MEGA Meeting 2004

Mega Meeting 2004

  • 9 Mei

    Stemmen: 223 86,4%
  • Vervallen

    Stemmen: 6 2,3%
  • Vervallen

    Stemmen: 18 7,0%
  • Vervallen

    Stemmen: 4 1,6%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 3 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    258
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt er ook weer ergens een lijst bijgehouden met wie er komen en hoeveel? heb je een beetje een schatting...
 
Weet nie hoe de anderen erover denken, we kunnen evt bij de meeting foto's maken van iedereen met bike evt. en nickname..

Neem ik wel een kladblok mee met pen :P

En natuurlijk de fotocamera...

Tis maar een idee *d

Wordt zowieso een leuk promo-filmpje gemaakt voor motorforum ..
 
Niet voor iedereen maar voor sommigen is het 9 mei en 20 juni ivm. vader/moederdag een reden om niet te gaan.
 
kunnen we ook niet een hemelvaartsrit doen. Dan heeft volgens mij heel nederland niets te doen en is het meestal mooi weer. Okay, er zijn wat mensen op vakantie, maar er is normaal niet zoveel te doen als bijvoorbeeld op 2e pinksterdag. Het is maar een ideetje hoor!
 
Wordt er daar trouwens nog een beetje gestunt, of wordt het echt alleen maar stilstaan en praten enzo?

(niet dat ik kan stunten ofzo, maar ik ben nooit te lui om te leren zeg maar :) )

Groetjes
 
Wordt er daar trouwens nog een beetje gestunt, of wordt het echt alleen maar stilstaan en praten enzo?

(niet dat ik kan stunten ofzo, maar ik ben nooit te lui om te leren zeg maar :) )

Groetjes

Zover ik weet wel. Heb geloof ik eens een filmpje gedownload waar ze lekker bezig waren. En der zal ook nog wel een ritje met de hele groep aan vast zitten??? Toch??? Niet dan???
 
Wordt er daar trouwens nog een beetje gestunt, of wordt het echt alleen maar stilstaan en praten enzo?
Groetjes
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef RoyR het volgende:Zover ik weet wel. Heb geloof ik eens een filmpje gedownload



De ene keer word er wel gestunt de andere keer niet.
Het ligt er maar net aan hoe het loopt.Het filmpje van de laatste meeting kan jehier wegzuigen. :) ;)
 
Juist, dat lijkt me wel cool om zoiets een keer mee te maken. Ik heb genoeg filmpjes op me pc staan, maar in het echt is het toch net effe iets gaver, denk ik zo.
Maar goed, veiligheid eerst he O-)
 
Lijkt der inderdaad op ja...

Ff off topic trouwens: zijn der vorig jaar 2 meetingen geweest? Een in amersfoort en een in veenendaal? Heb twee filmpies maar volgens mij van verschillende plaatsen?
 
Lijkt der inderdaad op ja...

Ff off topic trouwens: zijn der vorig jaar 2 meetingen geweest? Een in amersfoort en een in veenendaal? Heb twee filmpies maar volgens mij van verschillende plaatsen?

De meeting begon smorgens in veenendaal, hierna is de hele ( althans bijna iedereen ) vertrokken in colonnen naar amersfoort om hier vervolgens gezellig te klooien
 
De meeting begon smorgens in veenendaal, hierna is de hele ( althans bijna iedereen ) vertrokken in colonnen naar amersfoort om hier vervolgens gezellig te klooien
Er zijn twee meetings geweest. 1 Juni is er één in Veenendaal geweest en 21 september één in Amersfoort.

Idd is er na de meeting in Veenendaal ook nog een hele groep naar Amersfoort gereden.
 
Over dat stunten had ik in een andere topic ook al een vraagie... Ik had toen een plaatje gepost met waar het kan in veenendaal... lijkt mij ook cker cool als er mensen zijn die ff wat moois laten zien. Nou hierow nog een keer t plaatjes (bij het rood gemaakte stukkie weg voor de mensen die ut niet snappe ;)

Groeten CLUT

motor_meeting_veenendaal.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan