MEGA Meeting 2004

Mega Meeting 2004

  • 9 Mei

    Stemmen: 223 86,4%
  • Vervallen

    Stemmen: 6 2,3%
  • Vervallen

    Stemmen: 18 7,0%
  • Vervallen

    Stemmen: 4 1,6%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 3 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    258
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij maakt het helemaal niets uit, ik kom niet. Vanwege afstand zou ik Hengelo (IKEA) moeten kiezen en met de gewone (trap)fiets komen, maar ik heb het gehad met die grote meetings, dus het beste ermee en veel plezier.
 
Ik heb op rotterdam gestemd. Maar utrecht is voor mij ook makkelijk te doen! Word dan wel me eerste meeting met mf *D Mag ik dan wel mee ;)

Groetjes Rootje
 
Er is nix mis met Veenendaal, maar tis gewoon ff kijken wat de meeste willen...

Kijk als iedereen weer veenendaal kiest..tja , wie ben ik dan om te zeggen dat we ergens anders heen gaan...


Mis wel de leuke foto's van lokaties *D

Die dig.cam's kosten toch nix meer tegenwoordig *D
 
Op assen gestemd omdat ik in assen woon. Als het ergens anders is maakt het me ook niet uit. Meeting van vorig jaar helaas gemist.
 
ik stem op zwolle :P

oeiii die staat er niet bij :?

dan maar utrecht :P

(hengelo of utrecht maakt voor mij niet uit, ik woon daar ongeveer in het midden :P (zwolle))
 
Heb als A'dammer A'dam gestemd natuurlijk, maar eigenlijk maakt het mij niet uit.
Ben altijd wel in voor een feestje, waar dan ook.
 
Het maakt me weinig uit waar, veenendaal is wel voor de hand liggend,plek zat en centraal. Maar misschien ist ook wel is goed om de zuider-lingen wat tegemoet te komen.. dan hoeven de belgen ook niet zo ver.En een volgende keer naar het noorden toe.
 
Door spike R6 op 09-01-2004 17:13

gewoon traditie getrouw(ik als veteraan hier)op veenendaal gestemd
lekker centraal
..veteraaan..tsja,'t is je aan te zien :P Maarre, Veenendaal in april :? ;)


Tegen de tijd dat de beurs in Utrecht is geweest, kan je deze vraag beter nog een keer stellen.

Mensen vergeten nog al snel ;)

idd Den Haag (Mac Delft Noord) mis ik ook '(

..en Delft in mei :? Assen in juni (..gelijk door naar de TT *D ..) en Hengelo in juli en dan nog 1 in augustus in 't zuiden (..om de Belgische forummers tegemoet te komen ;) ..)
 
weet wel een paar leuke plaatsen,...

Den Haag -- Binnehof (mischien ook leuk voor een protestaktie voor de veilige vangrails ofzo ??

Amsterdam -- de Dam ( met de v-max club ook gedaan,.. super gaaf)

Utrecht -- Onder de Dom (ook leuk)
 
Heb gestemd voor R'dam. Hengelo is geen optie voor de meeste denk ik(afstand)

Zandvoort en utrecht vind ik ook een goede optie

Idee: megameeting op de boulevaart van Scheveningen :9

Staan ook vaak koekblikken(scheveningen-luxemburg-scheveningen)en een soortige motormerken(HD)

Rotterdam is geen optie voor de meeste oosterlingen denk ik (afstand) :9


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Quote:
Op vrijdag 09 januari 2004 19:34 schreef HansGSX-R het volgende:
Er is naar één Megameeting en die hoort in Veenendaal Dit is traditioneel bepaald. En dat is niet toevallig om dat ik er woon.



en ik ben et compleet met em eens

(ook niet omdat ik er woon)

Mee eens...

Als het een goede datum word, bennik er ook :) :)

Maar bij een andere locatie ook wel hoor...
 
veenendaal lijkt me wel wat, maar dit word mijn eerste meeting en het lijkt me echt super 8-) of mac donalds in amersfoort :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan