-er gekregen (en nee ik zeg niet wie)
ik doe het om de bochten om mijn poten te beschermen. 'k heb ze al een keer verbrand."niet leuk"
 
Knuk,
Ik zat net Ness vs Gorges te kijken en daar zeggen ze dat het nat maken is voor , of eigl. tegen, de stofdeeltjes van de glasvezel die op je handen/armen etc gaan zitten jeuken tijdens het wrappen.
Als het idd glasvezel is dan kan het toch ook niet krimpen als het droogt? Of wel?
Ik heb alleen maar ervaring me engelenhaar voor in de kerstboom... Waar maken we dat ding nou nat voor tijdens het wrappen?

Hierbij een piccie van de slangklem die ik heb. Heeft iemand een coolere klem in de aanbieding dan hoor ik het graag.
full
 
Slow,
Als het dezelfde band is die ik om mijn uitlaten gewikkeld heb, wat je zondag gezien hebt, zit er volgens mij geen glasvezel in. Bij mij tenminste niet. Ik heb enkele jaren in de zwembadbouw gewerkt, polyestermatten e.d. en ik voelde dat meteen prikken, maar in die band niksnie glasvezel oid. Volgens mij is het een soort sisal, touw dus, maar dan 'dichter' van vorm. Dit zou de reden kunnen zijn waarom ze het natmaken, als het opdroogt trekt het zich er nog strakker omheen. Ik heb het er bij mij overigens zo omheen gewikkeld en het blijft tot nu toe perfect zitten.

Grtz,

Jozua.
 
Okay, dus er is een glasvezel versie en een sisal versie...
Ik hoorde idd van knukkel dat het zich strakker trekt als het droogt
maar met glasvezel leek dat onwaarschijnlijk...
Vandaar wellicht ook de prijsverschillen die je ziet.
Thanks. Weer wat geleerd!
 
blingband ? ken ik niet .
tis gewoone glasvezel maar had er nog niet mee gereden ,
en het wordt hopelijk snel iets donkerder anders maak ik het
wel zelf iets donkerder . nu ik er mee gereden heb is het
al iets verdonkerd bij de cylinders maar ja , tis nu nog
spliksplinternieuw en op een donker blok valt dat extra op .
 
Veulsteduur dus!!

Van hun site:

product nummer : 1037 categorie : 45
Isolatieband voor de uitlaat
length 15 metre width 5 cm
€ 99,50
 
Terug
Bovenaan Onderaan