hoe maak ik mijn hornet mooier???

karsten1981

Rookie
2 sep 2003
29
0
Zwartwaal
Ik ben van plan om mijn hornet wat mooier te gaan maken met verschillende kunststof onderdelen zoals een tailguard, achter spadbordje, onderkuipje enz. Zelf heb ik een mooie achterkant gezien van projet X met een LED achterlicht in de vorm van een M :9 . Alleen weet ik niet waar je die kan kopen ;( . Ook heb ik verschillende onderkuipjes gezien maar nog niet 1 waarvan ik zeg, schitterend. Kunnen jullie mij helpen met verkoop adressen en misschien foto,s van jullie onderkuipjes of achterkantjes,
Groetjes, Karsten :}
 
De hornet is al erg mooi van zichzelf!
Ik vnd niet dat je teveel moet gaan veranderen, daar wordt het dus NIET mooier van. Maar dat vind ik :)
Kijk anders ook eens rond op het Hornet forum. Daar vind je ook genoeg :)
http://hornetforum.suddenlaunch.com/

wekle hornet heb je eigenlijk precies?
Zet dat anders effe onder je naam zoals ik heb, is wat duidelijker :)
Goeie keus trouwens een Hornet :) Kan niet wachten tot de lente.
Heb hem nu nog origineel, maar er komen kleinere knipperlichten op en een sportdemper.
 
Deze kwam ik laatst tegen op het net.
Misschien heb je er wat aan?
full
 
Bovenstaande motor heb ik nog gezien in die zaak, hij ziet er echt strak uit hoor. Toch besloten om mijn hornet ergens anders te kopen, gevoel.

karsten, uit en ander topic:
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:59 schreef karsten1981 het volgende:
Hij zit eronder. Was wel klote want de uitlaat pijp zat tegen de achterveer aan. Dus bij inveren raakte hij hem. Nu een paar milimeter speling na een paar ringen extra. Mooi geluid alleen erg hard. :? Ik rij nu even met de db killer erin want het was wel effe extreem hard vergeleken met normaal. Misschien gaat hij er later nog wel uit. Een piccie van de motor komt nog.

Hoe bevalt die demper nu? Ik wil ook zo'n een kopen denk ik :)
foto? geluidsfragment?
 
Misschien goed te weten voordat je opleukspulletjes gaat kopen: bij de VRO3 reed een hornet rijder z'n onderkuipje eraf omdat het de bodemvrijheid belemerde.
 
Ja dat dacht ik ook zeg! Wat een foeilelijk ding is die Groene Hornet! Alleen die uitlaat al die uitsteekt en dat geel!!! |( Ben trouwens wel op zoek naar een leuke (zwarte) Hornet (600). Iemand nog tips?
 
Ja dat dacht ik ook zeg! Wat een foeilelijk ding is die Groene Hornet! Alleen die uitlaat al die uitsteekt en dat geel!!! |( Ben trouwens wel op zoek naar een leuke (zwarte) Hornet (600). Iemand nog tips?
Heb mijne bij http://www.terbraake.nl/ gekocht.
Schijnt ook een goede zaak te zijn. Ik vertrouw ze daar wel.
Mail ze anders effe dat ze jou laten weten wanneer ze weer een Hornet hebben.
 
Deze kwam ik laatst tegen op het net.
Misschien heb je er wat aan?
Ja, nu weet je al hoe het niet moet. Man wat is die lelijk :r Ik zou niet teveel veranderen aan je CB want soms maak je hem lelijker ipv mooier. Zelf ben ik ook van plan om die Project X undertray te kopen want die is wel heel mooi en dan ben je direct van die grote knipperlichten verlost. Ik ga hem kopen bij Techno-bike in Antwerpen (http://www.tecno-bike.com).
 
Wow, gaaf man, groen met geel :r

Je zou hem natuurlijk 'asfalt' zwart kunnen spuiten, zoals ze hem in japan en amerika hebben.
Super mooi en niemand heeft hem hier... :9~
 
Moet je 's voor de gein naar dat (voor)-spatbord kijken. Lijkt wel of het is afgebroken.
 
Ja wat kun je niet al doen. Kijk eens in het volgende topic Eerste Honda Hornet Meeting. Of onderstaande foto na de laatste wijzigingen.

Wat heb ik gedaan:
Renthal stuur (en blokjes)
orgineel Honda windscherm (ideaal voor autoweg)
valblokken
Hyperpro vering (voor en achter)
hugger (achterspatbord) van Ermax
undertray (zwart) van TCP (niet zichtbaar op foto)
kettinghouder zelf gemaakt
kleine driehoek knipperlichtjes
Leo Vince uitlaat

full
 
Heb mijne bij http://www.terbraake.nl/ gekocht.
Schijnt ook een goede zaak te zijn. Ik vertrouw ze daar wel.
Mail ze anders effe dat ze jou laten weten wanneer ze weer een Hornet hebben.

Ga ik eens even kijken!

bij Ledrie-sales hebben ze ok leuke uitbreidingen voor de
Hornet
hiet de site http://www.ledriesales.nl/
zijn vrijwel bij elke dealer te bestellen

Ga ik ook eens even kijken!

Verder heb ik trouwens termaat even gemaild! Trouwens....wat zijn er weinig zwarte Hornets zeg! Een zeldzame kleur ofzo?
 
Alle huidige/toekomstige Hornetrijders zijn van harte welkom op Hornetritjes/ meetings. Gewoon op deze site blijven letten vanaf het voorjaar. Er zal vast wel weer wat georganiseerd worden. Hoe meer hoe beter/ leuker.
 
De laser uitlaat bevalt zeer goed. titanium kleurt goed bij het motorblok en de sound is geweldig. DB killer heb ik de dag erna er uit gehaald. Toch wel beter die herrie. Foto moet ik nog maken als hij een keer buiten staat. Aangezien het slecht weer is en voorlopig blijft moet ik nog effe wachten.

Groetjes, Karsten
 
zwart is pas vanaf 2000 als ik het goed heb, vandaar dat je die minder ziet. Maar ik wilde in eerste instantie ook voor een zwarte gaan :)
Maar die was dus moeilijk te vinden. Toen maar voor en blauwe gegaan, waar ik nu HEEL tevreden mee ben hoor!
 
zwart is pas vanaf 2000 als ik het goed heb, vandaar dat je die minder ziet. Maar ik wilde in eerste instantie ook voor een zwarte gaan :)
Maar die was dus moeilijk te vinden.
Ben gisteren bij een bekende motordealer in Ijsselstein geweest voor mijn eigen Hornet. Daar staan twee zwarte CB600S-en (met kuipje dus). Volgens mij nog gloedje nieuw/model 2002. ± €6200,-
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan