moturist's Guzzi project

Kijk, "zeggen dat ze de passingen af moeten doppen" klinkt al goed. Dat moest ik dus allemaal zelf doen. :)

Stralen maakt inderdaad geen zak uit voor pasvlakken.

Enne, 55 euro voor een zijspanframe en een bos kleine stukken is een mooie prijs :} :} :}

Waar blijven de foto's B| :+

foto's komen zodra ik wat ruimte in de schuur heb gemaakt om de boel even patent te kieken ... morgen ofzo ...
 
Kijk, "zeggen dat ze de passingen af moeten doppen" klinkt al goed. Dat moest ik dus allemaal zelf doen. :)
dan heb je dus niet de goede toko te pakken, ik betaalde bij Spruyt 125 euri met stralen en coaten voor een frame, brug en een krat vol klein spul en dan deden ze het afdoppen zelf omdat : "iederiene d'r altijd plakbaand op knooit en dat giet verkeerd in de oov'n, daarumme doet wij dat afdopp'n zelf wel"
 
dan heb je dus niet de goede toko te pakken, ik betaalde bij Spruyt 125 euri met stralen en coaten voor een frame, brug en een krat vol klein spul en dan deden ze het afdoppen zelf omdat : "iederiene d'r altijd plakbaand op knooit en dat giet verkeerd in de oov'n, daarumme doet wij dat afdopp'n zelf wel"

Dat zeiden ze er bij mij wel bij, dat plakband niet zou houden ;) .

Ik zal de naam onthouden Herr Doctor, mocht ik ooit de Rus nog eens willen poeieren... 8-) .
 
Zaterdag was ik even bij m'n blokje op bezoek, dat (zoals velen weten) tijdelijk ( :? ) bij HMI logeert, lag daar al de nieuwe BSM 2-in-1 uitlaat klaar :)

Die heb ik dus alvast maar mee naar huis genomen:

full
 
Zaterdag was ik even bij m'n blokje op bezoek, dat (zoals velen weten) tijdelijk ( :? ) bij HMI logeert, lag daar al de nieuwe BSM 2-in-1 uitlaat klaar :)

Die heb ik dus alvast maar mee naar huis genomen:

(Afbeelding)

Oeh baby, mooi werk! 8-)

EN het blok zelf? Hoe staat het daarmee? :)
 
Op maandag 09 februari 2004 12:26 schreef dr.Bral het volgende:geinig, nog nooit eerder gezien, wakosdanou ?

hopi plaka!


B|


een kleine 410 Euri '(


als je 't precieser wilt weten moet ik't bonnetje ff opzoeken
 
mooi, mooi, die twee-persoons verchroomde van mij klinkt nergens naar '( (kan ook komen doordat ik zo-en-zo geen idee heb hoe je geluid uit een didgeridoo moet krijgen :) )
Lippen op elkaar en mond een beetje breed maken & blazen maar. :P

Volgens mij is hier sprake van stilte voor de storm & gaat binnen een paar weken vanalles weer opbloeien in die werkplaats van je. 8-)
 
De dozen met de nieuwe lichting spullen voor de poedercoater beginnen weer te vullen:

full


Komt daar de achterbrug van Sjaap's brommer nog bij?
 
To cut or not to cut ……

Ik reed nog altijd rond met de originele jiffy-stander, onzinnig natuurlijk, dus stander eraf, stomme startonderbreker-schakelaar eraf, en nu nog ff de bevestigspunten van de onderste framebuis eraf …… waarom doet het toch altijd zo’n pijn om de slijpschijf in dit soort onderdelen te zetten :?


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan