MEGA Meeting 2004

Mega Meeting 2004

  • 9 Mei

    Stemmen: 223 86,4%
  • Vervallen

    Stemmen: 6 2,3%
  • Vervallen

    Stemmen: 18 7,0%
  • Vervallen

    Stemmen: 4 1,6%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 3 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    258
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaaa, een meeting, leuk!! (mag als meisje zijnde toch zeker ook wel komen?!) Heb pas een half jaar mijn rijbewijs, ben nog nooit naar zoiets geweest, maar lijkt me onwijs gaaf.. wanneer is defintitieve datum en plaats bekend!??
x Kaatje
 
:? :? :?

Misschien is het leuk als iedereen op zijn kuipruitje een sticker met Zijn nickname heeft...

Ik ga er voor de meeting 1tje laten maken ...

evt een link : http://www.123sticker.nl/indexnl.html

Mijn bike is zowieso te herkennen aan de motorforum stickers aan beide kanten van de kuip (( als ik nog bericht krijg van orpheus O-) )), de nikko Racing uitlaat en het Red Bull blikkie :P

Das heel erg leuk bedacht maar kheb geen kuipruitje :?

ben overigens wel van plan om er een op te zetten. Moet nog ff w88ten, eerst andere echt belangerijke zaken die ik wil veranderen.

bv een bt045 op het achterwiel :}
 
Is het iig leesbaar als je dara tussen die honderden motoren staat *D

Oooh, het is de bedoeling dat ik de hele tijd naast mijn motor blijf staan zodat iedereen weer wie ik ben.... Dat ik daar niet aan heb gedacht |(


Op zondag 25 januari 2004 22:29 schreef kaatje het volgende:
Jaaa, een meeting, leuk!! (mag als meisje zijnde toch zeker ook wel komen?!) Heb pas een half jaar mijn rijbewijs, ben nog nooit naar zoiets geweest, maar lijkt me onwijs gaaf.. wanneer is defintitieve datum en plaats bekend!??
x Kaatje

Tuurlijk alles wat MF member is is welkom!
 
Op zondag 25 januari 2004 23:18 schreef RoyR het volgende:Oooh, het is de bedoeling dat ik de hele tijd naast mijn motor blijf staan zodat iedereen weer wie ik ben.... Dat ik daar niet aan heb gedacht |(

Dat ook weer nie, maar is wel leuk voor de foto ? ;)
 
Jaaa, een meeting, leuk!! (mag als meisje zijnde toch zeker ook wel komen?!) Heb pas een half jaar mijn rijbewijs, ben nog nooit naar zoiets geweest, maar lijkt me onwijs gaaf.. wanneer is defintitieve datum en plaats bekend!??
x Kaatje
Als meisje zijnde mag je komen, als motorrijdend meisje moet je komen... :P
Meeting is op 9 Mei in Veenendaal, hou de eerste post in dit topic in de gaten voor recente info...

en voor wat betreft nickname op de kuipruit, die heb ik nu al:
full
 
Laatst bewerkt:
Jaaa, een meeting, leuk!! (mag als meisje zijnde toch zeker ook wel komen?!) Heb pas een half jaar mijn rijbewijs, ben nog nooit naar zoiets geweest, maar lijkt me onwijs gaaf.. wanneer is defintitieve datum en plaats bekend!??
x Kaatje

Hey Kaatje,

Ik sluit me aan bij warped1 :P

Nou zoals het eruit ziet blijft het 9 mei *D

Meiden zijn altijd welkom :P Helemaal in hotpants 8-)
Maareh....doe maar onder het pak dan.... *D

Lijkt me nie zo verstandig in hotpants op je bike *D
 
Heej, waarom sta ik nog niet op het lijstje '(

[me]Kofferrek heeft toch al 1 minuut geleden z'n mailtje verstuurd :+ [/me]
 
K*t, ik dacht het is nog wel te regelen met een collega, maar ik heb een wedstrijd de 9de. ;(

Anders komen jullie toch naar Almere en als de tegenstanders in de aanval zijn, kunnen jullie met z'n allen de fietsies laten brullen. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan