Motor in de woonkamer

Living ?
Mooi staan zijn? (daar neem je maar een trophy-girlfriend voor)
Tis geen meubelstuk.

Een motor is "not just for christmas"...
Een Motor is om te Rijden.

De voorpret alleen al...
het Aankleden (extra lagen in winter)
Rondje eromheen lopen (niet dat ik kan zien of er iets mis is.. maar toch ff lekker kijken)
Spullen uit/in de topcase.
Sleutel, Contact (tik-bzzzzp)
Neutraal zoeken (klik -2, zoeken, klik - 1, klik - 2, klik - ... N, eindelijk, tja beemer eh)
Startknop - ZiepZiep uRuRuRuR.... Jaaaaaa!
Ff luisteren terwijl je GPS-klikt, helm-op, jas dicht, en handschoenen aan doet.
Opstappen.
Check, dubbel-check.
Koppeling, RRR-KLAK - 1 (tja, Beemer)
en Gaaaaan !

Magisch! elke keer weer. *O* *O* *O*

"I'm not a biker, I'm Rider" :]

(vandaag wel heel mooi weer trouwens, koud maar mooi...)

Edit: nu snel verder... Rijden.
Smorgens om half 5 al dik en wel aangekleed met sleutel in me hand lopend naar me
gixxer 1000 ...starten.klik 1... rijden ...klaar :P
 
Woehoe, ja ik kan eindelijk mee doen *O*

20141203_104537_zps0d9be339.jpg


Ja, t bord klopt niet maar toen ik die kocht was ik jong en tja het blijft toch de eerste motorliefde. Verder word er in mijn huis geleefd dus lekker niet opgeruimd voor de foto!


*:)
 
Smorgens om half 5 al dik en wel aangekleed met sleutel in me hand lopend naar me
gixxer 1000 ...starten.klik 1... rijden ...klaar :P

Ik om 2 uur 's middags aangekleed, motor uit de garage gehaald (na eerst een auto uit de weg halen), garage dicht, choke aan, tzzzt borrel borrel etc... 10 seconden, choke uit en rijden!
Heb wel m'n vingertopjes bijna afgevroren. :')

Motor staat niet in de woonkamer, mag niet van de moeder (en past ook niet door de deur!) :P
 
Laatst bewerkt:
:? Afgezien van het schoonmaken van de motor, wat doen jullie nog met de motor voordat jullie em binnen plaatsen? Tank vol/leeg en onderhoud (vb vloeistoffen? Is het erg als het lang stil staat?)
 
Ik heb lekker de tank helemaal leeg gemaakt, ik verwacht er geen problemen mee.

en als je er benzine in laat zitten, krijg je dan geen gezeik met de inboedelverzekering? (mocht dat ooit nodig zijn natuurlijk)

Weet jij beter dan wij. Staat in je polis.
 
:? Afgezien van het schoonmaken van de motor, wat doen jullie nog met de motor voordat jullie em binnen plaatsen? Tank vol/leeg en onderhoud (vb vloeistoffen? Is het erg als het lang stil staat?)


euhmmm nee doe ik allemaal niet, ben meer de eikel die naderhand een boze vrouw heeft omdat er weer iets begon te lekken.
heb bijna alle tegels in de achtertuin al kunnen omdraaien, voortuin en straat zijn ook vaak door mij en mijn projecten te grazen genomen, en tja.....er zitten wat krassen in het laminaat en beschadigingen bij de voordeur/kozijn, maar gelukkig heb ik van de deur mijn vrouw de schuld kunnen geven.......wie legt nou zijn schoenen achter de deur terwijl je weet dat ik er met een motor langs ga :)
 
Ja, altijd dat gezeur he. Kom je rustig je pui binnen zetten met 30km/h want in woongebied, gewoon van rechts, gaat je wijf eronder liggen en dan nog klagen ook.
 
Vooral onhandig als je er de winter door rijd. Er zal natuurlijk wel een moment komen dat rijden geen optie is door ijzel. Maar dat is mij de moeite niet waard.

Daarbij woon ik nog bij mijn ouders en zal ze nooit zover krijgen.
 
hehehe jullie en je vrouwtjes (en ouders lol) Ik ben het vrouwtje in huis :+

Ik heb nog geen motor, heb over een paar dagen examen. Ik ben natuurlijk al aan het kijken wat de opties zijn om de motor te stallen in de wintermaanden. Ik heb geen schuur en heel toevallig heb ik een mooi stuk in de woonkamer waar ie zou kunnen staan (naast de kerstboom *D ). M'n vriend vond het geen probleem... Dus vandaar mijn eerdere vraag :)
 
Living ?
Mooi staan zijn? (daar neem je maar een trophy-girlfriend voor)
Tis geen meubelstuk.

Een motor is "not just for christmas"...
Een Motor is om te Rijden.

Nah, trophy wife kan ik niet betalen, De kosten t.o.v. een Duc rijzen de pan uit. Daarnaast maandelijkse onderhoudsintervallen i.p.v. iedere 6000km en als je kijkt wat moet schuiven voor een grote beurt dan kom je al gauw tot de conclusie dat een motor in woonkamer helemaal geen gek idee is. Daarnaast zijn de dragende delen bij Ducati van verse pasta gemaakt (gewichtsbesparing) zodat een koude dampende garage geen optie is.

In winter stap ik liever op een meer daarvoor geschikte brommer, alleen is die kerstpuzzel door een verhuizing nog niet helemaal klaar: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/25613147#25613147

Bij mij ook een motor in de woonkamer [afbeelding]

Een mooi stukje Italiaanse kunst heb je daar :9 :P

:^ De Mona Lisa zoals da Vinci haar had bedoeld ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik moest me hier effe melden hoorde ik. Ik kreeg hulp van een jonge God van MF met het eruit halen van het blok uit mijn Africa Twin frame. Frame met blok en al naar boven gesjouwd en nu staat ie op de tweede verdieping 8-)

Ey? Waar is mijn foto gebleven?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan