Blokken en bakken..

NitrogenJunk

MF'er
21 dec 2003
58
0
Nijmegen
Tja, ik hoop dat iemand antwoord heeft op m'n volgende vraag:

Ik ben dus op zoek naar bits en pieces voor m'n custom! Waar kan ik een ongereviseerd blokkie en bakkie kopen? Twin uiteraard! L&L heeft ze ook, maar deze zijn nog vrij prijzig! Weet iemand waar deze goedkoop te krijgen zijn?

Ten slotte m'n verschrikkelijke vraag, waar ik graag antwoord op zou willen:
Wat is zo'n beetje de minimum prijs die je moet neertellen voor zo'n twin incl bak? Ongereviseerd. (Dat doek zelf wel :P ) Ik weet dat ze behoorlijk waarde vast zijn, maar jah...

Gr,

Björn
 
Jottum! Die hak nog niet gevonden en ligt nog in de buurt ook! Thanx!

Betreft 't suck6, doe maar suc6 of succes, want ik suck niet! :P
 
zoekje hd?
of maakt t niet uit welk merk twin?

kijk eens op marktplaats.nl

of inderdaad bij mook in ell, (bijpiet.nl) De zaak ziet er niet uit, maar je kunt het zo gek niet bedenken, of ze hebben het ook veel onderdelen nieuw te bestellen of laten maken) en tegen schappelijke prijzen!

gewoon ff mailen of bellen of ze een blokkie en of bak hebben liggen waar jij naar zoekt!
 
Op zondag 11 januari 2004 13:17 schreef _gijs_ het volgende:
zoekje hd?
of maakt t niet uit welk merk twin?

kijk eens op marktplaats.nl

of inderdaad bij mook in ell, (bijpiet.nl) De zaak ziet er niet uit, maar je kunt het zo gek niet bedenken, of ze hebben het ook veel onderdelen nieuw te bestellen of laten maken) en tegen schappelijke prijzen!

gewoon ff mailen of bellen of ze een blokkie en of bak hebben liggen waar jij naar zoekt!

:^
 
Jacker! Een Virago xv1000 '86. Niet bepaald de mooiste, maar een twin en daar gaat 't om. Zwaar verroest en vastgelopen. Dus daar ben/ga ik hard aan werken.

Ik ben ondertussen ook vreemd gegaan. Zag op marktplaats een mito blok staan voor 100 eurie. Dus ga daar eerst mee experimenteren.
 
Noem me nuts, noem me gek, maar ik heb m'n zinnen gezet op een dergelijk achterwiel.

Bruut of niet? :] Beetje prutsen met tonlagers enzo, maar 't gaat wel lukken denk ik!

P.s.: Niet dat 't efficiënt is. Maar, uuuh, BOEIEN 't ziet er wel über gaaf uit!

/edit: pic wou d'r verdomme niet in! :( Post ik zo wel even...
 
Bij deze...
nice_wheels.jpg


done1001.jpg


done1004.jpg


Bijlage: nice_wheels.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat misschien wel, maar:
a) 't ziet er onwijs gaaf uit;
b) ik heb 't nog niet eerder gezien;
c) denk maar niet dat mijn wiel d'r zo uitkomt te zien! die rails en houder zullen waarschijnlijk wel de breedte van de velg aannemen! O-) Hopen dat een beetje polijsten alles verdoeseld. :P Het gaat om 't idee...
 
Terug
Bovenaan Onderaan