Walz heeft weer een nieuw speeltje

eiskoud.nl

MF'er
4 nov 2003
63
0
heerlen
bike8.jpg


:} *KWIJL*

meer pics:
http://www.walz-hardcore-cycles.com/bilder/bikes/lemans/index.htm
 
vind iemand dat echt mooi, die dragstyle dingen ?

ik hou er niet zo van, beetje te allemaal.....

hoewel de kleuren van dit ding wel helemaal goed, old skool "gulf" racer ;)

bike6.jpg
 
Kijk, dit is nu nog eens een chopper waar ik op gezien mag worden, woest ding man!! :}

Beats the hell out of Virago's :P !
 
Gaaf ding ja. Lekker rijden hoeft niet = een fiets voor posers. Zou ook wel eens willen weten wat dat kost, mijn inschatting: > 50k euri
 
Gaaf ding ja. Lekker rijden hoeft niet = een fiets voor posers. Zou ook wel eens willen weten wat dat kost, mijn inschatting: > 50k euri
80 k euri vriend ;)

op motorsale stonden er een paar zo met dat soort prijzen maar dan zijn ze wel door hun zelf gebouwd........
 
80k = voor mij te duur

Ook op Motorsale stonden een paar redelijk standaard fietsen uit Duitsland. Hardtail en softtail variant. Beiden voor rond de 30k excl. BTW/BPM dacht ik. Komt beter in de buurt en zagen er ook heel fraai uit. Waren dacht ik ook te koop als bouwpakket, de naam ben ik vergeten maar stonden 2 maanden geleden in BT, zal straks even kijken.

30k is trouwens voor mij ook te duur
 
:9~ super zo'n Walz hardcore motor,die zou ik ook wel willen
maar ja zoveel centjes heb ik niet op de bank ;(

[me]fighternorrie gaat waarschijnlijk maar een bank overvallen[/me]
 
Laatst bewerkt:
Waltz is vet bruut, al zou ik voor dat geld een groot huis met een garage kopen en zelf motoren gaan bouwen
 
Het heeft de zelfde vering als een softail, met een eenarmige ophanging. Veel veerweg is het inderdaad niet, maar ja dit soort fietsen worden ontworpen om in St Tropez over de boulevard te cruisen, en niet om er normaal mee te rijden. Marcus heeft wel mooiere fietsen gemaakt waarop wel te rijden is. Echter om te zien is het een prachtding, en technisch zit ie ook leuk in elkaar.
 
Volgens mij is er wel degelijk mee re rijden.De vering is namelijk in hoogte verstelbaar.Dus in de rijstand en showstand.Zoals op de foto te zien is.
26.jpg
 
De link in de eerste post doet 't niet bij mij... Maar als ik die ride height met die air rides zo eens bekijk... Da's echt geen gezicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan