Macna motorkleding

Ik zal dan ff geduld moeten hebben tot februari om de site te bekijken??? Zit er aan te denken om kleding aan te schaffen van MACNA. Heb een mooie jas zien hangen en deze zat perfect... :)

Mochten er rijders zijn die dus kleding dragen van MACNA, dan lees ik graag de ervaringen.

CU!
 
Ervaringen met Macna :
ik heb sinds een paar maanden een Macna textiel jas, bevalt prima. Alles goed in te stellen dmv klitteband (rond de polsen bijv). Pasvorm is ook prima.
 
Ik heb een jas van macna en een broek.

Ben er tevreden over goed waterdicht heb ik al getest B|
en alleen mn buik was een beetje nat omdat de aansluitingen nie zo goed zijn.

maar voor de rest zit de jas lekker en de broek ook, goeie kwaliteit voor een goeie prijs.
 
De Macna Canyon viel me positief op in de schappen...

Ik zoek een "textiel" jas die je echt tijdens de vier jaargetijden kunt dragen. Een echte vakantiejas met veel ventilatie eigenlijk...

Bij de Canyon kun je naar keuze één en ander verbouwen aan de jas (los membraam, los gedeelte voorzijde, losse voering...)
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin heeft de jas en broek van de 2005 colletie met gelvulling.
De broek heeft ze pas sinds gister, maar zit perfect, en de jas heeft ze 1x aangehad. Daar is ze erg tevreden over..
 
Ik heb ook een textieljas en -broek van Macna, beide met uitneembare binnenvoering. Zit lekker, warm en droog. Prima prijs/kwaliteitsverhouding wat mij betreft.
 
Ik heb recent ook een jack gekocht: de Macna Scar
Deze speciale dames jack bevalt me tot nog toe prima. Zit erg lekker, goede pasvorm, licht en soepel. Veel beter dan het "michelin-mannetjes" gevoel dat ik bij mijn vorige jas had. :}

Hij heeft een aparte wintervoering en een apart membraan dat water en winddicht is. Voorop zitten twee ritsen parallel aan de hoofdsluiting, die je 's zomers open kunt doen voor extra ventilatie.
Vandaag bijna een uur door zeer zware regen gereden en geen drupje erdoor. :]
Had ik in mijn vorige jas nu nog een dikke trui nodig, met deze heb ik (als de voering er nog in zit) voldoende aan een dunne koltrui, als het maar niet vriest buiten.

Enige nadeel: als je het winddichte membraan weghaalt voor extra ventilatie, is de jas niet meer waterdicht. Dus alleen bij gegarandeerd mooi weer doen, en altijd bij de hand houden :?

Foto en beschrijving:
http://www.splashdesign.nl/catalogus/level5.cfm?GROEP1=0001&GROEP2=0000&GROEP3=0000&GROEP4=0020

Ik hoop dat je ook wat voor jezelf kunt vinden. Ze hebben ruime keuze.

Groetjes,
Motormuisje 8-)
 
Ik heb macna kleding, maar tis te groot voor me.. daarom ook weinig gedragen.. je mag t overkopen? Tis kwalitatief wel echt heel erg goed!
 
Had een Macna broek van de nieuwe collectie besteld bij Goethart maar ding zat gewoon niet. Oude collectie was inderdaad net in de aanbieding. Heb dus nu een topbroek van Macna voor 119,-- en zit als gegoten. Mijn vrouw heeft ook een (bijna compleet leer) Macna broek bij Goethart gekocht. Ook toppie.
 
Ik zal dan ff geduld moeten hebben tot februari om de site te bekijken??? Zit er aan te denken om kleding aan te schaffen van MACNA. Heb een mooie jas zien hangen en deze zat perfect... :)

Mochten er rijders zijn die dus kleding dragen van MACNA, dan lees ik graag de ervaringen.

CU!

Ik heb alles van Macna (textiel), perfect spul, hoogwaardige kwaliteit en zit perfect. Je betaald er wel flink voor.
 
Hoi,

Ik rij ook met Macna, helemaal geweldig, ik heb een nieuw model met een geintegreerd reflectievestje en het zogenoemde sandwich systeem! Ben er zeer tevreden over. Ze hebben trouwens ook zelf een mooie site met filmpjes bij de specs die alles uitleggen. www.ikregistreermealleenmaaromdezelinkdoortegeven.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi, ik gebruik nu al vier jaar een macna textiel jas outbound. pasvorm is geweldig en licht om dragen. met afneembare binnenvoering, bijna vierseizoens, enkel bij warm zomerweer te weinig ventilatie. mijn model heeft wel een zwak punt, op de armen zijn drukknopen gebruikt om de pasvorm te verbeteren. wel sinds enkele weken heb ik ter hoogte van deze drukknopen water insijpeling. dus mijn raad is, vermijd deze drukknopen en kies een model met "straps" rond de armen.
ik heb er helaas ook een valpartij mee gehad, maar de besherming was zeer goed. een schuiver van enkele meters op de rug. wat krasjes op de jas die de functionaliteit niet aantastte.
ik overweeg de jas te vervangen als ik de drukknopen niet meer waterdicht krijg, en het zal zeker weer een macna jas mogen zijn.
rij veilig, jasje aan.
 
Hoi,

Ik rij ook met Macna, helemaal geweldig, ik heb een nieuw model met een geintegreerd reflectievestje en het zogenoemde sandwich systeem! Ben er zeer tevreden over. Ze hebben trouwens ook zelf een mooie site met filmpjes bij de specs die alles uitleggen. www.@#$%.com
Goh, heb je je hier voor geregistreerd, om dit te delen met ons?
:?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad beetje jammer :( ! ben een hele tijd lid geweest omdat ik vaak op het oldtimer gedeelte actief was toen ik nog een CB500F had. Doordat ik al een hele tijd niet heb gereageerd wist ik mijn gegevens allemaal niet meer en heb ik me opnieuw geregisteerd. Reageer zelden weinig, maar lees veel op het forum.

Bedankt voor je warme welkom! :N

Ps de topic begon met de vraag wat de site was van Macna en niemand had de echte goede site gevonden, leek me dus best relevant. Evenals mijn ervaring met de kleding leek me behoorlijk relevant op dit topic...... Toen ik mijn jas kocht snapte ik geen reet van de techniek in mijn jas zoals dat Sandwich van ze. Dat staat mooi op hun site uitgelegd..

Frank bedankt voor je reactie! :}
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad beetje jammer :( ! ben een hele tijd lid geweest omdat ik vaak op het oldtimer gedeelte actief was toen ik nog een CB500F had. Doordat ik al een hele tijd niet heb gereageerd wist ik mijn gegevens allemaal niet meer en heb ik me opnieuw geregisteerd. Reageer zelden weinig, maar lees veel op het forum.

Bedankt voor je warme welkom! :N

Ps de topic begon met de vraag wat de site was van Macna en niemand had de echte goede site gevonden, leek me dus best relevant. Evenals mijn ervaring met de kleding leek me behoorlijk relevant op dit topic...... Toen ik mijn jas kocht snapte ik geen reet van de techniek in mijn jas zoals dat Sandwich van ze. Dat staat mooi op hun site uitgelegd..

Frank bedankt voor je reactie! :}

Goh, geen spammerd, en dit bericht dan, vanaf dezelfde computer?
Leuke website gevonden
Ook een user die zich registreert, en eerst 1 spambericht plaatst.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan