MEGA Meeting 2004

Mega Meeting 2004

  • 9 Mei

    Stemmen: 223 86,4%
  • Vervallen

    Stemmen: 6 2,3%
  • Vervallen

    Stemmen: 18 7,0%
  • Vervallen

    Stemmen: 4 1,6%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 3 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    258
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb Rotterdam gestemd, is lekker in de buurt *D Veenendaal is een goede tweede optie al lijkt me de boulevard van Scheveningen ook wel wat eigenlijk :)
 
Mag ik ook mee :] Heb op rotterdam gestemd omdat ik in Den Haag toer....maar maakt
voor mij niet zoveel uit. WANT dit wordt m'n eerste MF-mega meeting *D
 
Als ik het eens bekijk is de lokatie al bekend: veenedaal :}

Nu de datum nog :?

mogelijke opties:

pasen, hemelvaartsdag de meeste van ons hebben dan toch vrij! en meestal heb je dan toch niets anders te doen dan naar een meubelboulevaart te gaan :(

Kan je beter gaan :] met MF :}

mocht iemand anders ideen hebben!

@topicstarter: als ik onder je veren schiet: sorry!!
 
Als ik het eens bekijk is de lokatie al bekend: veenedaal :}

Nu de datum nog :?

mogelijke opties:

pasen, hemelvaartsdag de meeste van ons hebben dan toch vrij! en meestal heb je dan toch niets anders te doen dan naar een meubelboulevaart te gaan :(

Kan je beter gaan :] met MF :}

mocht iemand anders ideen hebben!

@topicstarter: als ik onder je veren schiet: sorry!!

Ehm, heb wel veren idd...Black Eagle :P Maar gefet niks, tis nog vroeg en sch**tweer, dus nog tijd genoeg om eerst de plek te bepalen :D
 
Veenendaal! laat het maar een jaarlijkse pelgimstocht worden naar Veenendaal!

(dit wordt in een paar jaar nog groter dan de TT van assen)
 
leuk plan :} :} :} boulevard vol met motoren :]
Leuk joh. gelukkig kom je 's zomers ook makkelijk op de boulevard met een paar honderd motoren ;) (ik heb er vaak zat vanaf de haven vast gestaan. kon ik er met de motor ook niet meer tussendoor. gelukkig woont een vriend van mij in de binnenstad en ken ik wat sluipweggetjes door die binnenstad. is met de motor nog wel te doen, maar met een paar honderd ook niet.)
 
Ach ja, vorig jaar ging het goed ondanks de vele motoren..

Alleen vertrek richting amersfoort was wel beetje schouder aan schouder rijden, maar verder wast wel vet ...

Vooral als je zooooooveel motoren hoort starten *D
 
Hengelo Gestemd, maar bussloo is ook een goede als het dan te warm wordt kunnen we het water nog in.. Enschede parkeerplaats arke stadion is ook mooi (lekkerdichtbij)
 
ik heb al gezegd dat ik zou komen(zie een paar pagina's terug) maar wat kan ik me eigenlijk voorstellen bij zo'n megameeting?
hoeveel mensen komen er ongeveer, en word er ook nog gereden etc.
 
Heb ook gestemd op Veenendaal, ligt naast Ede is dus perfect... maar een boulevard is natuurlijk ook super!!! Ik doe mee!!!
En natuurlijk komen Haporta, FastMarkyR1 en Webdude ook mee!!!
:] :] :] :]
 
ik heb al gezegd dat ik zou komen(zie een paar pagina's terug) maar wat kan ik me eigenlijk voorstellen bij zo'n megameeting?
hoeveel mensen komen er ongeveer, en word er ook nog gereden etc.
Bij de laatste meeting waren er iets van op de 300 motoren, meen ik. Gewoon erg leuk en indrukwekkend om te zien. En gezellig om bij te zijn. :)

Vlgs. mij is er vanuit Amersfoort bij de laatste meeting niet gereden met de hele groep. Bij de laatste keer vanuit Veenendaal is er wel met de hele groep gereden. Hier moet je je echter niet teveel van voorstellen. De groep is zodanig groot dat er van een beetje normaal rijden nauwelijks sprake is. Maar het is wel indrukwekkend om te zien zo'n enorme groep. :)
 
hoi ik regeer niet zo vaak maar lees hem wel veel
ik ben er wel weer by was vorig jaar erg hot
veenedaal vind ik een goeie optieheb ik ook
gestemd
 
Bij de laatste meeting waren er iets van op de 300 motoren, meen ik. Gewoon erg leuk en indrukwekkend om te zien. En gezellig om bij te zijn. :)

Vlgs. mij is er vanuit Amersfoort bij de laatste meeting niet gereden met de hele groep. Bij de laatste keer vanuit Veenendaal is er wel met de hele groep gereden. Hier moet je je echter niet teveel van voorstellen. De groep is zodanig groot dat er van een beetje normaal rijden nauwelijks sprake is. Maar het is wel indrukwekkend om te zien zo'n enorme groep. :)


lijkt me echt leuk om een keer mee te maken(nu eerst nog ff dat rbw zien te halen)
 
Als we de reacties bekijken en de ervaringen van vorig jaar lezen lijkt het me een prima plan om Veenendaal te doen!!
Zullen we ons nu gaan bezig houden met een datum??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan